Aihe: Sähkömandoliini
1
Elektrofidlaaja
28.10.2005 20:24:08

Jes, eli tässä syksyllä aloitin koulussa (siis peruskoulun 9. lk) rakentamaan sähkömandoliinia, ihan näin spontaanisti, ilman mitään erityisempää taustatietoa tai -osaamista. Tulossa olisi nauhaton, tuplakielinen, firebird-mallinen sähkömandoliini.. Näillä näkymin. Eli jos olisi jotain neuvoa, esim. mikkien, kaulanrakennuksen yms. suhteen tarjolla, niin tänne vaan tulemaan. Kiitos.
Puavali
28.10.2005 21:23:44
...Tulossa olisi nauhaton, tuplakielinen, firebird-mallinen sähkömandoliini...

Nauhaton? Ei kai?
kalamies#19 >-)))> Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. ESTR #2
Puavali
29.10.2005 09:01:19
Nauhaton. Opettaja sano, että nauhojen laitto voi tuottaa ongelmia...

Opettaja ei vain osaa. Jogo voisi kertoa kitaranrakentamisestaan, kun opettaja ei antanut laittaa otelautaa kopan/lankun päälle asti. Vituiks män se soitin. Opettajat ovat tyhmiä. Semmoiset terveiset voit kertoa minulta!
kalamies#19 >-)))> Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. ESTR #2
efunkelist
29.10.2005 11:11:54 (muokattu 29.10.2005 19:58:53)

No meinaakko laittaa nylonkielet ja piezomikin vai miten tuo elektroniikka toteutetaan? Teräskielet ja passiivinen mikki?

EDIT: Nevermind... mulla oli mielessä ukulele koko ajan mutta kysehän oli mandoliinista...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)