Radiossa olen useasti kuullut soitettavan Daddy Cool -nimistä rokkibiisiä. En tarkoita Boney M:n 70-luvun diskojumputusta, vaan tätä oldies&goldies rokkipätkää. Itse omistan The Rays -bändin 50-luvun version kyseisestä biisistä, mutta se kuulostaa aika laiskalta ja väsyneeltä tämän radiossa soitetun rinnalla. Tietääkö kukaan tämän uudemman version esittäjää? |
Nelikielipiru 10.09.2003 12:48:19 | |
---|
Radiossa olen useasti kuullut soitettavan Daddy Cool -nimistä rokkibiisiä. En tarkoita Boney M:n 70-luvun diskojumputusta, vaan tätä oldies&goldies rokkipätkää. Itse omistan The Rays -bändin 50-luvun version kyseisestä biisistä, mutta se kuulostaa aika laiskalta ja väsyneeltä tämän radiossa soitetun rinnalla. Tietääkö kukaan tämän uudemman version esittäjää? Ainakin suomalainen Road Crew (kouvola) levytti sen ja pari muutakin Disco pomputusta. |
Alpha 10.09.2003 13:02:12 (muokattu 10.09.2003 13:05:22) | |
---|
Ainaskin joitain biisejä on uusiksi laittanut To/Die/For... En sitten tuosta kysytystä biisistä tiedä... Lisäystä:Daddy Cool tzipaleen esittää Kid Rock... Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni. |
jPekka 10.09.2003 13:10:02 | |
---|
Radiossa olen useasti kuullut soitettavan Daddy Cool -nimistä rokkibiisiä. En tarkoita Boney M:n 70-luvun diskojumputusta, vaan tätä oldies&goldies rokkipätkää. Et kai tarkoita SITÄ Daddy Coolia jonka Tapani Kansa suomensi muotoon "Rokkivaari Hotanen"? Sen seiskytlukuisen hittiversionhan teki mainio englantilaisyhtye nimeltä Darts. . - SOITTAKAA 4'33"!!!!!!!! |
M-Juhana 10.09.2003 13:11:28 | |
---|
Et kai tarkoita SITÄ Daddy Coolia jonka Tapani Kansa suomensi muotoon "Rokkivaari Hotanen"? Sen seiskytlukuisen hittiversionhan teki mainio englantilaisyhtye nimeltä Darts. . Tämä, en saanut mieleen, vaikka olisin niin halunnut vastata !! Koskaan ei ole myöhäistä......soittaa rokkia ... |
Captain Farrell 10.09.2003 13:32:24 | |
---|
Et kai tarkoita SITÄ Daddy Coolia jonka Tapani Kansa suomensi muotoon "Rokkivaari Hotanen"? Sen seiskytlukuisen hittiversionhan teki mainio englantilaisyhtye nimeltä Darts. . No juuri sitä tarkoitan! Thänx män. Ei muuta kuin levykauppaan Dartsin levyä ostamaan. Mahtaakohan löytyä... :-) |