Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Peer Gunt
1 2 3 4 5 6
Mika Kangas
18.11.2008 15:37:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mites on,löytyykö bändin ystäviä m-netistä?
 
Huhut kertoo että uutta levyä tulossa ensi vuoden alussa.Edellinen No Guts No Glory oli varmaan paras veto sitten ekan levyn.Slovarit oli heitetty nurkkaan minne ne kuuluukin.Itse tullut kuunneltua bändiä vuodesta 1985 ekasta levystä lähtien,oli vielä eka Rock'n'Roll bändi minkä livenä näin.
 
ötzi
18.11.2008 17:29:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onhan tuolla No Guts, No Glory levyllä Dont Cry slovari. Ne on niitä kaljanhaku kappaleita. Koivula saisi käyttää tuplabassoa vähän ahkerammin. Uuta matskua odotellessa
 
http://www.mikseri.net/artists/?id=99773 Älä satuta itseäsi!
KooAa
18.11.2008 19:30:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mul on Peer Gunt pipo ja lippis. Mulle ei siis kadulla vittuilla. Uutta kokoopanoa en ole kuullu levyltä enkä keikalla. Keikalle olisin menny keväällä mut paikan poke oli asiasta eri mieltä.
 
Kalju juntti #1 KooAalla ei ole merkitystä sukupuoliyhteyden onnistumiseen. The R.I.P.Off 17.09.2008 valmistunut demo kuunneltavissa
Mika Kangas
18.11.2008 21:06:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onhan tuolla No Guts, No Glory levyllä Dont Cry slovari.
 
En ole itse laskenut ton tyypin biisejä ikinä slovareiksi,semmosiksi keskitemposiksi vähän melodisemmiksi pikemminkin,vrt. Years On The Road.Joku Handful Of Sand tai Down By The Shadows on slovareita.
 
seabass
19.11.2008 13:50:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toi uus Günthän toimii ku junan vessa nykysellään.
 
Oon nähny muutaman keikan livenä ja homma on menny valovuoden eteenpäin niistä Erkin ja Teijon ajoista. Vituttaa kuunnella niitä jotka kaipailee vieläkin noita kahta takasin kokoonpanoon. Erkki ei muuta osannu ku hakata niitä tuplabassoja ja Teijo oli ku humppabändistä lainattu.
 
Nyt bändi näyttääkin oikeelta rokkibändiltä. Koivulan soitto on paljon monipuolisempaa ja Pete vetää bassonkin kunnon jyrinällä.
 
Perjantaina taas Klubilla jyrähtää! Mukana ollaan
 
PS: parasta keikoilla silti on se blondi ku myy ne paidat :)
 
carnation
19.11.2008 14:03:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mites on,löytyykö bändin ystäviä m-netistä?
 
http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=3&t=134568&o=0
http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=3&t=84975&o=0
http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=3&t=49467&o=0
 
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
Lonesome
19.11.2008 14:19:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jaahas, miten tämän nyt parhaiten muotoilisi...
 
PG oli mulle ehkä 80-luvun lopun tärkein Suomi-bändi. Alkaen v. -84 Härmärock-konsertista tuli nähtyä eräskin keikka. Huonoja (teknisiä ongelmia yleensä syynä), hyviä, parhaita ja käsittämättömän hienoja. Ja siltä väliltä. Kerran myös oman bändin kanssa samassa mestassa keikalla, ainakin silloin hra Erkinharju osoittautui mukavaksi mieheksi, jonka soitto toimi kuin se kuuluisa junan vessa, vaikka "reilua meininkiä" olikin pelissä... :)
 
Mun mielestä Güntillä oli/on kaikesta ryminästä huolimatta lähtökohtana hyvät Nikin biisit. Ei se homma olisi muuten näin pitkälle kantanut.
 
"When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" Dave "Lonesome" Peverett
KooAa
19.11.2008 15:09:30 (muokattu 19.11.2008 15:09:39)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niijjuu, olin paikalla siinä SM-kisassa silloin.
 
Kalju juntti #1 KooAalla ei ole merkitystä sukupuoliyhteyden onnistumiseen. The R.I.P.Off 17.09.2008 valmistunut demo kuunneltavissa
Mika Kangas
19.11.2008 18:17:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toi uus Günthän toimii ku junan vessa nykysellään.
 
