Aihe: Orange tiny terroriin joku pedaali sd-1:sen lisäksi
1
kentsus
19.01.2007 11:06:52 (muokattu 19.01.2007 11:12:18)
Mikä ois hyvä ja laadukas pedaali joka istuis kuin nenä päähän Orange Tiny terrorin 7/15W kanssa. Bossin SD - 1 mulla on.

En osaa sanoa mitä soundia haluan mutta tykkään klassisesta rokista, CCR:stä ja Lynyrdistä, Eppu Normaalista, J.Karjalaisesta, bluesista, rokista, kantrista, hevistä joten pedaali sais olla monipuolinen. Joku Jekyl & hyde, BigMuff(en tiiä tästä mitään) joka muuttaa säröä tai sitten joku joka muuttaa kliinejä distortionin tapaan. Ois kiva jos pedaali korvais kans ton sd-1:sen, mutta siitä sais paljon enemmänkin irti :)
Jotain kaikua/chorusta en siis hae enkä jotain uudenaikaista soundia. Nykymusa on tylsää vrt. 60-70 luku..

Myös joku pedaali joka tekee rankempaa osastoa ois kiva testata, joku bossin Metalzone ym. Kikkeliheviäkin pitäs saada irti ja Sentencedin mukana soiteltua levyiltä :(

Hankalaa kun säröä oot ostamassa niin et saa viedä kotiasi musaliikkeistä sitä ja testata kaikes rauhas kotona :(

Sit viel toinen kysymys:
Mikä ois hyvä elementti Celestionin G12H-100:n kanssa? Mul on 2x12 kaappi mutta toinen elementti on joku todella surkia tapaus. Minkä pistän kaveriks?
kalamies#56 >-)))>
Wespa
19.01.2007 11:37:12
Hyvä & halpa yhdistelmä voisi olla Digitechin Bad Monkey & Hot Head, edellisestä pikkurosot sekä buustit ja jälkimmäisestä sitten ne hard rockit / hevanderit. Lapinpoltajalla kustantavat yhteensä vain 78 egee, ja Suomestakin saanee lähes yhtä halvalla.
"Malmsteen and I broke up over religious reasons... He thought he was God, and I didn't agree... Blackmore's God!" - Joe Lynn Turner
StJerky
19.01.2007 11:48:04
Minulla TT:n kanssa toimii hyvin Dean Markley Overlord putki-overdive. Uskoisin, että joku Ibanez Tube King toimisi myös. Sen sijaan Big Muff ei oikein toimi TT:n kanssa minusta.

Eikö Tiny Terror olekin loistava? Olen ollut onneni kukkuloilla siitä asti kun sen sain.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)