Aihe: Jaakko uuteen uskoon
1
Muuki
24.08.2005 23:16:23
Noniin, tässä kaipailis sähkäri (isoa) puhdistusta. Kohteena pääasiassa otelauta.

Kysymys kuuluu: uskallanko minä ottaa rauhallisesti kaikki kielet veks ja ruveta tuunaamaan otelautaa? Pelottaa, että esim. kaulan jännite löystyy, virittäminen muuttuu helvetiksi jne. En uskalla kaularautaan koskea itse. Tuo kaipaa aivan jumalattomasti puhdistusta sehän on selvä.. Kyseessä Jackson JS-30, ikää oisko kolme neljä vuotta ainakin.

Ja mahtaisiko olla muita konsteja? Huoltoon en ole lähdössä viemään. Kiitoksia jo etukäteen mahdollisista vinkeistä ym ym.
''Hei, ja tervetuloa kanssamme valmistamaan herkullista ruokaa hauduttamalla. Mikko, mitäs tämä hauduttaminen nyt oikein on?'' -Aromipesä
Eemil
24.08.2005 23:54:07 (muokattu 24.08.2005 23:56:12)
Kielet poikki vaan ja irti. Sitten esim. mikrokuituliinalla hinkkaat otelaudan ja muutkin paikat puhtoseksi. Jos sen tallan kanssa pelehtiminen jostain syystä pelottaa niin laita tallan alle joku palikka pitämään sitä paikallaan ennen kuin otat kielet pois. Jos kitarasta ottaa kielet pois niin ei kaula siitä kärsi ellei kielet ole sitten pidempää aikaa pois putkeen.
Käykää kuulemassa Musiikkia! Musiikkinäyte on se pieni kiva nuotti kun katsot oikealle ylös. K100 #2
Muuki
25.08.2005 00:14:35
Juu selekis, en minä tuosta kaulan puhdistuksesta niinkään tietoa tarvitse. Muttakun niitä kaulanlöystymis -huhuja on kuultu moneen otteeseen.
''Hei, ja tervetuloa kanssamme valmistamaan herkullista ruokaa hauduttamalla. Mikko, mitäs tämä hauduttaminen nyt oikein on?'' -Aromipesä
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)