Muusikoiden.net
16.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Lost spekulointi (jenkkitahtiin katsoville)
1 2 3 4 570 71 72 73 74
Mechanizm
26.01.2006 23:52:14 (muokattu 12.02.2006 16:26:39)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ajattelin että kun sarja vihdoin alkoi täälläkin pyöriä, niin voisi laittaa ketjun niille jotka ovat ainakin ensimmäisen kauden katsoneet. Olisi mukava vaihtaa ajatuksia ja omia "epäilyjä", mutta tuossa toisessa ketjussa se ei oikein onnistu pilaamatta muiden jännitystä.
Miltä kuulostaa? Jos tälle ei ole tarvetta, niin sitten lukkoa.
 
ÄLÄ SIIS LUE TÄTÄ KETJUA, JOS ET OLE KATSONUT ENSIMMÄISTÄ, ETKÄ TOISEN KAUDEN JAKSOJA.
 
You still think swastikas look cool? In a real fourth reich you'll be the first to go!
sellisti
27.01.2006 00:00:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joko näin, tai sitten kunnon spoiler-varoitukset sinne toiseen ketjuun jos sellaisia on luvassa. Ei tosiaan tee mieli kuulla kaikkea etukäteen, joten sinänsä kaunis ajatus.
 
Musiikki ei ole se mikä soi. Musiikki on sitä miksi se mikä soi, soi niin kuin se soi silloin kun se soi. -Leif Segerstam
Toveri
27.01.2006 00:03:21
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Noni, avataas pää.
 
Kukas niistä on homo? Mä veikkaan sitä ylipainoista kaveria, koska sillä on pitkätukka=sivari=homo. Anteeksi. Mutta oikeasti, kuka niistä on homo, ja miten tämä tulee ilmi? Antaa hyviä sisustusvinkkejä?
 
Romantikkoitkijät #2
100€ hetero -kerho
Mechanizm
27.01.2006 00:07:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sawyer ne sisustusvinkit tulee antamaan, kunhan saa Katen lopullisesti koukkuun :o)
Lemppaa tämän sitten kylmästi Locken vuoksi.
 
You still think swastikas look cool? In a real fourth reich you'll be the first to go!
wavelength
27.01.2006 00:08:31
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lost on sen verran hyvällä budjetilla tehty sarja, ettei kiintiöhomoa ja -läskiä voi mitenkään sijoittaa samaan hahmoon. Kyllä se homo on joku muu...
 
En tiedä mistä puhun.
Mechanizm
27.01.2006 00:10:36 (muokattu 27.01.2006 00:13:30)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Homostelut sikseen. Mitä luulette mikä homman nimi on?
Itse oon funtsinu että joku tieteellinen koe tuntuis olevan kaikkein järkevin vaihtoehto tällä hetkellä.
Mitään onnettomuutta oo tapahtunutkaan.
 
You still think swastikas look cool? In a real fourth reich you'll be the first to go!
zernobyl
27.01.2006 00:15:34
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Haha, mä tiiän kaiken! Eiku en tiiäkkään.
 
Erittäin hyvä että on tällainen spekulaatio-threadi. Vituttaa vaan koska joku kuka (esim. minä) on katsonut kaikki jaksot tähän mennessä tulee ja spoilaa kaikille muille, että mikä on hommassa kyse.. tähän asti. Toivon ettei niin tapahdu!
 
Eli pliis, älkää spoilatko!
 
Computer Generated Monkeys Silently Operate a Space Station.
Mechanizm
27.01.2006 00:22:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli pliis, älkää spoilatko!
 
Niin, ajattelin siis että tässä ketjussa voisivat haastaa he jotka ovat menossa jo toisella kaudella. Eli ei kannata tätä ketjua lukea jos ei halua spoilereita.
 
You still think swastikas look cool? In a real fourth reich you'll be the first to go!
zernobyl
27.01.2006 00:57:31
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin, ajattelin siis että tässä ketjussa voisivat haastaa he jotka ovat menossa jo toisella kaudella. Eli ei kannata tätä ketjua lukea jos ei halua spoilereita.
 
Aijaa, ok. ;)
 
No, toi mun viimisin postaus voitas niinku siirtää tohon toiseen threadiin tai jotain ?D
 
Computer Generated Monkeys Silently Operate a Space Station.
Tikru.
27.01.2006 02:35:46 (muokattu 27.01.2006 02:36:12)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mun mielestä tossa sarjassa on hienoja intertekstuaalisia viittauksia.
Esimerkiksi monet nimet on tuttuja: John Locke (filosofi, joka loi mm. käsitteen tabula rasa), ranskalaisnainen Rousseau (toinen filosofi, jonka pääajatus oli "takaisin luontoon"), Charlie (lontoolainen slangisana kokaiinille), Charlien veli ja bändikaveri Liam (no, te tiedätte).
 
