Aihe: Slovarit
1 2
Pablo Kigero
28.10.2006 15:51:31

Voi tätä elämän kurjuutta. Slovarit saa aina herkistymään ja silleen hyvään tilaan. Tota sori ei mulla muuta. Lähdenkin tästä juomaan Magyar fehér bor -viiniä. :)
Now it's right, time to roll!
kimurantti1
28.10.2006 16:24:59
Mua oksettaa suurin osa slovareista, oli genre mikä tahansa. Herkullista kuultavaa ne kyllä on aina, kun kohdalle sattuu säännön vahvistava poikkeus.
Allekirjoitukset ovat samanlaisia kuin asennepaidat - aivan per***stä. Ovat muka tarkoittavinaan jotain syvällistä, mutta oikeastaan kertovat vain käyttäjänsä tarpeesta herättää huomiota ja olla jotenkin hauska. Ihan niin kuin tämäkin...
Starlia
28.10.2006 16:31:00
Mua oksettaa suurin osa slovareista, oli genre mikä tahansa.

Älä syytä slovareita. Ei pidä juoda niin paljoa ennen sitä viimeistä hidasta.
minidriver
28.10.2006 19:26:01

On siin kato sillai jollailail ny jotai järkee, mut ei ny kovi paljoo kuitenkaa. Emmää oikee tiä kato.
sellisti
28.10.2006 23:23:32
Oikeasti hyvät slovarit voivat parhaimmillaan olla tosi vaikuttavia, genrestä riippumatta. Yli-imelät, kornit ja falskit sellaiset taas pahimmillaan äärimmäisen nolostuttavia ja ärsyttäviä.

Esimerkkinä omasta mielestäni hyvästä slovarista mainittakoon esim. Acceptin Cant' Stand the Night tai Steelheartin She's Gone. Siitä ei-niin-hyvästä esimerkkinä olkoon vaikka joku Cinderellan Don't Know What You Got ('til It's Gone).
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami
Jkob
29.10.2006 11:37:03
Siitä ei-niin-hyvästä esimerkkinä olkoon vaikka joku Cinderellan Don't Know What You Got ('til It's Gone).

Höpsis.. tuo on parhautta.
"Ei auttanut polakkeja Paavi, kun Jumala puhui kahdesti." - tuntematon ajattelija
texjazz
29.10.2006 13:17:11

Japanin Nightporter pamahti het mielehen.

Näillä 80-luvun slovareilla aikoinaan pääsi lähituntumaan vastakkaisen sukupuolen kanssa discojen hämyssä onnettomallakin tanssitaidolla. Joten kiitos niille nyt sitten jälkikäteen, vaikka ei niitä himassa kyllä jaksa kuunnella. Eikä radiosta autossa.
Karl Marx: "All I know is I'm not a Marxist."
kimurantti1
29.10.2006 18:46:52
Steelheartin She's Gone

Tää on menee juuri siihen kastiin, joka aiheuttaa meikäläiselle kakomisrefleksin. :-)
Allekirjoitukset ovat samanlaisia kuin asennepaidat - aivan per***stä. Ovat muka tarkoittavinaan jotain syvällistä, mutta oikeastaan kertovat vain käyttäjänsä tarpeesta herättää huomiota ja olla jotenkin hauska. Ihan niin kuin tämäkin...
Numbie
29.10.2006 19:06:12

Weeping Willowsilla on upeita. While I'm Still Strong esim.
jussiohman
29.10.2006 20:01:57
Three Words: Kate Bush.
Hetken kestää elämä, sekin synkkä ja ikävä
Swan
29.10.2006 20:06:58
Olen tullut siihen tulokseen, että parhaat slovarit löytyvät Roxettelta, Scorpionsilta ja Gary Moorelta, kun puhutaan nojailu-, ei dokailuslovareista.
A.Starving
30.10.2006 16:16:34
Black Crowes on kunnostautunut hienojen slovareiden teossa, varsinkin Girl from a Pawnshop, Three Snakes..-levyltä ja Decending Amoricalta on komeita biisejä.
It's not that I'm old, your music really does suck.
-Mickill-
31.10.2006 20:33:43
Esimerkkinä omasta mielestäni hyvästä slovarista mainittakoon esim. Acceptin Cant' Stand the Night tai Steelheartin She's Gone. Siitä ei-niin-hyvästä esimerkkinä olkoon vaikka joku Cinderellan Don't Know What You Got ('til It's Gone).

Heh, meikällä nää esimerkit on just toisin päin. Toi Cinderellan biisi on miusta ollut aina ihan loistava, parhaita balladeja ikinä. Kun taas toi Steelheartin biisi on just sellasta mitä ei millään jaksa eikä oikein "ilkeä" edes kuunnella. Aivan liian ällö pilluballadi miun makuun, vaikka hienosti toi laulaja siinä vetääkin.

Jos hienoja balladeja haluaa löytää niin kannattaa tsekkaa Skid Rowin, L.A. Gunsin ja Hanoi Rocksin "hitaat".
There's nothing left to say but fuck you anyway.
Pablo Kigero
31.10.2006 20:46:36

Jaahas. Olen tämmöisenkin perustanut? (!) =) No joo mä tykkään henk.koht. melkein kaikenlaisesta edellämainitusta. Paras on Rainbow:n "Rainbow eyes" !! Carry on.
Now it's right, time to roll!
Diablero
01.11.2006 15:36:37
Weeping Willowsilla on upeita. While I'm Still Strong esim.

Tai Stairs... tai Hold Me... Ooh.. taidankin mennä kuuntelemaan
Omat ruumiintoimintoni hämmästyttävät minua VIELÄKIN joka päivä
Timi
11.11.2006 15:52:55
Voihan nenä!Meikäläisen ikäpolven slovarit on näköjään ihan toiselta planeetalta.Esmeks.Eres tu ja vaikka The shadow of your smile ja sillee.
Kylmän viileesti!
PekkaM
11.11.2006 18:17:02 (muokattu 11.11.2006 18:20:56)
Mm. Flower Kingsiltä, Spock's Beardilta, Rushilta ja Transatlanticilta löytyisi montakin radiokuuntelua kestävää "slovaria", joita kukaan peruspopittaja ei ikinä tule löytämään. Esim. (samassa järjestyksessä) What if God is Alone, Open Wide the Flood Gates, Bravado ja We All Need Some Light toimisivat uskoakseni hyvin.

Itseasiassa kerran Otaniemessä vielä opiskellessani jossain pippaloissa eräs naispuolinen kaveri kysyi (kitistyäni taas kerran jostain sillä hetkellä soivasta Kwanista tai vastaavasta), että mitä musiikkia sitten oikein kuuntelen. Kun mainitsin Rushin, vastasi hän, että Rush on hyvää. Hetken ihmeteltyäni tätä selvisi, että kaverit oli kuunnelleet jotain polttelemiani mp3-levyjä yhteisellä tietokoneella puuhastellessaan ja siellä oli juurikin Rushin Bravado (eikä sitten muuta progea).
Torsti Suomi
11.11.2006 23:43:45
Gary Moore: the Loner
Slade: How does it feel

ja jumankauta, kun nuiden tahdissa on tyttöjen permanenttejä haisteltu ja pikkasen takataskua paineltu.
THE RIPPER
12.11.2006 01:03:18
Dokken - Dream Warriors.
ei lisättävää
Hungry For Heaven
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)