Pallo-Kala 25.09.2007 17:01:16 | |
---|
Eli miten sais ton gt-8:sin liitettyä koneeseen, että noihin nauhoitus puuhiin lähinnä. Kaikista helpoin, halvin tapa? minkä liitännän kautta laittaisit sen koneeseen. |
sepisti 25.09.2007 17:10:01 | |
---|
Eli miten sais ton gt-8:sin liitettyä koneeseen, että noihin nauhoitus puuhiin lähinnä. Kaikista helpoin, halvin tapa? minkä liitännän kautta laittaisit sen koneeseen. Line outista tietokoneen äänikortin line iniin Kitara on rakkauteni. |
Line outista tietokoneen äänikortin line iniin Niin olen amatööri näissä asioissa niin minkälaisella piuhalla? |
Traditional 25.09.2007 17:30:29 | |
---|
Ota instrumenttikaapeli, jos ei suoraan mene kiinni mikin kuvalliseen audio-liitäntään, Niin pistä "supistin"(ei voi muistaa oikeaa termiä) ja rokrok. olen 12 vuotias kitaran soittaja kauhavalta :) tykkään heavystä :) IRON MAIDEN ,,/ mun kitaroita on joku dean ja sitten JACKSON KVX10 KINGW JA SITTEN KUSTOMIN PASKA VAHVARI!- Jackson_poika |
sepisti 25.09.2007 17:31:47 | |
---|
Itse en ole kyseiseen värkkiin perehtynyt, mutta tarvitset käsittääkseni stereopiuhan jonka toisessa päässä on kaksi "normaali"-plugia ja toisessa päässä joko rca-liittimet tai sellainen pieni plugi, jollainen on esimerkiksi Mp3-soittimen kuulokkeissa. Tämä riippuu sun äänikortista, millaiset liitännät sielä on. Kitara on rakkauteni. |
Muuki 25.09.2007 17:45:24 | |
---|
Ota instrumenttikaapeli, jos ei suoraan mene kiinni mikin kuvalliseen audio-liitäntään, Niin pistä "supistin"(ei voi muistaa oikeaa termiä) ja rokrok. Näin juuri. Supistin, plugi, mikä lie. Muuttaa isomman pään pienemmäksi. Tai toisinpäin. Muuten, nauhoittelin ennen podilla line outista mic-inniin ja hyvin toimi. Onko mitään väliä iskeekö line-in:iin vaiko mic-in:iin? "The question is not when he's gonna stop but who is gonna stop him."
-Vanishing Point |
Legatus 25.09.2007 19:56:24 | |
---|
Näin juuri. Supistin, plugi, mikä lie. Muuttaa isomman pään pienemmäksi. Tai toisinpäin.
Adapteri? Ja mic in- tulo on mono, ja line in on taas stereollinen. 11. Liikkuessasi julkisella paikalla, älä häiritse ketään. Jos joku häiritsee sinua, pyydä häntä lopettamaan. Ellei hän lopeta, tuhoa hänet. |
Muuki 25.09.2007 20:03:19 | |
---|
Adapteri? Ja mic in- tulo on mono, ja line in on taas stereollinen. Adapteri juu. Ja kiitoksia tiejosta! "The question is not when he's gonna stop but who is gonna stop him."
-Vanishing Point |
Pallo-Kala 27.09.2007 15:40:09 | |
---|
|
Muuki 27.09.2007 15:43:11 | |
---|
Niin kun tuossa ei ole efektilooppia niin pistänkö vain kitaran ja vahvarin väliin tuon härpäkkeen? Vai miten? Pistät. Kitara -> GT-8 input, GT-8 output -> vahvistimen input "The question is not when he's gonna stop but who is gonna stop him."
-Vanishing Point |