Mun mielestä se "hirviö" on sen saaren henki. Se ei satuta niitä, jotka on sille avoimia, ainakin Locke ja Eko on sen kohdannu eikä käyny kuinkaan. Toisaalta se voi symboloida pelkoa ja epätasapainoa elämässä.
 
Tämmöisiä aatoksia.
 
Like Sands Through the Hourglass... So Are the Days of Our Lives
FlatOutFucked
27.01.2006 03:21:39 (muokattu 27.01.2006 03:22:13)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei mitään. Sekoilin.
 
It´s making me sick, I want no part of it.
Stop waving that flag.
tähtivaeltaja
27.01.2006 03:46:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Just, valtion tieteellisiä kokeita. Tai sitten dinosauruksia selvinneenä syrjäisellä saarella.
 
'Why do you necessarily have to be wrong just because a few million people think you are?' -Frank Zappa
Mechanizm
27.01.2006 07:24:59 (muokattu 27.01.2006 07:38:59)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mun mielestä se "hirviö" on sen saaren henki. Se ei satuta niitä, jotka on sille avoimia, ainakin Locke ja Eko on sen kohdannu eikä käyny kuinkaan. Toisaalta se voi symboloida pelkoa ja epätasapainoa elämässä.
 
Eli siellä olisi jotain yliluonnollista?
 
http://www.driveshaftband.com/
 
You still think swastikas look cool? In a real fourth reich you'll be the first to go!
ydinaukio
27.01.2006 10:09:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuinkas monta jaksoa ekalla tuotankokaudella onkaan? Minulla on 24 ekaa jaksoa DVD:llä, joista olen 10 katsonut.
 
Mechanizm
27.01.2006 10:17:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuinkas monta jaksoa ekalla tuotankokaudella onkaan? Minulla on 24 ekaa jaksoa DVD:llä, joista olen 10 katsonut.
 
24 jaksoa on ekassa kaudessa.
 
You still think swastikas look cool? In a real fourth reich you'll be the first to go!
Jag
27.01.2006 12:02:17
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

VAROTAN olen nähnyt kaikki tähän mennessä näytetyt jaksot.
 

 

 
vaikea sanoa mikä on homman nimi. Ihan Ufoa touhua. Suurin mysteerihän on toi Dharma systeemi. Ja ne numerot kanssa. Spooky.
 
Btw. Tässä hyviä outoja screen shotteja sarjasta.
 
http://www.4815162342.com/forum/vie … 19&postdays=0&postorder=asc&start=0
 
"Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä kuuluu." - P.Walli
Mechanizm
27.01.2006 15:03:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Btw. Tässä hyviä outoja screen shotteja sarjasta.

http://www.4815162342.com/forum/vie ... 19&postdays=0&postorder=asc&start=0

 
Ai hitto, olipas mielenkiintoisia juttuja, täytyy paneutua paremmin ajan kanssa. T Hanks.
Kuva jossa on koneen hylky ja kyljessä tuo Dharma logo, saa itseni entistä varmemmaksi että joku koe on kyseessä.
 
You still think swastikas look cool? In a real fourth reich you'll be the first to go!
Jag
27.01.2006 15:28:33 (muokattu 27.01.2006 15:38:59)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Edit: WARNING:::: sisältää tietoa tulevista jaksoista
 

 

 
http://www.4815162342.com/forum/vie ... 19&postdays=0&postorder=asc&start=0
 

 
tolla ekalla sivulla oleva maitopurkki jossa on kylessä "missing" ja Waltin kuva on kans aika outo. Ei oikein osaa liitää tapahtumaketjuun mitenkään. Eli miten olisi sinne päätynyt se kuva.
 
"Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä kuuluu." - P.Walli
Tikru.
27.01.2006 15:33:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tolla ekalla sivulla oleva maitopurkki jossa on kylessä "missing" ja Waltin kuva on kans aika outo. Ei oikein osaa liitää tapahtumaketjuun mitenkään. Eli miten olisi sinne päätynyt se kuva.
 
Ennakkovaroitus.
 
Like Sands Through the Hourglass... So Are the Days of Our Lives
Jag
27.01.2006 15:40:45
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ennakkovaroitus.
 
Mitä mieltä olette tarviiko tässä ketjussa edes varoitella? Tämähän on nimen omaan ketjun niille jotka ovat Lostia jo katsoneet. Ja voisi olettaa, että täällä tulee esiintymään runsaasti spoilauksia.
 
Eli vastuu siirrettäisiin lukijalle. What you think?
 
"Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä kuuluu." - P.Walli
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 570 71 72 73 74

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «