Aihe: SM-liigan TV-lähetykset
1
HaloOfFlies
08.08.2005 17:20:48

Huomasin tuossa ilokseni käydessäni Nelosen sivuilla, että kanavaltahan on luvassa todella paljon SM-liigamatseja vuoden aikana. Jokaiselta tiistain ja torstain kierrokselta on luvassa yksi TV-ottelu, loistavaa! Parempaa kuin Maikkarilta jolta tuli vain kerran viikossa. Tiedä sitten ovatko suoria lähetyksiä kun alkamisaika oli 20.55. Lauantaisin on luvassa PreGame-lähetys kello 10. On tämä nyt paljon parempaa joka tapauksessa kuin Maikkarilla.
Give the monkey a brain and he'll swear he's the center of the universe
aivokuolio
08.08.2005 17:27:31
Oho, ja minä kun elin ihan siinä uskossa että SM-liigan televisiointi siirrettiin jonnekkin digitaaliselle Maikkarin urheilukanavalle. Mutta eipä sittenkään, ja hyvä niin. Go Nelonen!
mustan huoneen testi.
Antsa
08.08.2005 20:35:33
Mutta nelosellahan ei ole dynamic duoa? miettikääpä sitä.

Pseudo-urheilun näyttäminen pitäisi kieltää jo perustuslaissa.
sellisti
08.08.2005 21:51:35
Mutta nelosellahan ei ole dynamic duoa? miettikääpä sitä.

Ehkä siellä on Mauri Myllymäki ja J-P Jalo.
"Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?"
-septimisti-
09.08.2005 10:05:45 (muokattu 09.08.2005 10:08:30)
Tämä tuntuu todella oudolta, kävin oikein tarkistamassa ja siellä ohjelmatiedoissa todellakin lukee Sm-liiga: Illan peli.

Mun täytyy kuitenkin senv erran pilata jääkiekkofanien juhlia, että ainakin mun tietojen mukaan nelonen EI näytä koko kauden aikana (paitsi finaalit) yhtäkään peliä suorana tai edes jälkilähetyksenä.

Jatkoaika.com:ista en löytänyt ensimmäistkään mainintaa että nelonen todella näyttäisi noita pelejä.

Illan peli on siis mitä ilmeisimmin nelosen sm-liiga makasiiniohjelman nimi.

Sm-liigan televisiointi oikeudethan löytyvät Canal+:lta sekä neloselta, joka siis alkaa tuottamaan noita makasiineja sekä näytää finaalit.
Qsysi
09.08.2005 15:04:54
Jeps, tämä pitää paikkansa. Nelonen näyttää vain finaalit suorana. Muut lähetykset ovat koosteita illan peleistä ja niiden ennakkotunnelmia. Canalin puolelta löytyy sitten suorat pelit.

Siksi kävinkin tänään kattomassa digiboxin ja cana+-kortin MP:stä valmiiksi.
"Onko muuten paljoo EDES väliä, mihin oma peppu kuuluu tai milt se näyttää, PARASTA ja tärkeintä on vaan että semmonen ON!!Jos ei olis se ois hiukan pahempi juttuxD" - Jonskuliini
Mikaelo
10.08.2005 13:26:07

Jeps, tämä pitää paikkansa. Nelonen näyttää vain finaalit suorana. Muut lähetykset ovat koosteita illan pelistä ja niiden ennakkotunnelmia. Canalin puolelta löytyy sitten suorat pelit.
Rakkikoira
10.08.2005 13:52:37
Jeps, tämä pitää paikkansa. Nelonen näyttää vain finaalit suorana. Muut lähetykset ovat koosteita illan Jokerit pelistä ja niiden ennakkotunnelmia. Canalin puolelta löytyy sitten suorat pelit.
Olen mukava, komea ja muutenkin v*ttumainen ihminen.
Valterr
10.08.2005 13:59:37
Toivottavasti eivät SM-liigapelit sotke Canalin jalkapallotarjontaa yhtään.
Antsa
10.08.2005 18:20:30
Toivottavasti eivät SM-liigapelit sotke Canalin jalkapallotarjontaa yhtään.

Mitäs sä oikeen hourailet? Olemme suomessa, täällä kendoilu menee kaiken edelle.
M1kk0
11.08.2005 17:01:46
onneks ei tule enää salkkareiden päälle jos kerta neloselta lähetykset tulee.
'o' Googleta ennen kuin kysyt typeriä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)