Heips, Poltin biisit CD-levylle. Mistähän johtuu, että tietsikka kyllä toistaa levyn, mutta CD-soitin ei!!? Levyt oli maxellin 4-12x High Speed CD-RW -levyjä. Mikä ihme! "When there is love and inspiration, I don't think you can go wrong." Long Live Ella! |
Antti1 19.12.2007 17:54:12 (muokattu 19.12.2007 17:54:47) | |
---|
Teitkö audio-cd:n vai poltitko wavit levylle? EDIT: Niin ja kaikki soittimethan eivät lue noita uudelleenkirjoitettavia levyjä. "Ei pidä ostaa halpaa jos haluaa kallista." - rosberg |
Sehany 19.12.2007 18:13:19 | |
---|
Hei, Pahus! Onkohan tosiaan niin, ettei mun piioneerit!!! pysty siihen, mihin mun pieni kannettava CD-soitin. Se kyllä toistaa biisit. Mistä mä tiedän mikä CD-soitin soittaa ja mikä ei?! "When there is love and inspiration, I don't think you can go wrong." Long Live Ella! |
anapena 19.12.2007 18:18:59 | |
---|
Hei, Mistä mä tiedän mikä CD-soitin soittaa ja mikä ei?! Kokeilemalla...ei munkaan autostereot tykkää rw-levyistä, tavalliset r-levyt kelpaavat. |
Sehany 19.12.2007 18:21:47 | |
---|
Haa, kantsisko kokeilla tosiaan r-levyä? Pitäs saada joululahja jo pakettiin..kiire! S "When there is love and inspiration, I don't think you can go wrong." Long Live Ella! |
Sehany 19.12.2007 19:07:55 | |
---|
Hei..oops Anttilan kaveri sanoi, että ne poltetut levyt pitäis sitten vielä "finalice" jollakin tavalla.. ei osannut neuvoa, miten se Media playerissa toimii.. tietääkö joku? S "When there is love and inspiration, I don't think you can go wrong." Long Live Ella! |
Antti1 19.12.2007 19:10:12 | |
---|
Taitaa tehdä tuon automaattisesti. "Ei pidä ostaa halpaa jos haluaa kallista." - rosberg |
Jaakkoopuukkoo 19.12.2007 19:43:46 | |
---|
Ymmärtääkseni CD-R:t on yleisesti varmempia kuin RW:t. Myös kannattaa varoa sellaista, missä lukupinnan päällä on musta päällyste, ei moni soitin tykkää, vaikka valoa kuulemma paremmin kestää. En mä halveksi, onhan se kiva, että joku tekee tällasta paskaa. |
Sehany 20.12.2007 09:35:32 | |
---|
Kiit...tos! cd-r teki tehtävänsä - ainaki mulla! Toivotaan, että vastaanottajakin kuulee jotain. S :) "When there is love and inspiration, I don't think you can go wrong." Long Live Ella! |
Sehany 20.12.2007 19:35:59 | |
---|
Semmottinen onkelma viellä, että sain nauhotettu r-cd:lle kun menin takas audacityyn ja tein kolmesta kappaleesta yhden kokonaisuuden, siis yhden kappaleen - aika alkeellista, mutta oli kiire ;-) Joululahjat on jo lähetetty, mutta nyt mietityttää, että miksei se r-cd nauhottanu 3:a eri biisiä vaikka ne oli kaikki valittuna. Vasta kun latoin ne yhdelle niin se onnas. Kai se r-cd:kin osaa tallentaa useita eri biisejä, vai... edelleen kymysysmerkkinä.. S "When there is love and inspiration, I don't think you can go wrong." Long Live Ella! |
Sehany 20.12.2007 20:08:33 | |
---|
jaa...h taas tapahtui jotain kummallista.. sain siis vihdoinkin poltettua r-cd:lle kappaleet ominaan.. (siis audacity) valitsin kai jotain "omat biisit... - jotain sellasta se oli.. mutta sitten... kakkosbiisin kohdalla on pelkkää hurinaaaa... mikä??? (no, onhan se tietysti aika vaikea sanoa sieltä käsin...;-) on tää äänittäminen yhtä taikojen lausumista. ;-) s ..mut toisaalta aika kivvaa.... :) "When there is love and inspiration, I don't think you can go wrong." Long Live Ella! |
Sehany 21.12.2007 19:06:14 | |
---|
Heps, taitaa mennä vähän monologin puolelle, mutta luulen - nyt kun kassoin mitä olin tehnyt - että olen polttanut biisit Nero-ohjelmalla. Se ei yskinyt kun laitoin biisi kerrallaan omille sijoilleen.. Nero taitaa osata tämänkin homman..? S "When there is love and inspiration, I don't think you can go wrong." Long Live Ella! |