Aihe: Rotation Speaker
1
Aivokalvo
14.10.2003 09:21:01
Mikä olisi kelvollinen Rotary-pedaali synakäyttöön urkusaundeille? Mieluiten sais olla kans aika halpa. Entäpä mikä on samaan käyttöön hyvä säröpedaali?
Abloodeja Eric Claptonille: Clap ClapClap Clap Clap Clapclapclap
maza
14.10.2003 11:04:53

Hyvää ja halpaa kun ei ole, niin esitellään nyt muutama. Paras lienee Hughes & Kettner rotosphere, jossa on putkietunen samassa purkissa ja soundaa ainakin meikäläisen korvaan saamarin hyvältä.

Toinen kohtuullisen hyvä ratkaisu on kaivaa esim. ebay.de:stä käytetty Dynacord CLS-222. (mutta ei uudempi ja huonompi CLS-223) Purkkeja liikkuu aika paljon ja halvalla ja itse Leslie-efu soundaa oikein hyvältä, mutta hyvänkuuloista säröä (joka meikäläiselle on ainakin kaikki kaikessa) tuosta ei kyllä heru. Kaveriksi siis erillinen putkietunen.
BaariMikko
15.10.2003 19:44:52

Täällä on ollut aika paljon kysymyksiä liittyen kitarapedaaleiden käyttöön kiippareiden kanssa. Olisiko FAQ paikallaan? Saattaisin itsekin voida väsätä, tosin nyt on aikas kiire vielä pari viikkoa.
Korkeampien voimien väliintuloa odotellessa asioita voi ajaa myös itse.
Kaljakorin virittämisen kanssa pitää olla huolellinen. Kaljakori viritetään A:han. Jos viritystouhu menee liian pitkälle, ollaan jo AA:ssa.
MiHM
16.10.2003 15:57:00
Kannattaa tsekata myös Hughes&Kettnerin Rotosphere mkII.
Hintaa en muista, mutta löytyy fazerilta ainakin. Saa myös väännettyä asiallista putkisäröä
karlos
17.10.2003 11:05:02
Itse käytin aikanaan Korg G4:sta, joka oli ihan suht jees peli, mutta jää selvästi jälkeen esim. Nord Electron Leslie-mallinnuksesta.

Parhaan saundin saa tietysti aidolla vehkeellä. Käytän itse Motion Soundin Pro-3T -vahvistinta, jossa on pyörivä pilli ja putkisäröä saa tarvittaessa. Painoakin on vain kymmenisen kiloa. Jos soitat enemmänkin nimenomaan urkua (ja rahat riittävät) niin suosittelen!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)