Wallesmanni88 15.03.2007 18:36:44 | |
---|
No ite kun koitin soittaa tossa yks päivä Voodoo Childin alkua akustisella niin isäukko ryntäs mun huoneeseen ja kysyi "Kuka tääl Hendrixiä raiskaa?!" Pisti naurattamaan. |
Pitkavirta 15.03.2007 18:41:49 | |
---|
No ite kun koitin soittaa tossa yks päivä Voodoo Childin alkua akustisella niin isäukko ryntäs mun huoneeseen ja kysyi "Kuka tääl Hendrixiä raiskaa?!" Pisti naurattamaan. No mut puhuks se paskaa vai osasitko soittaa? "EI TÄÄL OO KYSE LENTO KONEISTA PESU KONEISTA TAI MUUSTKAA YHTEEN KIRJOTUKSEST VAA RÖÖKI ASKI TYTÖIST" -Detektiv-Plok a.k.a Järvihirviö |
Kyllä mä mun mielestä ihan kohtalaisesti, ehkä en. |
sellisti 15.03.2007 19:05:55 | |
---|
Opettajien suista on tullu ehkä ne suorimmat ja arkailemattomimmat kommentit. Ei ne sillä hetkellä oo välttämättä niin hauskoilta tuntuneet, mutta myöhemmin kyllä. Esim. joskus pikkupoikana kesäkurssilla ollessani eräs opettaja sanoi mun soitosta, ettei se saa kuulostaa siltä kuin istuisi vessanpöntöllä ja lukisi Aku Ankkaa. Soitin siis ilmeisen tylsästi, toisin sanoen. Hauskin kommentti lienee kumminkin kämppäkaverin suusta kuultu. Opiskeluaikana kämppiksenä oli kaveri, joka ei klassisesta musiikista ollut erityisen perillä. Kuunteli kumminkin kiinnostuneena joskus kun kämpillä treenasin. Tämän kyseisen kommentin taustalla oli se tosiasia, että hän oli juuri alkanut seurustella, ja itse olin vielä sinkku. Soitin jotain nopeahkoa etydiä, ja hetken katseltuaan ja kuunneltuaan kämppis naurahti ja totesi että "kyllä sillä sormet liikkuu nopeasti muttei se silti saa naista hommattua itselleen". Sitten hän poistui omaan huoneeseensa omahyväinen virnu kasvoillaan ja minä jäin tuoliini istumaan jotakuinkin "WTF"-ilme kasvoillani. Että nuokin asiat sitten vissiin jotenkin liittyvät toisiinsa... "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
kimurantti1 15.03.2007 21:44:07 (muokattu 15.03.2007 23:17:46) | |
---|
Oltiin joskus kasaricoverbändin kanssa keikalla Hesassa, settiin kuului Van Halenin Jump. Keikan jälkeen joku herra tuli kysymään, että kai Van Halenit tuli playbackina? Mulla kitaristina nousi mairea hymy kasvoille. :-) |
belarusman 16.03.2007 00:37:14 | |
---|
Oltiin pari kesää sitten paikallisessa baaarissa keikalla ja veettiin ensimmäinen setti kovalla tatsilla bluesia ja oli huuliharppu-sooloa sun muuta! Ni annas olla kun piettiin breikkiä, ni joku tuli sanomaan kitaristillemme, että "soittakaa neekeribluesia enemmän!" Hah hah haa..Mitähän me oltiin tehty siihen asti.... Crossroads calling... |
Borlag 16.03.2007 08:57:53 | |
---|
"Ai mä luulin että se oli radio mikä pauhaa siellä sun huoneessa" oli aika yleinen kommentti kun teininä soittelin levyjen mukana. |
Progressor 16.03.2007 09:21:50 | |
---|
"Ei oo rumpali ruosteessa, vaikka paidassa lukee!" Paidassa luki Rush. Se, joka ei tiedä mitään ja tietää, ettei tiedä mitään, on viisaampi kuin se, joka ei tiedä mitään eikä tiedä, ettei tiedä mitään. S.M.A.K. |
Teijo K. 16.03.2007 09:42:22 | |
---|
Oltiin pari kesää sitten paikallisessa baaarissa keikalla ja veettiin ensimmäinen setti kovalla tatsilla bluesia ja oli huuliharppu-sooloa sun muuta! Ni annas olla kun piettiin breikkiä, ni joku tuli sanomaan kitaristillemme, että "soittakaa neekeribluesia enemmän!" Hah hah haa..Mitähän me oltiin tehty siihen asti.... Te olitte varmaan soittaneet valkoisen miehen brittibluesia? ;) Kotona tulee kyllä parhaat kommentit miulle. "Pitääks sun aina metelöidä" ja "jousi suoraan" :) Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1
