Aihe: Mistä bambua?
1
Mike M. Hiirenloukku
05.04.2006 17:07:17
Mistä kummasta löytyy bambua? Kyllä erilaista mattoa ja verhoa löytyy, mutta entäs itse putkimainen ruoko? Tarkoitus olisi testailla erilaisten huilujen toimintaperiaatteita ja rakentelua (kenties jopa soittelua ;)), mutta minkäs teet kun ei meinaa mistään siihen käypää tavaraa löytyä.
That's the spirit - Tuo on pirtua.
stenel
05.04.2006 17:54:22
Tee huiluja pvc -putkista.
"Basso tykkää kompressoinnista."
Trebla
05.04.2006 19:23:23
Oletko kysellyt puutarhaliikkeistä/rautakauppojen puutarhaosastoilta?. Jossain tommosessa (Bauhaus, HongKong tms.) olen muistaakseni kattellu semmosia Didgeridoo-luokan tappeja. ja noita ohuempiakin siellä sun täällä näkynyt.

Ja noi aiemminmainitut muoviputket. Eikös sähköasennusputkiakin ole jos jonkinmoisella halkaisijalla.
"Language is a virus from outer space." -- William S. Burroughs
Mike M. Hiirenloukku
05.04.2006 21:11:22
Ensimmäiset testaukset olen tehnyt ihan perus talojen sähköjen vetämiseen tarkoitetusta putkesta. Itse olen myös nähnyt tuota suksisauvapaksuutta mutta halu/tarve olis paksummalle. Puutarhaliikkeet vois olla seuraava kohteeni...
That's the spirit - Tuo on pirtua.
hegenposti
05.04.2006 23:12:16
Moi,

Näkövammaiset duunaa bambusta kalusteita. Näkövammaisten keskusliittoon puhelu ja kysy työpajaan puhelinnumeroa. Veikkaisin heidän olevan halukkaita auttamaan.

Terveisin

Heikki
ruma-tero
06.04.2006 17:30:36
Mistä kummasta löytyy bambua? Kyllä erilaista mattoa ja verhoa löytyy, mutta entäs itse putkimainen ruoko? Tarkoitus olisi testailla erilaisten huilujen toimintaperiaatteita ja rakentelua (kenties jopa soittelua ;)), mutta minkäs teet kun ei meinaa mistään siihen käypää tavaraa löytyä.

No bambuvaparakenteluihin tarkoitettua bambua saa vaikkapa tuolta:
http://www.bamburakentaja.com/fisubitti/

Löytyy järeämpääkin sorttia, vaikkapa didgeridoohon... Taitaa olla kyllä huiluihin liiankin tuhteja, mutta voihan sitä aina kysellä.
Metu, hei! Tuu kääntämään miun kiikkutuoli telekkarriin päin!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)