Aihe: Gt-8 tietokoneeseen?
1
Pallo-Kala
25.09.2007 17:01:16
Eli miten sais ton gt-8:sin liitettyä koneeseen, että noihin nauhoitus puuhiin lähinnä.
Kaikista helpoin, halvin tapa? minkä liitännän kautta laittaisit sen koneeseen.
sepisti
25.09.2007 17:10:01
Eli miten sais ton gt-8:sin liitettyä koneeseen, että noihin nauhoitus puuhiin lähinnä.
Kaikista helpoin, halvin tapa? minkä liitännän kautta laittaisit sen koneeseen.

Line outista tietokoneen äänikortin line iniin
Kitara on rakkauteni.
Pallo-Kala
25.09.2007 17:14:35
Line outista tietokoneen äänikortin line iniin

Niin olen amatööri näissä asioissa niin minkälaisella piuhalla?
Traditional
25.09.2007 17:30:29
Ota instrumenttikaapeli, jos ei suoraan mene kiinni mikin kuvalliseen audio-liitäntään, Niin pistä "supistin"(ei voi muistaa oikeaa termiä) ja rokrok.
olen 12 vuotias kitaran soittaja kauhavalta :) tykkään heavystä :) IRON MAIDEN ,,/ mun kitaroita on joku dean ja sitten JACKSON KVX10 KINGW JA SITTEN KUSTOMIN PASKA VAHVARI!- Jackson_poika
sepisti
25.09.2007 17:31:47
Itse en ole kyseiseen värkkiin perehtynyt, mutta tarvitset käsittääkseni stereopiuhan jonka toisessa päässä on kaksi "normaali"-plugia ja toisessa päässä joko rca-liittimet tai sellainen pieni plugi, jollainen on esimerkiksi Mp3-soittimen kuulokkeissa. Tämä riippuu sun äänikortista, millaiset liitännät sielä on.
Kitara on rakkauteni.
Muuki
25.09.2007 17:45:24
Ota instrumenttikaapeli, jos ei suoraan mene kiinni mikin kuvalliseen audio-liitäntään, Niin pistä "supistin"(ei voi muistaa oikeaa termiä) ja rokrok.

Näin juuri. Supistin, plugi, mikä lie. Muuttaa isomman pään pienemmäksi. Tai toisinpäin.

Muuten, nauhoittelin ennen podilla line outista mic-inniin ja hyvin toimi. Onko mitään väliä iskeekö line-in:iin vaiko mic-in:iin?
"The question is not when he's gonna stop but who is gonna stop him." -Vanishing Point
Legatus
25.09.2007 19:56:24
Näin juuri. Supistin, plugi, mikä lie. Muuttaa isomman pään pienemmäksi. Tai toisinpäin.

Adapteri?

Ja mic in- tulo on mono, ja line in on taas stereollinen.
11. Liikkuessasi julkisella paikalla, älä häiritse ketään. Jos joku häiritsee sinua, pyydä häntä lopettamaan. Ellei hän lopeta, tuhoa hänet.
Muuki
25.09.2007 20:03:19
Adapteri?

Ja mic in- tulo on mono, ja line in on taas stereollinen.

Adapteri juu. Ja kiitoksia tiejosta!
"The question is not when he's gonna stop but who is gonna stop him." -Vanishing Point
Muuki
27.09.2007 15:43:11
Niin kun tuossa ei ole efektilooppia niin pistänkö vain kitaran ja vahvarin väliin tuon härpäkkeen? Vai miten?

Pistät. Kitara -> GT-8 input, GT-8 output -> vahvistimen input
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)