Aihe: Keskustelua AC/DC:stä
1 2 3 4 552 53 54 55 56122 123 124 125 126
Regalis Apertura
24.02.2007 14:53:47
Anteeksi jos nyt tulee toistoa (en tosiaan jaksanut kahlata 52 sivua taaksepäin) mutta onkos AC/DC:n uudesta levystä ollut mitään infoa missään/milloinkaan? Ja pitääkö huhu paikkaansa että olisi tosiaan tuplalevy? Jostakin luin viime vuonna että äijät olisivat purkittaneet levyn New Yorkissa (tosin uutisessa ei mainittu oliko levy "lopullisesti" valmis vai olivatko tehneet vain muutaman biisin valmiiksi/demon studiossa levyä varten)... Kotisivullakin vain todetaan että "vamiina tekemään uuden levyn, mutta ei aikataulua". Mikä oikein on tilanne?
rheinone
24.02.2007 15:34:42
Anteeksi jos nyt tulee toistoa (en tosiaan jaksanut kahlata 52 sivua taaksepäin) mutta onkos AC/DC:n uudesta levystä ollut mitään infoa missään/milloinkaan? Ja pitääkö huhu paikkaansa että olisi tosiaan tuplalevy? Jostakin luin viime vuonna että äijät olisivat purkittaneet levyn New Yorkissa (tosin uutisessa ei mainittu oliko levy "lopullisesti" valmis vai olivatko tehneet vain muutaman biisin valmiiksi/demon studiossa levyä varten)... Kotisivullakin vain todetaan että "vamiina tekemään uuden levyn, mutta ei aikataulua". Mikä oikein on tilanne?

Levy-yhtiöpomo Riccobonon viimeisin kommentti: "Julkaisupäivää ei ole määritelty, sillä lättyä ei ole vielä levytetty".
All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll
Gaines
24.02.2007 17:49:16
Mites onko porukat tietoisia että maaliskuussa ilmestyy kirjakauppohin suomennos teoksesta AC/DC: Maximum rock & roll? Itse odottelen mielenkiinnolla tätä tiiliskiveä. Onko enkun versiota kukaan lukenut?
Jäitä ammeeseen Jepson! Herra kylpee pian!
Marlowe
24.02.2007 18:28:03
Anttilan alesta tuli tänään napattua mukaan täydennystä AC/DC-kokoelmaan. Mukaan lähtivät niin "Powerage", "For Those About to Rock (We Salute You)" ja "Highway to Hell", jonka olin omistanut aikaisemmin vain poltettuna CDR:na. Myös If You Want Blood You've Got It" -liveä ja sitä parin biisin EP:ta pyörittelin käsissäni, mutta jätin ne sitten kuitenkin ostamatta, ja harmi ettei kaupasta löytynyt "Dirty Deeds Done Dirt Cheapia". No, hyvä paketti ja kohtalaisen edullinen paketti syntyi näinkin, ja mukaan sai sitten vielä pari videota sisältävän bonus-dvd:n.

Aikaisemmassa viestissä mainitun kirjan ilmestymistä on kytätty jo jonkin aikaa. Täytynee tehdä varaus heti kirjastoon.
"Drove downtown in the rain / nine-thirty on a Tuesday night / Just to check out the late-night record shop. / Call it impulsive, call it compulsive, call it insane / but when I'm surrounded I just can't stop." (Barenaked Ladies: Brian Wilson)
sellisti
24.02.2007 20:48:34
Löytyipäs paikallisesta musiikkikirjastosta mielenkiintoinen levy; "Bon Scott - The Early Years 1967-1972". Levyllä on suht harvinaisia, alkuperäisiä äänityksiä bändeiltä The Valentines sekä Fraternity, joissa Bon lauloi noina vuosina. Lisäksi levyllä on joku Bonin haastattelukin, sitä en ole vielä ehtinyt kuunnella. Ihan mainiota kamaa, ja Bon laulaa komeasti, joskaan ei ihan yhtä "rosoisella" rock-äänellä kuin myöhemmin AC/DC:ssa. Kaikkea sitä löytää.
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami
rheinone
24.02.2007 21:40:23
Mites onko porukat tietoisia että maaliskuussa ilmestyy kirjakauppohin suomennos teoksesta AC/DC: Maximum rock & roll? Itse odottelen mielenkiinnolla tätä tiiliskiveä. Onko enkun versiota kukaan lukenut?

Kantsuu varmaan ostaa alkuperäiskielellä. Onko kukaan nähnyt kirjakaupoissa?
rheinone
24.02.2007 23:41:11 (muokattu 25.02.2007 00:11:51)
Hee hei! Yllättävää: Malcolmillahan on komee skitta viideolla Are You Ready. Onko parempaa tietoa?

