Aihe: Daddy Cool
1
Captain Farrell
10.09.2003 11:20:38
Radiossa olen useasti kuullut soitettavan Daddy Cool -nimistä rokkibiisiä. En tarkoita Boney M:n 70-luvun diskojumputusta, vaan tätä oldies&goldies rokkipätkää. Itse omistan The Rays -bändin 50-luvun version kyseisestä biisistä, mutta se kuulostaa aika laiskalta ja väsyneeltä tämän radiossa soitetun rinnalla. Tietääkö kukaan tämän uudemman version esittäjää?
Alpha
10.09.2003 13:02:12 (muokattu 10.09.2003 13:05:22)
Ainaskin joitain biisejä on uusiksi laittanut To/Die/For...

En sitten tuosta kysytystä biisistä tiedä...

Lisäystä:Daddy Cool tzipaleen esittää Kid Rock...
Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni.
jPekka
10.09.2003 13:10:02

Radiossa olen useasti kuullut soitettavan Daddy Cool -nimistä rokkibiisiä. En tarkoita Boney M:n 70-luvun diskojumputusta, vaan tätä oldies&goldies rokkipätkää.

Et kai tarkoita SITÄ Daddy Coolia jonka Tapani Kansa suomensi muotoon "Rokkivaari Hotanen"? Sen seiskytlukuisen hittiversionhan teki mainio englantilaisyhtye nimeltä Darts.

.
- SOITTAKAA 4'33"!!!!!!!!
M-Juhana
10.09.2003 13:11:28

Et kai tarkoita SITÄ Daddy Coolia jonka Tapani Kansa suomensi muotoon "Rokkivaari Hotanen"? Sen seiskytlukuisen hittiversionhan teki mainio englantilaisyhtye nimeltä Darts.

.

Tämä, en saanut mieleen, vaikka olisin niin halunnut vastata !!
Koskaan ei ole myöhäistä......soittaa rokkia ...
Captain Farrell
10.09.2003 13:32:24

.

No juuri sitä tarkoitan! Thänx män.

Ei muuta kuin levykauppaan Dartsin levyä ostamaan. Mahtaakohan löytyä... :-)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)