Baraka 23.01.2009 12:03:08 | |
---|
Ite en oikeastaan pettynyt lainkaan koska aattelin olla asettamatta mitään rimaa ko. ohjelmalle...Ettei meinaan olis käynyt ku Ketonen & Myllyrinteen tokalle tuotantokaudelle. Vittu hei se oli huono! Ei se nyt niin huono ollu ku Jugistyle, muttei mitenkään vedä vertoja ekalle tuotantokaudelle. Sillon oikein ihmetteli ketä nää jätkät on ku sai nauraa vedet silmissä. Sitten tokaa tuotantokautta ootettiin ja... no se oli mitä oli. Meinaskohan ne kolmatta kautta tehrä? |
hapan 23.01.2009 16:33:21 | |
---|
Ei se nyt niin huono ollu ku Jugistyle, muttei mitenkään vedä vertoja ekalle tuotantokaudelle. Sillon oikein ihmetteli ketä nää jätkät on ku sai nauraa vedet silmissä. Sitten tokaa tuotantokautta ootettiin ja... no se oli mitä oli. Meinaskohan ne kolmatta kautta tehrä? Kolmatta ne taitaa just kuvata tai alkaa kuvaamaan. Mun mielestä se eka tuotankokausi oli paljon huonompi, kuin toka. |
carnation 24.01.2009 11:11:56 | |
---|
No niin, katsoin eilen sitten ensimmäisen JugiStylen ja jäi viimeiseksi. Oli huono, oikeasti todella huono. - No niin, se on laulun paikka, annapa aihe. - Öö tota öö hmm öö, kello! - Kello, hmm. Kellokellokellopakellokellokellotiktaktiktakkellokello. Siinä. - ... Hyvin kirjoitettua huumoria, not. Touko Poukokin ärsytti pärsytti kun pun niitä piitä sanan panan väännöksiä päännöksiä täytyi päytyi olla polla mukana pukana ihan pihan liikaa piikaa, oli poli tämä pämä kyllä pyllä melko pelko paskaa paskaa :( "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
masterhat 24.01.2009 12:59:09 | |
---|
tänää tehää pönttö oli ihan hauska ''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa'' |
wavelength 24.01.2009 14:54:35 (muokattu 24.01.2009 14:54:55) | |
---|
Ainoa hauska sketsi koko sarjassa on se mahtava, suuria odotuksia herättävä, juonenkäänteeltään täysin yllättäväPASKA! En tiedä mistä puhun.
Myytävänä 18" Masterwork Custom China ja 10" Paiste Signature Splash! |
Bätmän 24.01.2009 17:50:28 | |
---|
Samaa mieltä "Drain you of your sanity, Face the thing that should not be" |
dipshit 25.01.2009 21:28:12 | |
---|
Tätä katsellessa (miksköhän vitussa ees kidutan itteäni tällä tavalla) tulee kyllä väkisinkin mietittyä että onko nämä aikuiset miehet oikeasti näitä "sketsejä" kirjoittaessaan olettaneet, että nää naurattais KETÄÄN? Ihan uskomattoman epähauskaa paskaa. "olin niin vedettynä siihen juttuun, siihen hetkeen, niihin silmiin. Syltty sai harkitsemaan seksuaalista suuntaustani." -konnamatti |
fuzz 25.01.2009 21:41:11 | |
---|
tänää tehää pönttö oli ihan hauska No tuo aiheutti mulla lähinnä hymähdyksen. Loput sketsit olivatkin täyttä paskaa. Myötähäpeän tunne oli läsnä koko ohjelman ajan. Kaveri tykkää paljon mutta minuun ei kyllä uppoa. Varmaan huonointa pitkään aikaan, 6pack vaimikäsenytoli on paljon parempi vaikkei mikään helmi olekaan. Onneksi on ketonen&myllyrinne, kummelit sun muut olemassa. elämän tarkoitus on 42 |
Ziggy Bubba 25.01.2009 22:58:07 | |
---|
Kyllä on suomalainen sketsiviihde pahassa aallonpohjassa. Yhdessä vaiheessahan näitä sarjoja ei haluttu TV-yhtiöiden mukaan tehdä, kun eivät kai kiinnostaneet katsojia (siis eivät olleet kannattavia), nyt noita taas on. On kyllä todella halvalla tehdyn oloista ja mukakäsikirjoitettua huttua tää Jugistyle. Odotellaas vaan niin ei ole taas yhtään kotimaista sketsisarjaa töllössä. Tommonen tuuba ei kiinnosta pidemmän päälle ketään. |
Informaatiokameli 25.01.2009 23:07:24 | |
---|
Ajattelin, että täällä on vähän ylireagoitu tuon sarjan kanssa mutta katsoessani vähän aikaa tuota saatananmoista paskaa, yhdyn valittajiin. Miten Jukka Rasilasta on saatu tehtyä noin epähauska tyyppi!? Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