Eiks se ollu aika lähellä tota, mut oranssi ja ilman bigsby:ä?

http://www.gretschguitars.com/gear/index.php?a=2&product=G6131T

E: Eiku oisko se voinu olla tää?

http://www.gretschguitars.com/gear/ … ndex.php?a=2&product=G6121-1959

Pleksi oli ainaki riivitty veks.
Sähköjumala
25.02.2007 14:31:29
Ajattelin täs laittaa ac/dc:n top 5 levyt.Elikkä:
1.Highway to hell(tarviiko enempää sanoa)
2.Back in black(kaikki kovia biisejä,have a drink on me unohdettu klassikko)
3.Powerage(en tiedä miks tätä levyä pidetään huonona,kaikki biisit potkii munille)
4.High voltage(soittamisen riemua parhaimmilllaan)
5.The razors edge(oli täydellinen rocklevy ala_asteella ja potkii vieläki,Tosin pari biisiä lyhyempänä olis ollu vieläki kovempi)
mlehtinen
26.02.2007 09:45:33

5.The razors edge(oli täydellinen rocklevy ala_asteella ja potkii vieläki,Tosin pari biisiä lyhyempänä olis ollu vieläki kovempi)

Aivan samaa mieltä itsekin, kaksi viimeistä biisiä olisi voinut poiskin jättää niin olisi ollut aika tiukka paketti. Listoihin hessahtaneena laitanpa omanikin tuohon alle:

1. Highway to hell
2. Back in black
3. Dirty deeds
4. Let there be rock
5. High voltage

Nuo kaksi ekaa kuuluvat selkeästi tuonne kärkeen mutta kolmen viimeisen paikalla voisi olla melkeinpä mitkä levyt hyvänsä. Sen verran tasaisena pidän tuotantoa.
Gaines
26.02.2007 10:25:13
Kantsuu varmaan ostaa alkuperäiskielellä. Onko kukaan nähnyt kirjakaupoissa?

Näin on, lontoon kielinen on aina ehta. Lienee niin että kirja on vastikään julkaistu natiivikielelläkin euroopassa, taisi olla ensin tuolla jenkkimarkkinoilla kaupan.
Vainhaalee
13.03.2007 12:29:37
Mit pil vit?!

Kattelin eilen listaa ennen nukahtamista ja aamulla oli pakko varmistaa oliko näkemäni totta...
http://www.yle.fi/lista/listat/albumit.php

Sijalla 32.
I was forced to strip down to my Scandinavian Leather
minidriver
13.03.2007 12:42:58

Mit pil vit?!

Kattelin eilen listaa ennen nukahtamista ja aamulla oli pakko varmistaa oliko näkemäni totta...

Sijalla 32.

Kas kun ainakin A-kauppa myy sitä kampanjassaan kovasti halvemmalla kuin yleensä.
Ulkon o lunt ja lumes o kust.
rheinone
13.03.2007 13:55:51
Kas kun ainakin A-kauppa myy sitä kampanjassaan kovasti halvemmalla kuin yleensä.

Joo mäkin ostin ku sai edullisesti hienolla kansivihkosella, remasteroituna, ja kun vanha oli soitettu niin puhki ett Given A Dog A Bone jää juntturaan. Boonuksena tuli mukana DVD-pläjäys jossa on ennenjulkaisematon You Shook Me All Night Long -viideo.
sellisti
13.03.2007 23:12:29 (muokattu 13.03.2007 23:14:15)
Mit pil vit?!

Sijalla 32.

Joo, ja tais parhaimmillaan olla vielä korkeammallakin. Tuo suuri levyale pisti listan aika lailla ihmeellisen näköiseksi, löytyihän sieltä vähän aikaa sitten mm. Metallican s/t:kin. Vai löytyneekö vieläkin.

E. Löytyy näköjään, sijalta 24.
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami
Turtle
26.03.2007 15:45:37 (muokattu 26.03.2007 15:46:44)
Nyt olisi kirjakaupoissa saatavana Maximum Rock & Roll.
paksu paketti ja paljon kuvia.
Gaines
27.03.2007 09:34:41
Vaikutti todella mielenkiintoiselta, vihdoinkin saa ahmia tietoa ukkojen alkutaipaleesta ja siitä, mistä bändi on oikeasti ponnistanut liikkeelle.
KillingMachine
31.03.2007 08:29:15

1. Highway to hell
2. Back in black
3. Dirty deeds

Samalta näyttäisi minun kärkikolmikko myös... Siinä perässä tulevat The Razor's Edge ja High Voltage.
Basistit kunniaan.
wah
02.04.2007 12:07:29
Jotenkin tuntuu että Powerage on lepposampi albumi muihin verrattuna. Ei mitenkään huono homma sentään.

Parhaiten iskevät Sin City ja Gimme a Bullet
sellisti
02.04.2007 15:47:57
Parhaiten iskevät Sin City ja Gimme a Bullet

Minulle taas Down Payment Blues. Se on ehkä bändin paras biisi minusta.

Powerage on todellakin aliarvostettu, mutta niin tämän kuin monen muunkin AC/DC-albumin kohdalla bändi on itse osasyyllinen siihen kun sivuuttaa keikoilla tämän albumin kokonaan. Materiaaliahan bändillä on jo niin paljon, että vähän ihmetyttää ettei setti juurikaan tunnu muuttuvan. Niin hienoja biisejä kuin ne wholelottarosiet ja youshookmeallnightlongit ovatkin, niin uskoisin että fanit ja ei-fanitkin innostuisivat näistä "aliarvostetuista" albumeista ihan eri tavalla jos bändi vetäisi niitä harvemmin kuultuja biisejä livenä. Myös esim. Flick of the Switchilta löytyis monta ihan hemmetin kovaa livebiisiä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)