Oon nähny muutaman keikan livenä ja homma on menny valovuoden eteenpäin niistä Erkin ja Teijon ajoista. Vituttaa kuunnella niitä jotka kaipailee vieläkin noita kahta takasin kokoonpanoon. Erkki ei muuta osannu ku hakata niitä tuplabassoja ja Teijo oli ku humppabändistä lainattu.
 
Nyt bändi näyttääkin oikeelta rokkibändiltä. Koivulan soitto on paljon monipuolisempaa ja Pete vetää bassonkin kunnon jyrinällä.
 
Perjantaina taas Klubilla jyrähtää! Mukana ollaan
 
PS: parasta keikoilla silti on se blondi ku myy ne paidat :)

 
Luvattoman kauan itsellä viimeisimmästä PG keikasta,varmaan puolitoista vuotta.Täytyy taas ryhdistäytyä jahka rahatilanne palaa normeihin.
 
Tosta kokoonpanosta samaa mieltä,kuitenkin aika rennosti kulkee.Mutta samalla tiukasti.
 
phiit
17.03.2009 13:34:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bändi julkaissut pari uutta demoa tulevalta levyltään, www.myspace.com/peergunt
 
molder
17.03.2009 18:03:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mun eka rock and roll -kliimaksi oli vuonna -86 kun BACKSEAT oli tullut just ulos ja pääsin kattoon elämäni ekaa ROCK-keikkaa. Ja jumalaut kun se vuorenpeikko-intro lähti ja savut ja valot pamahti lavalle ja pommit..Ja sit lähti.. Se oli menoa ja sillä tiellä ollaan vieläkin ( ja korvissa soi vieläkin).Joka keikka tuli katottua mitä lähitienoilla Hämeessä oli. Taskulämpimän kossun lämpöisiä muistoja..."Years on the road.." Yhtään huonoa keikkaa en ole niilltä nähny. Muutama vuosi sitten ennen Twistin lähtöä Gyntsät oli Zero Ninen kanssa Tullikamarilla. Toimi vieläkin!
 
Paras rock and roll-bändi Suomessa kautta aikojen Ganesin kanssa.
 
Yllätys, yllätys,, nämä uudemmat Gyntin levyt ei oikein putoa, mutta kaikki Twistin aikaset menee kyllä ihan täysillä.
 
Mika Kangas: Mites on,löytyykö bändin ystäviä m-netistä?
 
Huhut kertoo että uutta levyä tulossa ensi vuoden alussa.Edellinen No Guts No Glory oli varmaan paras veto sitten ekan levyn.Slovarit oli heitetty nurkkaan minne ne kuuluukin.Itse tullut kuunneltua bändiä vuodesta 1985 ekasta levystä lähtien,oli vielä eka Rock'n'Roll bändi minkä livenä näin.
 
"The SOUND of VOLUME"
Mika Kangas
17.03.2009 18:43:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

phiit: Bändi julkaissut pari uutta demoa tulevalta levyltään, www.myspace.com/peergunt
 
Mukavan rouheelta kuulosti varsinkin Hellborn.
 
M-Juhana
17.03.2009 19:35:16
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllähän Backseat TT Oksala saundeilla on Suomirokin historiaa. Ekalla levyllä oli ässä biisejä ja Backseatilla sitten se kliimaksi. Don't Mess With The Countryboys'lla ja Good Girls Don't'lla on hetkensä. Ja alkuperäiskokoonpanon viimeiseksi jäänyt No Piercing, No Tattoo oli mielestäni pieni häivähdys menneestä loistosta.
 
Guts And Glory on kelpo rokkilevy. Joku taika on vain kadonnut.
 
Mut joka tapauksessa hieno pändi ja osa mun nuoruuden soundtrack'iä. 80-luvulla tuli livenä tsekattua muutamaan otteeseen.
 
Olen LAMALLA ja taaaaantumassa!
-J
18.03.2009 16:33:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Diggaan ihan saakelisti ja käynyt katsomassa monta kertaa livenä (Nikki, Twist, Tsöötz).
Tosin kun olen tämmöinen tupauuno, en ole antanut itselleni mahdollisuutta Güntin tuotannolle tällä nykykokoonpanolla.
 
Mikä ihme teitä hevareita vaivaa?
tauranen
18.03.2009 16:58:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lonesome: Jaahas, miten tämän nyt parhaiten muotoilisi...
 