Parhaimmillaan historiantutkija on ilonpilaaja. -Zetterberg |
wavelength 16.03.2007 10:38:27 | |
---|
"Ei oo rumpali ruosteessa, vaikka paidassa lukee!" Paidassa luki Rush. Neroutta. Viksumpi olisi kai leiponut jotain tyyliin "Ei rumpali kiilaa, vaikka paidassa lukee!" |
arppah8 16.03.2007 10:39:49 (muokattu 20.03.2007 13:27:24) | |
---|
Vuosia sitten olimme vanhan bändin kanssa keikalla Rovaniemellä. Tuolloin asuin vielä pohojammaalla, joten keikkareissua kertyi yhtä pistokeikkaa varten 550 km suuntaansa. Soittointo katosi johonkin matkan varrelle totaalisesti, mikä sitten heijastui keikan aikana ilmeisen hyvin. Keikan jälkeen nimittäin oli joku kommentoinut basistillemme yhden biisimme kuulostaneen ihan Metallicalta. Niin, mehän soitimme tuolla keikalla coverina Unforgivenin. Peace, love and good happiness stuff. |
vanttera 16.03.2007 11:41:00 | |
---|
Yx poika sano kerran lol. *h4liih* |
tyttönen 16.03.2007 16:43:50 | |
---|
Ope sanoi kerran mun soiton jälkeen jotain että "muista KUUNNELLA kans" tai "muuten hyvä mutta KUUNTELITKO sä ollenkaan?" it mustn't sound bad |
hitchhiker 19.03.2007 23:34:39 | |
---|
Parasta ikinä oli kun olin juuri aloittanut viulunsoiton joskus 7-vuotiaana, ja jouduin esittämään joululauluja sukulaisilleni jouluaattona. Kesken esitykseni serkkupoikani peitti korvansa ja huusi: "lopeta jo en kestä enää!" wow, imagine that? they won't fight back
i got a theory on that
a whale's heart is as big as a car
a whaler's thought must be smudged by the dark |
Sistis 20.03.2007 09:48:22 | |
---|
"Sä soitit paremmin kuin Nightwishin kosketinsoittaja! Älä naura! Mä olen ollut musiikkiammattilainen jo 20 vuotta ja kyllä mä tiedän, mistä mä puhun! Juuri tulin kuuden päivän kiertueelta Lapista!" Noin minulle sanottiin kerran. Vaikeuksia oli pitää pokkaa. "Jokaisen ekstentristä suomirokkia diggaavan ihmisen lempiyhtye Piru Kange" (Tommi Wehmas @ Stalkermusic) |
-J.- 01.04.2007 13:26:07 (muokattu 01.04.2007 13:26:34) | |
---|
Vedin tuossa pari päivää sitten kitarallani Metallican Master Of Puppetsia kun huoneeseeni ryntää pikkuveli harmillisesti tuumaten: '' Taas toi R*nkku soittaa The Whota '' E:en ole kiroileva ihminen(?) If you're going to hell...
Keep going.
-Winston Churchill |
Väinämöinen 01.04.2007 13:31:07 | |
---|
Soittaessani Panteran Cemetery Gatesia isäni kysyi, "Onko tää niitä teidän omia kappaleita?". Olisikin... Ammattipurjehtija ottaa tyynen rauhallisesti. |
Oceancalibra 01.04.2007 13:40:12 | |
---|
Soittelin reenikämpällä jotai Metallicaa, ja Iskän kaveri tuli siinä suht humalassa opettaa jotai sointua ja sano että unoha tollanen nyky rokki. "It's all fun and games till
someone loses an eye, then
it's just fun you can't see" |
Henko 04.04.2007 02:30:23 | |
---|
"Soita Henkka vähän raffimmin sitä kitaraa. Silleen, kyllä sä tiedät!" En mä tiedä, oisko mun pitänyt katkaista kielet, että ois riittänyt. Tie miehen sydämeen käy rintalastan läpi. |
Hotkins 04.04.2007 18:17:21 | |
---|
Tää oli aika kannustavaa. Isoäitini heitti mua ja kaveria johonkin, en muista mihin. Keskusteltiin mun tulevaisuudesta, sanoin että joko näyttelijä tai muusikko. Siihen se sano "No ei susta ainakaa muusikoks oo, ei sussa oo mitään musikaalista" Ja se ei oo kuullu koskaan ku soitan, mutta tietää, että harrastan kitaraa. Mosh! |