HaloOfFlies 08.08.2005 17:20:48 | |
---|
Huomasin tuossa ilokseni käydessäni Nelosen sivuilla, että kanavaltahan on luvassa todella paljon SM-liigamatseja vuoden aikana. Jokaiselta tiistain ja torstain kierrokselta on luvassa yksi TV-ottelu, loistavaa! Parempaa kuin Maikkarilta jolta tuli vain kerran viikossa. Tiedä sitten ovatko suoria lähetyksiä kun alkamisaika oli 20.55. Lauantaisin on luvassa PreGame-lähetys kello 10. On tämä nyt paljon parempaa joka tapauksessa kuin Maikkarilla. Give the monkey a brain and he'll swear he's the center of the universe |
aivokuolio 08.08.2005 17:27:31 | |
---|
Oho, ja minä kun elin ihan siinä uskossa että SM-liigan televisiointi siirrettiin jonnekkin digitaaliselle Maikkarin urheilukanavalle. Mutta eipä sittenkään, ja hyvä niin. Go Nelonen! mustan huoneen testi. |
Antsa 08.08.2005 20:35:33 | |
---|
Mutta nelosellahan ei ole dynamic duoa? miettikääpä sitä. Pseudo-urheilun näyttäminen pitäisi kieltää jo perustuslaissa. |
sellisti 08.08.2005 21:51:35 | |
---|
Mutta nelosellahan ei ole dynamic duoa? miettikääpä sitä. Ehkä siellä on Mauri Myllymäki ja J-P Jalo. "Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?" |
-septimisti- 09.08.2005 10:05:45 (muokattu 09.08.2005 10:08:30) | |
---|
Tämä tuntuu todella oudolta, kävin oikein tarkistamassa ja siellä ohjelmatiedoissa todellakin lukee Sm-liiga: Illan peli. Mun täytyy kuitenkin senv erran pilata jääkiekkofanien juhlia, että ainakin mun tietojen mukaan nelonen EI näytä koko kauden aikana (paitsi finaalit) yhtäkään peliä suorana tai edes jälkilähetyksenä. Jatkoaika.com:ista en löytänyt ensimmäistkään mainintaa että nelonen todella näyttäisi noita pelejä. Illan peli on siis mitä ilmeisimmin nelosen sm-liiga makasiiniohjelman nimi. Sm-liigan televisiointi oikeudethan löytyvät Canal+:lta sekä neloselta, joka siis alkaa tuottamaan noita makasiineja sekä näytää finaalit. |
Johnny Buzz 09.08.2005 10:50:57 | |
---|
Tämä tuntuu todella oudolta, kävin oikein tarkistamassa ja siellä ohjelmatiedoissa todellakin lukee Sm-liiga: Illan peli. Mun täytyy kuitenkin senv erran pilata jääkiekkofanien juhlia, että ainakin mun tietojen mukaan nelonen EI näytä koko kauden aikana (paitsi finaalit) yhtäkään peliä suorana tai edes jälkilähetyksenä. Jatkoaika.com:ista en löytänyt ensimmäistkään mainintaa että nelonen todella näyttäisi noita pelejä. Illan peli on siis mitä ilmeisimmin nelosen sm-liiga makasiiniohjelman nimi. Sm-liigan televisiointi oikeudethan löytyvät Canal+:lta sekä neloselta, joka siis alkaa tuottamaan noita makasiineja sekä näytää finaalit. Jeps, tämä pitää paikkansa. Nelonen näyttää vain finaalit suorana. Muut lähetykset ovat koosteita illan peleistä ja niiden ennakkotunnelmia. Canalin puolelta löytyy sitten suorat pelit. |
Jeps, tämä pitää paikkansa. Nelonen näyttää vain finaalit suorana. Muut lähetykset ovat koosteita illan peleistä ja niiden ennakkotunnelmia. Canalin puolelta löytyy sitten suorat pelit. Siksi kävinkin tänään kattomassa digiboxin ja cana+-kortin MP:stä valmiiksi. "Onko muuten paljoo EDES väliä, mihin oma peppu kuuluu tai milt se näyttää, PARASTA ja tärkeintä on vaan että semmonen ON!!Jos ei olis se ois hiukan pahempi juttuxD"
- Jonskuliini |
Mikaelo 10.08.2005 13:26:07 | |
---|
Jeps, tämä pitää paikkansa. Nelonen näyttää vain finaalit suorana. Muut lähetykset ovat koosteita illan pelistä ja niiden ennakkotunnelmia. Canalin puolelta löytyy sitten suorat pelit. |
Rakkikoira 10.08.2005 13:52:37 | |
---|
Jeps, tämä pitää paikkansa. Nelonen näyttää vain finaalit suorana. Muut lähetykset ovat koosteita illan Jokerit pelistä ja niiden ennakkotunnelmia. Canalin puolelta löytyy sitten suorat pelit. Olen mukava, komea ja muutenkin v*ttumainen ihminen. |
Valterr 10.08.2005 13:59:37 | |
---|
Toivottavasti eivät SM-liigapelit sotke Canalin jalkapallotarjontaa yhtään. |
Antsa 10.08.2005 18:20:30 | |
---|
Toivottavasti eivät SM-liigapelit sotke Canalin jalkapallotarjontaa yhtään. Mitäs sä oikeen hourailet? Olemme suomessa, täällä kendoilu menee kaiken edelle. |
M1kk0 11.08.2005 17:01:46 | |
---|
onneks ei tule enää salkkareiden päälle jos kerta neloselta lähetykset tulee. |