Aihe: Me'Shell NdegéOcello
1
blastoff
04.11.2003 23:10:40
Löytyyköhän täältä m-netistä muitakin Me'shell diggareita kuin Yours truly? Mitä pidätte tämän vaikeasti lausuttavan artistin tuotannosta noin yleensä? Mimmiltähän ilmestyi juuri äskettäin uusi Comfort Woman -levy, joka oli tänään ilmestyneessä Soundissa noteerattu peräti viidellä tähdellä.

Itse diggailen Me'shellin tuotannossa mm. siitä, että sen levyt ovat aina niin erilaisia. Suosikki levyksi (uusinta tietysti lukuunottamatta) on minulla ainakin noussut Bitter, joka pitää kyllä kuunnella vähintään pari kertaa kuussa läpi. Niin, ja onhan se aika helvetinmoinen basistikin. Vielä kun joskus pääsisi livenä näkemään..

Voisin suositella tähän lopuksi paria linkkiä Me'shellin musiikista kiinnostuneille.
Seuraavat ovat molemmat n. puolituntisia (streaming Real Video muodossa olevia) studio live sessioita:

http://demand1.stream.aol.com/ramge … lndegeocello/meshell_ilp_all_bb8.rm
http://kcrw.com/smil/mb021024Meshell_Ndegocello.ram
Did you know that if you play New Kids On The Block records backwards... they actually sound better - Bill Hicks
jPekka
05.11.2003 09:16:20

Löytyyköhän täältä m-netistä muitakin Me'shell diggareita kuin Yours truly?

No, kyllähän tuolla bassopuolella on käynyt ilmi, että diggareita on muitakin kuin minä.

Omakin suosikkini on se ykkösalbumi, mutta nyt kun mainitsit, niin Bitterhän sopii mainiosti tällaisen aamun musiikiksi. Joten lähti juuri soimaan.

Mimmiltähän ilmestyi juuri äskettäin uusi Comfort Woman -levy, joka oli tänään ilmestyneessä Soundissa noteerattu peräti viidellä tähdellä.

Täytyypä pitää silmällä.

.
- SOITTAKAA 4'33"!!!!!!!!
kimmo
05.11.2003 09:23:44
En nyt mikään suuren suuri fani ole, mutta tykkään ajoittain kovastikin tämän nimihankaluuden levyistä. Olen tässä jo muutaman vuoden hekumoinut ajatuksella, että joku festivaalimme (Porijazz?) ottaisi tämän mimmin ryhmineen ohjelmistoonsa. Voisimme sitten ihmetellä kuinka monta väärinkirjoitustapaa tuosta nimestä saa väännettyä.

Anteeksi.
blastoff
05.11.2003 12:45:13
Olen tässä jo muutaman vuoden hekumoinut ajatuksella, että joku festivaalimme (Porijazz?) ottaisi tämän mimmin ryhmineen ohjelmistoonsa.

Unohdin muuten tuossa alkuperäisessä postauksessani mainita, että Me'shell NdegeOcello:lta on alkuvuodesta tulossa myös "jazz"-levy, jossa on ainakin ihan kivan näköinen line-up:

Guests: Lalah Hathaway, Cassandra Wilson,
Neal Evans, Oran Coltrane, Kenny Garrett,
Jack DeJohnette, Don Byron, Wallace Roney,
Joshua Redman, Oliver Lake, Larry Goldings...

Pitää varmaan ruveta laittamaan e-mailia Porin suuntaan...
Did you know that if you play New Kids On The Block records backwards... they actually sound better - Bill Hicks
Notefix
06.11.2003 19:45:38

Diggaan ihan mielettömästi tuosta. Confort Woman on soinut täälläkin. Tosin Bitter on munkin mielestä ehkä paras...aika akustista ja pirun hienonkuuloista...tai mitä noita vertailemaan. Kaikki ovat aika erilaisia levyjä!
chief
24.11.2003 23:35:32
Löytyyköhän täältä m-netistä muitakin Me'shell diggareita kuin Yours truly? Mitä pidätte tämän vaikeasti lausuttavan artistin tuotannosta noin yleensä?

Enpä ole ikävä kyllä kuullut aikaisemmin kuin Plantation Lullabies albumin joskus aikoja sitten eikä se silloin iskenyt. Mutta noiden videoiden perusteellapa nyt sitten täytyykin tutustua muuhun tuotantoon. Aikamoista musaa! Ja basismia!

Eikä se nimi nyt niiiin vaikea ole lausua...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)