Löytyyköhän täältä m-netistä muitakin Me'shell diggareita kuin Yours truly? No, kyllähän tuolla bassopuolella on käynyt ilmi, että diggareita on muitakin kuin minä. Omakin suosikkini on se ykkösalbumi, mutta nyt kun mainitsit, niin Bitterhän sopii mainiosti tällaisen aamun musiikiksi. Joten lähti juuri soimaan. Mimmiltähän ilmestyi juuri äskettäin uusi Comfort Woman -levy, joka oli tänään ilmestyneessä Soundissa noteerattu peräti viidellä tähdellä. Täytyypä pitää silmällä. . - SOITTAKAA 4'33"!!!!!!!! |
En nyt mikään suuren suuri fani ole, mutta tykkään ajoittain kovastikin tämän nimihankaluuden levyistä. Olen tässä jo muutaman vuoden hekumoinut ajatuksella, että joku festivaalimme (Porijazz?) ottaisi tämän mimmin ryhmineen ohjelmistoonsa. Voisimme sitten ihmetellä kuinka monta väärinkirjoitustapaa tuosta nimestä saa väännettyä. Anteeksi. |
Olen tässä jo muutaman vuoden hekumoinut ajatuksella, että joku festivaalimme (Porijazz?) ottaisi tämän mimmin ryhmineen ohjelmistoonsa. Unohdin muuten tuossa alkuperäisessä postauksessani mainita, että Me'shell NdegeOcello:lta on alkuvuodesta tulossa myös "jazz"-levy, jossa on ainakin ihan kivan näköinen line-up: Guests: Lalah Hathaway, Cassandra Wilson, Neal Evans, Oran Coltrane, Kenny Garrett, Jack DeJohnette, Don Byron, Wallace Roney, Joshua Redman, Oliver Lake, Larry Goldings... Pitää varmaan ruveta laittamaan e-mailia Porin suuntaan... Did you know that if you play New Kids On The Block records backwards... they actually sound better - Bill Hicks |