Aihe: Tallennus CD-levylle
1
Sehany
19.12.2007 17:53:12
Heips,

Poltin biisit CD-levylle. Mistähän johtuu, että tietsikka kyllä toistaa levyn, mutta CD-soitin ei!!?

Levyt oli maxellin 4-12x High Speed CD-RW -levyjä.

Mikä ihme!
"When there is love and inspiration, I don't think you can go wrong." Long Live Ella!
Antti1
19.12.2007 17:54:12 (muokattu 19.12.2007 17:54:47)
Teitkö audio-cd:n vai poltitko wavit levylle?

EDIT: Niin ja kaikki soittimethan eivät lue noita uudelleenkirjoitettavia levyjä.
"Ei pidä ostaa halpaa jos haluaa kallista." - rosberg
Sehany
19.12.2007 18:13:19
Hei,

Pahus! Onkohan tosiaan niin, ettei mun piioneerit!!! pysty siihen, mihin mun pieni kannettava CD-soitin. Se kyllä toistaa biisit.

Mistä mä tiedän mikä CD-soitin soittaa ja mikä ei?!
"When there is love and inspiration, I don't think you can go wrong." Long Live Ella!
anapena
19.12.2007 18:18:59
Hei,

Mistä mä tiedän mikä CD-soitin soittaa ja mikä ei?!

Kokeilemalla...ei munkaan autostereot tykkää rw-levyistä, tavalliset r-levyt kelpaavat.
Sehany
19.12.2007 18:21:47
Haa, kantsisko kokeilla tosiaan r-levyä? Pitäs saada joululahja jo pakettiin..kiire!

S
Sehany
19.12.2007 19:07:55
Hei..oops

Anttilan kaveri sanoi, että ne poltetut levyt pitäis sitten vielä "finalice" jollakin tavalla.. ei osannut neuvoa, miten se Media playerissa toimii..

tietääkö joku?

S
Antti1
19.12.2007 19:10:12
Taitaa tehdä tuon automaattisesti.
"Ei pidä ostaa halpaa jos haluaa kallista." - rosberg
Sehany
20.12.2007 09:35:32
Kiit...tos!

cd-r teki tehtävänsä - ainaki mulla!

Toivotaan, että vastaanottajakin kuulee jotain.

S :)
Sehany
20.12.2007 19:35:59
Semmottinen onkelma viellä, että

sain nauhotettu r-cd:lle kun menin takas audacityyn ja tein kolmesta kappaleesta yhden kokonaisuuden, siis yhden kappaleen - aika alkeellista, mutta oli kiire ;-) Joululahjat on jo lähetetty, mutta nyt mietityttää, että miksei se r-cd nauhottanu 3:a eri biisiä vaikka ne oli kaikki valittuna. Vasta kun latoin ne yhdelle niin se onnas.

Kai se r-cd:kin osaa tallentaa useita eri biisejä, vai...

edelleen kymysysmerkkinä..

S
Sehany
20.12.2007 20:08:33
jaa...h

taas tapahtui jotain kummallista.. sain siis vihdoinkin poltettua r-cd:lle kappaleet ominaan.. (siis audacity) valitsin kai jotain "omat biisit... - jotain sellasta se oli.. mutta sitten... kakkosbiisin kohdalla on pelkkää hurinaaaa... mikä??? (no, onhan se tietysti aika vaikea sanoa sieltä käsin...;-)

on tää äänittäminen yhtä taikojen lausumista. ;-)

s

..mut toisaalta aika kivvaa.... :)
Sehany
21.12.2007 19:06:14
Heps,

taitaa mennä vähän monologin puolelle, mutta luulen - nyt kun kassoin mitä olin tehnyt - että olen polttanut biisit Nero-ohjelmalla. Se ei yskinyt kun laitoin biisi kerrallaan omille sijoilleen..

Nero taitaa osata tämänkin homman..?

S
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)