Aihe: Missattu keikka?
1 2 3 4 5 6 7
Dead Star
02.08.2003 16:06:58

et paljoa ole menettänyt

No perkele. Eihän tässä sitten mittään.
Head high like a song you like.
Heavy Metal Machine
02.08.2003 19:18:42
No perkele. Eihän tässä sitten mittään.

no parempi sun on ollut siellä loppusodassa taistelemassa kun jotain epä musiikillista rammstainia olisit ollut katsomassa... vai mitä hä? :)
"we're in the affirmative now as we said the last time we were on this stage" Billy Corgan At The Final Metro Performance 02.12.2000
Dead Star
04.08.2003 14:22:35

no parempi sun on ollut siellä loppusodassa taistelemassa kun jotain epä musiikillista rammstainia olisit ollut katsomassa... vai mitä hä? :)

Meidän osuus loppusodassa oli nukkumista, miinanraivaajien odottamista, kuolemista helikopterille ja silloin tällöin puhelimeen vastaamista, joten ennemmin olisin tylsistynyt Rammsteinin keikalla. Kuitenki itekin olit loppusodassa ja missasit Rammsteinin.

Niin ja epämusikaallinen on yhdyssana ;)
Head high like a song you like.
Heavy Metal Machine
04.08.2003 18:47:09
Kuitenki itekin olit loppusodassa ja missasit Rammsteinin.

olen C-mies enkä koskaan kerennyt loppusotaan.. vaikka olisin sinne tahtonutkin!... eikä mun intti olis siihen loppunut. olisin jäännyt töihin sinne.

ps. mä en ymmärrä mitään yhdys sanoista :)
"we're in the affirmative now as we said the last time we were on this stage" Billy Corgan At The Final Metro Performance 02.12.2000
jPekka
10.08.2003 21:56:24

Rammsteinista ja Rammsteinin missaamisesta tuli mieleen kerta, jolloin moinen tapahtui minulle. Jälleen kerran, tapahtumapaikkana olivat Roskilden festivaalit. Parin teltan päässä omastani majaili suurehko saksalaisseurue, joka aina teltalla ollessaan - kuten esimerkiksi kaikki yöt - huudatti ghettoblasterista ko. yhtyeen levyjä ja lauloi mukana - etenkin sitä biisiä, jonka kertsissä lauletaan bändin nimeä (mikä ko. biisin nimi sitten lieneekin).

Joten kun sitten sunnuntaina (?) olisi päälavalla esiintynyt Rammstein, totesin että "tuohan on kuultu jo" ja menin katsomaan jotakin muuta.

.
- SOITTAKAA 4'33"!!!!!!!!
Bassballs
14.08.2003 17:06:45

Minkä keikan missaaminen harmittaa kaikista eniten?

VÄSEN

Syy: Sivarikoulutus s**tana!!
Ei sekuntiakaan liian aikaisin.
Erwin Rommel
16.08.2003 17:14:02

Entombedin To ride, shoot straight... kiertueen keikka Tampereella tullikamarilla joskus vuonna 2000?
Syy: Oli työpaikan pikkujoulut, tyyliin Hämeensilta...
Kahta en vaihda, lippaita!
elina_kerttu
19.08.2003 21:50:09
Lynyrd Skynyrd+Deep Purple
Deep Purple+Uriah Heep
Uforomeo
22.08.2003 08:50:51
backyard babies tavastialla 2001.
syy: itse samaan aikaan nosturissa keikalla.
elina_kerttu
23.08.2003 17:32:45
Hendrixin Suomen keikka, koska en ollut tähän aikaan vielä syntynyt. Tai miksei muutkin Jimin keikat. Myös Cream ois ollut ihan kiva varmaan nähdä ja Hurriganes v. 72-75.

