Mistä kummasta löytyy bambua? Kyllä erilaista mattoa ja verhoa löytyy, mutta entäs itse putkimainen ruoko? Tarkoitus olisi testailla erilaisten huilujen toimintaperiaatteita ja rakentelua (kenties jopa soittelua ;)), mutta minkäs teet kun ei meinaa mistään siihen käypää tavaraa löytyä. That's the spirit - Tuo on pirtua. |
stenel 05.04.2006 17:54:22 | |
---|
Tee huiluja pvc -putkista. "Basso tykkää kompressoinnista." |
jarmos 05.04.2006 18:37:07 | |
---|
Mistä kummasta löytyy bambua? Kyllä erilaista mattoa ja verhoa löytyy, mutta entäs itse putkimainen ruoko? Tarkoitus olisi testailla erilaisten huilujen toimintaperiaatteita ja rakentelua (kenties jopa soittelua ;)), mutta minkäs teet kun ei meinaa mistään siihen käypää tavaraa löytyä. Haeskeleppa kirppiksiltä vanhoja bambu suksisauvoja tai ongenvapoja. Huomispäivän murehtiminen ei poista huomisen murhetta, mutta se poistaa ilon tästä päivästä. |
Trebla 05.04.2006 19:23:23 | |
---|
Oletko kysellyt puutarhaliikkeistä/rautakauppojen puutarhaosastoilta?. Jossain tommosessa (Bauhaus, HongKong tms.) olen muistaakseni kattellu semmosia Didgeridoo-luokan tappeja. ja noita ohuempiakin siellä sun täällä näkynyt. Ja noi aiemminmainitut muoviputket. Eikös sähköasennusputkiakin ole jos jonkinmoisella halkaisijalla. "Language is a virus from outer space." -- William S. Burroughs |
Mike M. Hiirenloukku 05.04.2006 21:11:22 | |
---|
Ensimmäiset testaukset olen tehnyt ihan perus talojen sähköjen vetämiseen tarkoitetusta putkesta. Itse olen myös nähnyt tuota suksisauvapaksuutta mutta halu/tarve olis paksummalle. Puutarhaliikkeet vois olla seuraava kohteeni... That's the spirit - Tuo on pirtua. |
hegenposti 05.04.2006 23:12:16 | |
---|
Moi, Näkövammaiset duunaa bambusta kalusteita. Näkövammaisten keskusliittoon puhelu ja kysy työpajaan puhelinnumeroa. Veikkaisin heidän olevan halukkaita auttamaan. Terveisin Heikki |
ruma-tero 06.04.2006 17:30:36 | |
---|
Mistä kummasta löytyy bambua? Kyllä erilaista mattoa ja verhoa löytyy, mutta entäs itse putkimainen ruoko? Tarkoitus olisi testailla erilaisten huilujen toimintaperiaatteita ja rakentelua (kenties jopa soittelua ;)), mutta minkäs teet kun ei meinaa mistään siihen käypää tavaraa löytyä. No bambuvaparakenteluihin tarkoitettua bambua saa vaikkapa tuolta: http://www.bamburakentaja.com/fisubitti/ Löytyy järeämpääkin sorttia, vaikkapa didgeridoohon... Taitaa olla kyllä huiluihin liiankin tuhteja, mutta voihan sitä aina kysellä. Metu, hei! Tuu kääntämään miun kiikkutuoli telekkarriin päin! |