Aihe: Jaakko uuteen uskoon
1
Eemil
24.08.2005 23:54:07 (muokattu 24.08.2005 23:56:12)
Kielet poikki vaan ja irti. Sitten esim. mikrokuituliinalla hinkkaat otelaudan ja muutkin paikat puhtoseksi. Jos sen tallan kanssa pelehtiminen jostain syystä pelottaa niin laita tallan alle joku palikka pitämään sitä paikallaan ennen kuin otat kielet pois. Jos kitarasta ottaa kielet pois niin ei kaula siitä kärsi ellei kielet ole sitten pidempää aikaa pois putkeen.
Käykää kuulemassa Musiikkia! Musiikkinäyte on se pieni kiva nuotti kun katsot oikealle ylös. K100 #2
sähkö
25.08.2005 00:02:10

No jos kaula vaatii puhdistusta, niin ei siinä mihinkaan kaularautaan tarvitse koskea! Kaikki kielet vain pois ja kaula puhtaaksi ja uudet kielet tilalle.

On tullut jokusen kertaa kielet vaihdettua viimeisen 18 vuoden aikana siten, että kaikki kielet pois ja pieni kaulan putsaus ja uudet kielet tilalle. Tuo on ihan höpö höpö juttua, että kaula jotenkin kärsisi siitä!

Kaulan puhdistuksessa kannattaa muistaa, että ei mielellään silikoni pohjaisia puhdistus aineita. Jotkut vetää sitruunaöljyllä jotkut rypsiöljyllä, jotkut putaalla kostealla rätillä ja jotkut ei putsaa kaulaa ikinä. Itse suosittelen kosteaa rättiä ja mikrokuituliinaa.
Joskus tuntuu, että joillain kitaristeilla on seitsemän sormea... mutta onneksi minulla on 10!
Muuki
25.08.2005 00:14:35
Juu selekis, en minä tuosta kaulan puhdistuksesta niinkään tietoa tarvitse. Muttakun niitä kaulanlöystymis -huhuja on kuultu moneen otteeseen.
''Hei, ja tervetuloa kanssamme valmistamaan herkullista ruokaa hauduttamalla. Mikko, mitäs tämä hauduttaminen nyt oikein on?'' -Aromipesä
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)