Aihe: Gt-8 tietokoneeseen?
1
Pallo-Kala
25.09.2007 17:01:16
Eli miten sais ton gt-8:sin liitettyä koneeseen, että noihin nauhoitus puuhiin lähinnä.
Kaikista helpoin, halvin tapa? minkä liitännän kautta laittaisit sen koneeseen.
sepisti
25.09.2007 17:10:01
Eli miten sais ton gt-8:sin liitettyä koneeseen, että noihin nauhoitus puuhiin lähinnä.
Kaikista helpoin, halvin tapa? minkä liitännän kautta laittaisit sen koneeseen.

Line outista tietokoneen äänikortin line iniin
Kitara on rakkauteni.
Pallo-Kala
25.09.2007 17:14:35
Line outista tietokoneen äänikortin line iniin

Niin olen amatööri näissä asioissa niin minkälaisella piuhalla?
Traditional
25.09.2007 17:30:29
Ota instrumenttikaapeli, jos ei suoraan mene kiinni mikin kuvalliseen audio-liitäntään, Niin pistä "supistin"(ei voi muistaa oikeaa termiä) ja rokrok.
olen 12 vuotias kitaran soittaja kauhavalta :) tykkään heavystä :) IRON MAIDEN ,,/ mun kitaroita on joku dean ja sitten JACKSON KVX10 KINGW JA SITTEN KUSTOMIN PASKA VAHVARI!- Jackson_poika
sepisti
25.09.2007 17:31:47
Itse en ole kyseiseen värkkiin perehtynyt, mutta tarvitset käsittääkseni stereopiuhan jonka toisessa päässä on kaksi "normaali"-plugia ja toisessa päässä joko rca-liittimet tai sellainen pieni plugi, jollainen on esimerkiksi Mp3-soittimen kuulokkeissa. Tämä riippuu sun äänikortista, millaiset liitännät sielä on.
Kitara on rakkauteni.
Muuki
25.09.2007 17:45:24
Ota instrumenttikaapeli, jos ei suoraan mene kiinni mikin kuvalliseen audio-liitäntään, Niin pistä "supistin"(ei voi muistaa oikeaa termiä) ja rokrok.

Näin juuri. Supistin, plugi, mikä lie. Muuttaa isomman pään pienemmäksi. Tai toisinpäin.

Muuten, nauhoittelin ennen podilla line outista mic-inniin ja hyvin toimi. Onko mitään väliä iskeekö line-in:iin vaiko mic-in:iin?
"The question is not when he's gonna stop but who is gonna stop him." -Vanishing Point
Muuki
25.09.2007 20:03:19
Adapteri?

Ja mic in- tulo on mono, ja line in on taas stereollinen.

Adapteri juu. Ja kiitoksia tiejosta!
"The question is not when he's gonna stop but who is gonna stop him." -Vanishing Point
Pallo-Kala
27.09.2007 15:40:09
Onko tuohon gt-8 suomenkielistä manuaalia missään?
Mulla on koti vahvarina tolanen --> http://www.pihlajamaanmusiikki.com/ … asp?id=36&cat=Kitaravahvistimet

Niin kun tuossa ei ole efektilooppia niin pistänkö vain kitaran ja vahvarin väliin tuon härpäkkeen? Vai miten?
Muuki
27.09.2007 15:43:11
Niin kun tuossa ei ole efektilooppia niin pistänkö vain kitaran ja vahvarin väliin tuon härpäkkeen? Vai miten?

Pistät. Kitara -> GT-8 input, GT-8 output -> vahvistimen input
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)