Aihe: Luusatulan teko
1 2
Juzzu
11.11.2008 16:37:24
Olin jo ostamassa karhun siitinluuta jokunen vuosi sitten, nimittäin olin varma että siitä saisi varsin munakkaat soundit :P Kosolti heikkoa oli vaan saatavuus ja hinnatkin varsin kohtuuttomat satulaa varten. Harmi.

...Mutta jos joskus teetätte custom-soittimen lottovoiton jälkeen, niin pistäkää harkintaan..
fox
11.11.2008 20:18:13

Ei se pahemmalta voi haista kuin eläintentäyttäjän työhuoneessa...

Ei todellakaan. ;) Ja itse asiassa perinteisen luuliimankin pohjaan keittäminen on verrattomasti aromitäyteisempi kokemus...
Kyllä uskoisin että tunnin-parin keittäminen riittänee tuohon ydinongelmaan, ydinjätteen voi sitte käyttää johonkin.. (Toivottavasti tuota ei väärinymmärretä..)
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
Murgo
11.11.2008 21:29:39

Olin jo ostamassa karhun siitinluuta jokunen vuosi sitten, nimittäin olin varma että siitä saisi varsin munakkaat soundit :P Kosolti heikkoa oli vaan saatavuus ja hinnatkin varsin kohtuuttomat satulaa varten. Harmi.

...Mutta jos joskus teetätte custom-soittimen lottovoiton jälkeen, niin pistäkää harkintaan..

Kyllähän tosi hevikeppiin pitäisi ihmisen luuta saada. Kaipa niitäkin jostain saisi ostaa?
Niin vähän aikaa,niin paljon puuhasteltavaa!
SirElwood
11.11.2008 21:41:39
Kyllähän tosi hevikeppiin pitäisi ihmisen luuta saada. Kaipa niitäkin jostain saisi ostaa?

http://www.boneroom.com/bone/bone.html tuttu paikka mm. joista mythbusters jaksoista.
fox
12.11.2008 00:45:40

http://www.boneroom.com/bone/bone.html tuttu paikka mm. joista mythbusters jaksoista.

Mutta mitähän sais aikaseks ihemisen leukaluusta.. Näyttivät olevan kiinalaista porukkaa kaikki..
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
sartzan
12.11.2008 01:06:22
Ei todellakaan. ;) Ja itse asiassa perinteisen luuliimankin pohjaan keittäminen on verrattomasti aromitäyteisempi kokemus...
Kyllä uskoisin että tunnin-parin keittäminen riittänee tuohon ydinongelmaan, ydinjätteen voi sitte käyttää johonkin.. (Toivottavasti tuota ei väärinymmärretä..)

Tack! Siispä kokeilen tuota parin tunnin keittosessiota. Nythän olisi oiva hetki ostaa myös se hieman parempi hengityssuojain, mitä olen monet kerrat harkinnut lakkauspuuhiin..:)

Opinahjon kuvataideopetuksen tiloissa on kylläkin tuon luuliiman keittoa silmällä pitäen tilat myös, ja eräs ystäväni ehdottikin, josko raahaisin luuni sinne keitettäväksi. Olisi kuulemma tuuletuskin ja kaikki. Mutta pitää katsoa. Nyt luut on stripattuna jääkaapissa odottamassa keittelyä ja sorkat on irroitettu myös. En tässä illanpäälle tehnyt muuta vielä. Mutta enpäs kyllä ole ikinä ennen nylkenyt mitään, kiintoisaa puuhaa oli. Katkoteräveitsistä on moneen, näemmä... Onko kukaan muuten keksinyt mitään hyötykäyttöä noille itse sorkille?
"Oh my dog... Oh Long John... Oh Long Johnson... Oh Don Piano... Why I eyes ya... All the live long day." -kissa
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)