Joo toi on paha.. Alkaa vaan vituttaa enemmän jos miettii mitä kaikkea on TODELLA missannut. Eikä Hurriganes ole enää sama kuin 70-luvulla... Damn.
Tupuna
24.08.2003 23:39:40 (muokattu 24.08.2003 23:48:07)
no perkele..hellacoptersin lutakon keikka viime syksyltä...vituttaa ja rankasti et en ollut siellä, syitä oli kyllä jäädä pois mutta olisin niin mielellään nähnyt sen. no eiköhän senkin aika joskus tule..

Minäpäs näin tämän ko. episodin :)

Mutta kyllä minua on jäänyt eniten harmittamaan se, etten mennyt katsomaan tammikuussa 2002 Lutakkoon The Hivesia. Harmittaa niin maan p****sti... en silloin vielä tajunnut, että olisin tykkäillyt bändistä liikaa.

Se myös ärsytti tämän vuoden provinssissa, kun menin katsomaan Queens of the stone agen keikan sijasta Office Buildingia. Office Building on hieno bändi, mutta humalainen harkintakykyni päätti silti ohjata minut SUOMALAISEN bändin keikalle, jota varmaan nään suhteellisen usein Suomessa kuitenkin, toisin kuin QOTSA:a.

EDIT: Piti vielä kertomani, että olin katsomassa Apulantaa 1998 Jyväskylän lyseon pihalla. Lämppärinä oli HIM (autenttista hevihimiä... Ville Valolla kädessään tupakka ja viinilasi ym.). Jätin HIM:in katsomatta, koska silloin niin röökivastaisena ihmisenä halveksin Villen tapaa laulaa polttaessaan. Varmaan menin sitten muiden teinikavereideni kanssa kikattelemaan teltan taakse ja juomaan omenaviiniä... sen sijaan, että olisin nähnyt loistokeikan. Sittemminhän Greatest Lovesongs vol.666:stä tuli yksi ehdottomista lempilevyistäni! Viiden tähden plätty!
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
HS
28.08.2003 22:02:27
Terve

-No tuo eilinen Santanan keikka. Miten voi kuume ja flunssa iskeä näin ikävään aikaan.
No kuka käskee riekkua Miitissä saunan jälkeen puolipukeissa! :(

ps. Ossille silti isot kiitokset!
kede
01.09.2003 20:31:42
Foo Fighters juuri äsken - ei saanu lippuja.
Muse 5 viikon päästä - liput loppuunmyyty.
rockprinsessa
13.09.2003 16:18:25
Tällä hetkellä ärsyttää kun en saanut lippuja tavastian uuden vuoden keikalle! :(
"You are my heaven tonight..."
sellisti
23.09.2003 18:47:28
Tämmönen tapaus otti aika paljon päähän nuorempana. Diggailin kovasti raskasta rockia ja otin huvikseni osaa Ilta-Sanomien (vai Iltalehti?) arvontaan, jossa saattoi voittaa lipun Motörheadin keikalle Helsinkiin. No enkös piru vie sitten voittanut sen arvonnan ja sain sen lipun. Je konsertti oli samana päivänä kuin pikkuveljen rippijuhla!!! Enkä totisesti saanut lupaa olla sieltä poissa. Voi helevetti että sapetti kun piti myydä lippu kaverille. No sain siitä rahat pois kumminkin.
Soitto on laiffii.
ragamuffin
26.09.2003 14:34:42

Näin etukäteen varoittaen. Kaikki Jyväskylän seudulla keskivikkona(1.10) olevat ihmiset ilokiveen kello kymmenen jälkeen!!!!

SD
vaiktutus
26.09.2003 16:52:21
Minä missaan Musen keikat Helsingissä lokakuussa. Ne on myyty loppuun. Perkele.
Jag vet inte men jag kan gissa men jag gissar inte.
rc
27.09.2003 22:55:29
Piti mennä Buudomin lapsia kattomaan tänä vuonna Tuskaan, ei päässy ja eikö se Kuoppala lähde juuri sitten saman tien... Prkl kun harmitti.
Seksiä ja väkivaltaa!
TiMiTheShiT
28.09.2003 12:47:58
-T-O-O-L- provinssi syy: jaa a raha
he he heeh heh heh uuh hah hah
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)