Aihe: vinkkiä kehiin! mistä ostaa sello aivan tosi tarkoituksella!
1
vinkumiina
19.04.2006 20:55:04
elikkä olen siinä pisteessä sellistin uralla että konsan sellot ei minulle enää riitä. siis laadukasta selloa haetaan lähestulkoon ammattimaiseen sävyyn. ogelma: mistä voi alkaa haeskella? nettiosotteita? soitinrakentajia? mitä suosittelette? no joo kyllähän se opettajanikin minua kernaasti opastaa varmaan mutta silti. omakohtaisia kokemuksia hyvistä sello ostoksista..?
ajattelin olla tämän vuosisadan maria callas.
sellisti
19.04.2006 21:33:31 (muokattu 19.04.2006 22:26:37)
Oppilaitoksessasi lienee jonkinlainen myydään/ostetaan -ilmoitustaulu..? Jos näin ei ole, niin kysele ensin sellistikollegoiltasi onko jollain tietoa. Hyvät sellot kulkevat joskus paremmin viidakkorummun kuin soitinkauppojen välityksellä. Näin sain aikanaan omankin vanhan selloni kaupaksi ja löysin nykyisen.

http://www.google.com/search?source … amp;q=%22myyd%C3%A4%C3%A4n+sello%22

Tiedä vaikka tuolta linkistäkin jotain löytyisi.
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami
sellisti
19.04.2006 21:34:33 (muokattu 19.04.2006 22:26:13)
Ei.........
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami
sellisti
19.04.2006 21:46:55 (muokattu 19.04.2006 22:26:20)
..........näin.
vinkumiina
25.04.2006 13:50:29
kiitosta vain...
ajattelin olla tämän vuosisadan maria callas.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)