Aihe: Tallennus CD-levylle
1
Sehany
19.12.2007 17:53:12
Heips,

Poltin biisit CD-levylle. Mistähän johtuu, että tietsikka kyllä toistaa levyn, mutta CD-soitin ei!!?

Levyt oli maxellin 4-12x High Speed CD-RW -levyjä.

Mikä ihme!
"When there is love and inspiration, I don't think you can go wrong." Long Live Ella!
Antti1
19.12.2007 17:54:12 (muokattu 19.12.2007 17:54:47)
Teitkö audio-cd:n vai poltitko wavit levylle?

EDIT: Niin ja kaikki soittimethan eivät lue noita uudelleenkirjoitettavia levyjä.
"Ei pidä ostaa halpaa jos haluaa kallista." - rosberg
Sehany
19.12.2007 18:13:19
Hei,

Pahus! Onkohan tosiaan niin, ettei mun piioneerit!!! pysty siihen, mihin mun pieni kannettava CD-soitin. Se kyllä toistaa biisit.

Mistä mä tiedän mikä CD-soitin soittaa ja mikä ei?!
"When there is love and inspiration, I don't think you can go wrong." Long Live Ella!
anapena
19.12.2007 18:18:59
Hei,

Mistä mä tiedän mikä CD-soitin soittaa ja mikä ei?!

Kokeilemalla...ei munkaan autostereot tykkää rw-levyistä, tavalliset r-levyt kelpaavat.
Sehany
19.12.2007 18:21:47
Haa, kantsisko kokeilla tosiaan r-levyä? Pitäs saada joululahja jo pakettiin..kiire!

S
Sehany
19.12.2007 19:07:55
Hei..oops

Anttilan kaveri sanoi, että ne poltetut levyt pitäis sitten vielä "finalice" jollakin tavalla.. ei osannut neuvoa, miten se Media playerissa toimii..

tietääkö joku?

S
Antti1
19.12.2007 19:10:12
Taitaa tehdä tuon automaattisesti.
"Ei pidä ostaa halpaa jos haluaa kallista." - rosberg
Jaakkoopuukkoo
19.12.2007 19:43:46

Ymmärtääkseni CD-R:t on yleisesti varmempia kuin RW:t. Myös kannattaa varoa sellaista, missä lukupinnan päällä on musta päällyste, ei moni soitin tykkää, vaikka valoa kuulemma paremmin kestää.
En mä halveksi, onhan se kiva, että joku tekee tällasta paskaa.
Sehany
20.12.2007 09:35:32
Kiit...tos!

cd-r teki tehtävänsä - ainaki mulla!

Toivotaan, että vastaanottajakin kuulee jotain.

S :)
Sehany
20.12.2007 20:08:33
jaa...h

taas tapahtui jotain kummallista.. sain siis vihdoinkin poltettua r-cd:lle kappaleet ominaan.. (siis audacity) valitsin kai jotain "omat biisit... - jotain sellasta se oli.. mutta sitten... kakkosbiisin kohdalla on pelkkää hurinaaaa... mikä??? (no, onhan se tietysti aika vaikea sanoa sieltä käsin...;-)

on tää äänittäminen yhtä taikojen lausumista. ;-)

s

..mut toisaalta aika kivvaa.... :)
Sehany
21.12.2007 19:06:14
Heps,

taitaa mennä vähän monologin puolelle, mutta luulen - nyt kun kassoin mitä olin tehnyt - että olen polttanut biisit Nero-ohjelmalla. Se ei yskinyt kun laitoin biisi kerrallaan omille sijoilleen..

Nero taitaa osata tämänkin homman..?

S
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)