Aihe: Mistä bambua?
1
Mike M. Hiirenloukku
05.04.2006 17:07:17
Mistä kummasta löytyy bambua? Kyllä erilaista mattoa ja verhoa löytyy, mutta entäs itse putkimainen ruoko? Tarkoitus olisi testailla erilaisten huilujen toimintaperiaatteita ja rakentelua (kenties jopa soittelua ;)), mutta minkäs teet kun ei meinaa mistään siihen käypää tavaraa löytyä.
That's the spirit - Tuo on pirtua.
stenel
05.04.2006 17:54:22
Tee huiluja pvc -putkista.
"Basso tykkää kompressoinnista."
jarmos
05.04.2006 18:37:07
Mistä kummasta löytyy bambua? Kyllä erilaista mattoa ja verhoa löytyy, mutta entäs itse putkimainen ruoko? Tarkoitus olisi testailla erilaisten huilujen toimintaperiaatteita ja rakentelua (kenties jopa soittelua ;)), mutta minkäs teet kun ei meinaa mistään siihen käypää tavaraa löytyä.

Haeskeleppa kirppiksiltä vanhoja bambu suksisauvoja tai ongenvapoja.
Huomispäivän murehtiminen ei poista huomisen murhetta, mutta se poistaa ilon tästä päivästä.
Trebla
05.04.2006 19:23:23
Oletko kysellyt puutarhaliikkeistä/rautakauppojen puutarhaosastoilta?. Jossain tommosessa (Bauhaus, HongKong tms.) olen muistaakseni kattellu semmosia Didgeridoo-luokan tappeja. ja noita ohuempiakin siellä sun täällä näkynyt.

Ja noi aiemminmainitut muoviputket. Eikös sähköasennusputkiakin ole jos jonkinmoisella halkaisijalla.
"Language is a virus from outer space." -- William S. Burroughs
Mike M. Hiirenloukku
05.04.2006 21:11:22
Ensimmäiset testaukset olen tehnyt ihan perus talojen sähköjen vetämiseen tarkoitetusta putkesta. Itse olen myös nähnyt tuota suksisauvapaksuutta mutta halu/tarve olis paksummalle. Puutarhaliikkeet vois olla seuraava kohteeni...
That's the spirit - Tuo on pirtua.
hegenposti
05.04.2006 23:12:16
Moi,

Näkövammaiset duunaa bambusta kalusteita. Näkövammaisten keskusliittoon puhelu ja kysy työpajaan puhelinnumeroa. Veikkaisin heidän olevan halukkaita auttamaan.

Terveisin

Heikki
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)