Jes, eli tässä syksyllä aloitin koulussa (siis peruskoulun 9. lk) rakentamaan sähkömandoliinia, ihan näin spontaanisti, ilman mitään erityisempää taustatietoa tai -osaamista. Tulossa olisi nauhaton, tuplakielinen, firebird-mallinen sähkömandoliini.. Näillä näkymin. Eli jos olisi jotain neuvoa, esim. mikkien, kaulanrakennuksen yms. suhteen tarjolla, niin tänne vaan tulemaan. Kiitos. |
...Tulossa olisi nauhaton, tuplakielinen, firebird-mallinen sähkömandoliini... Nauhaton? Ei kai? kalamies#19 >-)))>
Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. ESTR #2 |
Nauhaton. Opettaja sano, että nauhojen laitto voi tuottaa ongelmia... Opettaja ei vain osaa. Jogo voisi kertoa kitaranrakentamisestaan, kun opettaja ei antanut laittaa otelautaa kopan/lankun päälle asti. Vituiks män se soitin. Opettajat ovat tyhmiä. Semmoiset terveiset voit kertoa minulta! kalamies#19 >-)))>
Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. ESTR #2 |