Aihe: Formula 1 - kausi 2006
1 2 3 4 527 28 29 30 31 32 33 34 35
JCM
17.09.2006 20:16:31

Olisko nettiadressin paikka? Koko vitun MTV3 boikottiin! 8)

Kannatan!!!
Täällä Grazy Mama & the Sidekicks livematskua, kuuntele ja kerro mitä tykkäsit!
JCM
17.09.2006 20:17:04

Joopa joo..Eikö ollut jo aika saada Formulat saastuttamasta normaalin kaduntallaajan sunnuntaita? Minua ei harmita lainkaan jos näin käy!

Mitä helvettiä sä tässä triidissä teet?

Mene muualle mussuttamaan jos ei formulat kiinnosta.
Täällä Grazy Mama & the Sidekicks livematskua, kuuntele ja kerro mitä tykkäsit!
Kimmo72
17.09.2006 20:20:30
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Jani The Rock
17.09.2006 21:19:35 (muokattu 17.09.2006 21:19:51)

Äh. Jani.

Ikävä tuottaa pettymys, mutta mestaruus on ihan saletisti Räikkösen!

En pettynyt, koska tiedän olevani oikeessa... *wirn*

Toi adressihomma olis ollu iskevämpi, jos siinä olis ollu paljon kirosanoja ja boikottiuhkauksia.
"Lukeminen kannattaa aina, dorka". - Jörn Donner
Tympee Huttunen
17.09.2006 21:26:50
Räikkösen heikkoudet ja vahvuudet ensi kaudella:

+Ferrari on varmasti nopea ja luotettava
+Bridgestone - Muut huipputallit joutuvat vaihtamaan rengasmerkkiä
+Kimi itse on tunnetusti nopea ja harvoin virheisiin sortuva kuljettaja

-Ross Braun siirtyy sivuun
-Felipe Massa voi olla yllättävänkin nopea
-Uusi talli ja uudet työkuviot
Minä Rakenna itse pedaalisi Hyvää syksyä:(
Veikko
17.09.2006 22:31:57 (muokattu 17.09.2006 22:32:08)

Ikävä tuottaa pettymys, mutta mestaruus on ihan saletisti Räikkösen!

Jalupullosta vetoa? Räkä ei voita mestaruutta ensi kaudella, eikä varmaan koskaan.
"Herra on minun paimeneni - Mister is my cowboy!" -Jukka Emil Vanaja
depe
17.09.2006 23:31:39
^ On ne Formulat ennenkin maksettu, vaikka katsojille ohjelma onkin ollut ilmainen. Mainostajat yms. tuovat hilloa taloon.

Mut ei ne varmaan noin paljon ole maksaneet. Ajoin vaan takaa sitä, että jos ne tosiaan haluaa jotain huomattavia summia katsojilta, niin hinnan pitää olla aika korkea ja tilaajia runsaasti. Lisäksi mainostajat eivät varmaan ole innoissaan siitä, että kisojen katsojamäärä putoaa radikaalisti.
Ilman hauskaakin voi olla alkoholia.
mie
18.09.2006 08:27:56

http://www.turunsanomat.fi/f1/?ts=1 … 36:0:0:0,104:34:405077,1:0:0:0:0:0:

Ensi kaudekse jokaiselle kuskille annetaan käytöönsä 14 kuivankelin rengassarjaa: seitsemän kovampaa ja seitsemän pehmeämpää seosta. Kilpailussa on käytettävä ainakin yksi sarja kumpaakin seosta. Pehmeät renkaat ovat erivärisiä, jotta katsojat näkevät mitkä kumit alla on.

Aika jännä. Voi tulla mielenkiintoisempia kisataktiikoita.
Lennu
18.09.2006 08:44:31

Jalupullosta vetoa? Räkä ei voita mestaruutta ensi kaudella, eikä varmaan koskaan.

Pääseekö messiin? Yhen tähen. Toimitus sitten kauden päättyessä.
mä ulpu oon
Tympee Huttunen
18.09.2006 09:26:13
Mut ei ne varmaan noin paljon ole maksaneet. Ajoin vaan takaa sitä, että jos ne tosiaan haluaa jotain huomattavia summia katsojilta, niin hinnan pitää olla aika korkea ja tilaajia runsaasti. Lisäksi mainostajat eivät varmaan ole innoissaan siitä, että kisojen katsojamäärä putoaa radikaalisti.

Niin, kisojen katsojamäärä putoaa aika radikaalisti, jos ne muuttuvat maksullisiksi:)
Minä Rakenna itse pedaalisi Hyvää syksyä:(
Sinap
18.09.2006 13:24:00
Voe helvata....onhan se maksettava jos maksulliseksi vaihtuu...aiemmasta kirjoituksestani poiketen, nyt toivon että formulat näkyisivät canalilta. Hankkis sitten mielummin sen. Näkyykö se sitten muualta ollenkaan? MTV3:lle en rahojani mielellään antaisi..mainostauot on tarpeeksi pitkiä jo muutenkin...
"Siinähän se tuubi onkin."
Jani The Rock
21.09.2006 10:33:37

Ferrarihan on aina kusettanut, huijannut ja venyttänyt sääntöjä. Enzo Ferrari osasi sen jo tosi hyvin ja sama perinne jatkuu. Mutta epäilenpä että samoin toimivat muutkin tallit tilaisuuden tullen.

Ylläolevat lainaukset saattavat ihan hyvin pitää paikkansakin. Täyttä varmuutta ei varmaan ikinä saada.
"Lukeminen kannattaa aina, dorka". - Jörn Donner
varakeef
21.09.2006 11:05:10
Sanalla sanoen pistää sapettamaan Ferrarin käytös. Vaikka onhan se ollut aina tiedossa etteivät Maranellon pojat pelaa reilusti.

Jos meno jatkuu samanlaisena, voi olla että Räikkösenkin arvostus laskee monien silmissä seuraavina vuosina.

Mutta eikö samoihin aikoihin Williams ja McLaren tehneet aivan samanlaista yhteistyötä? Mikä Häkkisen voitto Euroopan GP:ssä perustui siihen, että Villeneuve päästi McLarenit ohitseen varmistettuaan maailmanmestaruuden.

Huijaaminen on lajiin sisälle rakennettu piirre, ei Ferrarin yksinoikeus.
"Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle" - Laura Latvala
mie
21.09.2006 11:09:20

Ferrarihan on aina kusettanut, huijannut ja venyttänyt sääntöjä. Enzo Ferrari osasi sen jo tosi hyvin ja sama perinne jatkuu. Mutta epäilenpä että samoin toimivat muutkin tallit tilaisuuden tullen.

Ylläolevat lainaukset saattavat ihan hyvin pitää paikkansakin. Täyttä varmuutta ei varmaan ikinä saada.

Lainaukset on otettu F1-Foru.fi -sivustolta. Kun katsoo tuon videon pätkän, niin näkee aivan selvästi kuinka Fontanalla ei ole aluksi aikomustakaan päästää Villeneuvea ohitse.

http://www.formula1.com/archive/grandprix/1997/163.html

Tuloksista nähdään myös se, ettei Fontana saanut tempustaan rangaistusta ainakaan kilpailun jälkeen, saattoihan siitä tietysti tulla stop-and-go tai vastaava.

Täyttä varmuutta ei varmaan ikinä saada.

Ei ainakaan Ferrarilta.
mie
21.09.2006 11:11:54

Mutta eikö samoihin aikoihin Williams ja McLaren tehneet aivan samanlaista yhteistyötä? Mikä Häkkisen voitto Euroopan GP:ssä perustui siihen, että Villeneuve päästi McLarenit ohitseen varmistettuaan maailmanmestaruuden.

Huijaaminen on lajiin sisälle rakennettu piirre, ei Ferrarin yksinoikeus.

Jaa. Tämmöisestä ei minulla ole minkäänlaista tietoa, kun en vielä tuohon aikaan ykkösiä seurannut. Tuomittavaa tuollainenkin käytös tottakai on, mutta sillä erolla ettei siinä tarkoituksellisesti pilata toisen mahdollisuuksia.
aikavaikea
21.09.2006 11:36:30

Muistan tapauksen kyllä. Mitään muuta merkitystähän tuolla ei ollut, kuin se että Mika sai näin ensimmäisen gp-voittonsa. Seuraavalla kaudella hän niitä sitten saikin jo ihan ajamalla. Lähinnä sellainen ystävällinen ele Williamsiltahan tuo vaan oli. Säälipeliä kovan onnen soturille.
Well, the worst part of being old is rememberin' when you was young. - Alvin Straight
JC
21.09.2006 11:43:34
Pitää muistaa, että Villeneuven oli pakko päästä maaliin voittaakseen maailmanmestaruuden. Häkkistä vastaan taistelu olisi ollut turhaa riskinottoa.
mie
21.09.2006 11:52:19

Pitää muistaa, että Villeneuven oli pakko päästä maaliin pisteillä voittaakseen maailmanmestaruuden. Häkkistä vastaan taistelu olisi ollut turhaa riskinottoa.

Yksi piste olisi riittänyt. Ja kuten jo aikaisemmina sanoin, tämä liike oli "suotavampaa", koska tässä ketään ei pelattu ulos.
sellisti
21.09.2006 14:44:07
Yksi piste olisi riittänyt. Ja kuten jo aikaisemmina sanoin, tämä liike oli "suotavampaa", koska tässä ketään ei pelattu ulos.

Tosin mahdollisen kolaroinnin takia tapahtuneella keskeytyksellä ei olisi saanut sitä yhtäkään.
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)