Aihe: Orange tiny terroriin joku pedaali sd-1:sen lisäksi
1
kentsus
19.01.2007 11:06:52 (muokattu 19.01.2007 11:12:18)
Mikä ois hyvä ja laadukas pedaali joka istuis kuin nenä päähän Orange Tiny terrorin 7/15W kanssa. Bossin SD - 1 mulla on.

En osaa sanoa mitä soundia haluan mutta tykkään klassisesta rokista, CCR:stä ja Lynyrdistä, Eppu Normaalista, J.Karjalaisesta, bluesista, rokista, kantrista, hevistä joten pedaali sais olla monipuolinen. Joku Jekyl & hyde, BigMuff(en tiiä tästä mitään) joka muuttaa säröä tai sitten joku joka muuttaa kliinejä distortionin tapaan. Ois kiva jos pedaali korvais kans ton sd-1:sen, mutta siitä sais paljon enemmänkin irti :)
Jotain kaikua/chorusta en siis hae enkä jotain uudenaikaista soundia. Nykymusa on tylsää vrt. 60-70 luku..

Myös joku pedaali joka tekee rankempaa osastoa ois kiva testata, joku bossin Metalzone ym. Kikkeliheviäkin pitäs saada irti ja Sentencedin mukana soiteltua levyiltä :(

Hankalaa kun säröä oot ostamassa niin et saa viedä kotiasi musaliikkeistä sitä ja testata kaikes rauhas kotona :(

Sit viel toinen kysymys:
Mikä ois hyvä elementti Celestionin G12H-100:n kanssa? Mul on 2x12 kaappi mutta toinen elementti on joku todella surkia tapaus. Minkä pistän kaveriks?
kalamies#56 >-)))>
SURf
19.01.2007 11:10:07
Ihan vain pikainen vastaus että tuon Jekyll&Hyden kanssa ei mene kovin paljon metsään. Ostin itse ko spedun viime viikolla ja olen tyytyväinen. Suuremmilla säröillä suhisee tosin jonkun verrankin mutta itse pysyttelen sen verran miedommissa ettei häiritse. Monipuolisuus on avainasana...
...opi toisten erehdyksistä, sillä elämä on niin lyhyt että et ehdi tehdä kaikkia virheitä itse...
StJerky
19.01.2007 11:48:04
Minulla TT:n kanssa toimii hyvin Dean Markley Overlord putki-overdive. Uskoisin, että joku Ibanez Tube King toimisi myös. Sen sijaan Big Muff ei oikein toimi TT:n kanssa minusta.

Eikö Tiny Terror olekin loistava? Olen ollut onneni kukkuloilla siitä asti kun sen sain.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)