jassi 26.01.2009 06:53:28 | |
---|
Jospa tässä kavereilla onkin tarkoituksena karistaa huumoriveikko titteli harteilta?? Saattaapi hyvinkin onnistua tällä reseptillä. Loppuu se ylenpalttinen selkääntaputtelu ja häirityksi tuleminen kapakoissa. Siis, jos sä koko ajan tytsän kanssa jutellessas mietit sitä että "tää on tytsä, mitä mä sanon, tää on tytsä, mitä mä sanon ... jne" niin reisillehän se menee. |
Meester Henk 26.01.2009 15:49:58 | |
---|
En edes hymähtänyt kertaakaan toisen jakson aikana. Sillä perusteella tuomitsin sarjan katsomisen ajanhukaksi. |
masterhat 26.01.2009 19:47:30 | |
---|
no joo, nikkarikari oli taas ainoa hauska, vähän ku sais sitä läppää jotenkii diipimmäks ja oudommaks vietyy. Ketonen ja myllyrinne vaikutti yllättävän hyvältä ku tuli tohon jugistylen perään. Mut trabant express se oli vasta jotain ''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa'' |
Olihan ton linnunpönttösketsin lisäks hauska se videokeskustelu... Tais olla parempikin. Munsta. "No time for the old in-out, love, I've just come to read the meter." |
obiwan 27.01.2009 15:52:26 | |
---|
Mut trabant express se oli vasta jotain Sama. Hietalahden hahmot oli siinä sata kertaa paremmat kun tässä kyhäyksessä. Mikä se kello-kello-kello-läppäkin oli, helvetti. Eihän mun tota oo pakko kattoa, harmittaa vaan, kun kaksi loistavaa sketsimiestä vääntää tällaista skeibeliä. |
Baraka 28.01.2009 10:39:29 | |
---|
skeibeliä. On kyllä suomenkielessä perkeleen monta synonyymiäkin sanalla paska. Toukopoukokin on yks. |
sartzan 28.01.2009 21:58:31 | |
---|
Itse kyllä täytyy esittää puolustava puheenvuoro. Nikkarikari uppos, kuten myös ne isäntä ja renki (?)-sketsit, ja viimekertasille kännyterroristin terrorisoijille löytyy varmasti jostakin työporukasta elävät esikuvat. Eikä se ihan legendaarinen juttukaan pöllömpi ollut. Useimmat noista hahmoista on jopa hyvin näyteltyjä, kuten se nikkarikari (tai isäntä ja renki), eikä ilmassa ole sellaista puvuston huonoin peruukki päässä mökellystä ilman mitään ideaa, mitä on kiitos nähty jo liikaa. Oon ma paskempaakin Suomen töllössä nähnyt, kuten suurin osa Petelius&Kalliala -kollaboraation tuotoksista, eikä kummelikaan mun mielestä missään nimessä mikään häävi ollut. Ei nää nyt mitään monty pythonia ole, mutta ei ole mikään muukaan suomalainen sketsisarja. "Oh my dog...
Oh Long John...
Oh Long Johnson...
Oh Don Piano...
Why I eyes ya...
All the live long day." -kissa |
Mohla 29.01.2009 12:08:54 | |
---|
Useimmat noista hahmoista on jopa hyvin näyteltyjä, kuten se nikkarikari (tai isäntä ja renki), eikä ilmassa ole sellaista puvuston huonoin peruukki päässä mökellystä ilman mitään ideaa, mitä on kiitos nähty jo liikaa. Hietalahti ja "hyvin näytelty" ei mun mielestä voi mennä mitenkään samaan yhteyteen. Ei nää nyt mitään monty pythonia ole, mutta ei ole mikään muukaan suomalainen sketsisarja. Ei se Julmahuvi kovin kaukana ole. "Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?" -Charlie McCharthy
|
Zaphod 11.02.2009 12:49:07 | |
---|
Loistava sarja, huumori on sopivan outoa minun makuuni. Vaikka varsin perinteisen tyylistä tavaraa, on siihen saatu jollain tavalla freesi ote. Megatherium sanoi: "Tieto-ja miellekykyni, eli älyni olemattoman alhainen kvantitatiivisuus, mistään täysimääräisyydestä, saatikka ylijäämästä ei voida puhuakaan, sekä epämusikaalisuteni, ts. musiikillinen lahjattomuuteni, eivät riitä harmoniselta strukt |
lapio 11.02.2009 21:43:05 | |
---|
Loistava sarja, huumori on sopivan outoa minun makuuni. Vaikka varsin perinteisen tyylistä tavaraa, on siihen saatu jollain tavalla freesi ote. Tulikohan tämä nyt oikeaan topiciin? |