PG oli mulle ehkä 80-luvun lopun tärkein Suomi-bändi. Alkaen v. -84 Härmärock-konsertista tuli nähtyä eräskin keikka. Huonoja (teknisiä ongelmia yleensä syynä), hyviä, parhaita ja käsittämättömän hienoja. Ja siltä väliltä. Kerran myös oman bändin kanssa samassa mestassa keikalla, ainakin silloin hra Erkinharju osoittautui mukavaksi mieheksi, jonka soitto toimi kuin se kuuluisa junan vessa, vaikka "reilua meininkiä" olikin pelissä... :)
 
Mun mielestä Güntillä oli/on kaikesta ryminästä huolimatta lähtökohtana hyvät Nikin biisit. Ei se homma olisi muuten näin pitkälle kantanut.

 
Olin kanssa tuolla härmärockissa -84 Treella. Silloin oli aika kova kattaus yhdelle keikalle, Peer Gunt, Smack, Sielun Veljet, Dingo ja Eppu Normaali.
 
Minä olen John, teidän Entwistlenne, älkää pitäkö muita basisteja!
mlehtinen
18.03.2009 20:33:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

RR4E:
 
Guts And Glory on kelpo rokkilevy. Joku taika on vain kadonnut.

 
Se taika katosi Teijojen mukana. Enkä varmasti ole ainoa joka on sitä mieltä.
 
Suosittelen: In rock, Machine head, Made in Japan, Live in Stuttgart 1993, In your trousers-bootleg...
Lonesome
18.03.2009 21:59:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mlehtinen: Se taika katosi Teijojen mukana. Enkä varmasti ole ainoa joka on sitä mieltä.
 
No juu, onhan se ehkä nuinkin. Livenä en ole uutta bändiä nähnyt, vaan tuo viimeisin levy ei ole kovinkaan paljon soittimessa pyörinyt, kun taas se viimeinen Teijojen kera tehty oli varsinkin vankassa autokäytössä aikansa. Siis en siltä hirveästi odottanut, vaan positiivisesti yllätyin.
 
Tuo uusi biisi on "ihan kiva", vähän kuin itte olisin biisin tehnyt.. :)
 
Vaan ehkä Gyntti on kuin Hurriganes tai Motörhead: Pitää olla kolme erilaista persoonaa. Nehän on tuolla MySpacen kuvissa ihan saman näköisiäkin... ;)
 
Mites nuo tupauunolle sopivat DVD-julkaisut? Rockperry ja Tavastia. Toimiiko?
 
"When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" Dave "Lonesome" Peverett
sellisti
18.03.2009 22:05:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mlehtinen: Se taika katosi Teijojen mukana. Enkä varmasti ole ainoa joka on sitä mieltä.
 
No, otan mieluummin Nikin uusien miesten kera kuin Teijot ilman Nikkiä. Kyllähän ne entiset äijät paineli enemmän sellaisella apinan raivolla, nää uudet on ehkä vähän sisäsiistimpiä mutta kyllä mä silti edelleen tykkään. Toivottavasti Nikin biisikynä pysyy edelleen terävänä, nää kaks myspace-biisiä jätti vähän sellasen olon että ihan jees mutta ei näillä nyt vielä pankki räjähdä...
 
"Musiikki ei ole sitä mikä soi. Musiikki on sitä, miksi se mikä soi, soi niin kuin se soi silloin kun se soi." (Leif Segerstam) --- "Musiikki on kuin huumori. Toisille sitä ei kannata selittää, toisille ei tarvitse." (Kari Suomalainen)
-Cale
18.03.2009 22:12:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ostin taannoin tuon 2 CD:n Anthologyn (Best of). Jotenkin levyltä kuunneltuna ei monikaan biisi iske, ehkä livenä toimisi paremmin. Muutama hyvä biisikin löytyy mutta melko itseään toistavaa on biisimateriaali, ja pidemmän päälle rasittavaa kuunnella.
 
PsychedelicWarlord
19.03.2009 08:37:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minusta Nikki on oikeastaan aika aliarvostettu kitaristina.Ehkä Twist Twist aikoinaan showmiehenä ja kovana rumpalina jätti Nikin hieman varjoon.Joka tapauksessa kyseessä on mielestäni eräs maamme parhaita bluesvaikutteista ammentavia kitaristeja kautta aikain.
 
No guts no glorysta jäi kyllä hieman tasapaksu fiilis.Se pakollinen "Losing my mind"-veto puuttui :-)
 
"I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva"
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «