Aihe: Orange tiny terroriin joku pedaali sd-1:sen lisäksi
1
SURf
19.01.2007 11:10:07
Ihan vain pikainen vastaus että tuon Jekyll&Hyden kanssa ei mene kovin paljon metsään. Ostin itse ko spedun viime viikolla ja olen tyytyväinen. Suuremmilla säröillä suhisee tosin jonkun verrankin mutta itse pysyttelen sen verran miedommissa ettei häiritse. Monipuolisuus on avainasana...
...opi toisten erehdyksistä, sillä elämä on niin lyhyt että et ehdi tehdä kaikkia virheitä itse...
Wespa
19.01.2007 11:37:12
Hyvä & halpa yhdistelmä voisi olla Digitechin Bad Monkey & Hot Head, edellisestä pikkurosot sekä buustit ja jälkimmäisestä sitten ne hard rockit / hevanderit. Lapinpoltajalla kustantavat yhteensä vain 78 egee, ja Suomestakin saanee lähes yhtä halvalla.
"Malmsteen and I broke up over religious reasons... He thought he was God, and I didn't agree... Blackmore's God!" - Joe Lynn Turner
StJerky
19.01.2007 11:48:04
Minulla TT:n kanssa toimii hyvin Dean Markley Overlord putki-overdive. Uskoisin, että joku Ibanez Tube King toimisi myös. Sen sijaan Big Muff ei oikein toimi TT:n kanssa minusta.

Eikö Tiny Terror olekin loistava? Olen ollut onneni kukkuloilla siitä asti kun sen sain.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)