Aihe: Alice Cooper - Dirty Diamonds
1 2 3
phiit
18.07.2005 10:51:02
http://store.milesofmusic.com/index.htm?&stocknumber=33153

Aikalailla heittää julkasupäivät... :)
Would You? www.below-me.com
rheinone
20.07.2005 17:52:51 (muokattu 20.07.2005 19:33:25)
Juu, oon kans samaa mieltä että Brutal Planet ja silmälevy on parasta mitä viime aikoina Allulta on tullut, nyt ne yrittää ihan selvästi hakea sitä vanhaa tyyliä hieman hapuillen.

Samaa mieltä muuten, paitsi vanha tyyli oli kehissä jo silmälevyllä, ja mun mielestä old skool juttu on hyvin toteutettu myös Dirty Diamondsilla.

Tällä timanttilevyllä on soittajiakin vaihdettu, Kissin luottorumpalinakin toiminut Eric Singer on saanut kenkää ja toinen kitaristi on vaihdettu.

Keväällä Köpiksessä käydessäni huomasin että Singerilla on oma projektibändi (E.S.P.) rundilla. En valitettavasti kuitenkaan nähnyt keikkaa. Tais olla Cooperin vanha kitaristi messissä. Muutkin kundit oli jotain vanhoja staroja Mötleystä tms. Ehkä on ollu muusikoiden oma valinta jatkaa omaa polkuaan...

Siinä Brutal Live DVD:llä on bändi uskomattoman hyvässä vedossa, mutta tää uus kokoonpano ei ainakaan timantin perusteella ole onnistunut.

Brutal Live kiertueella oli todella hieno bändi messissä. Mun mielestä Dirty Diamondskin on hieno levy, Eyesin ja Brutal Planetin veroinen. Hurttia huumoria ja yhteiskuntakritiikkiä: my kind of rokkenroul. Mutta tietysti Schools Out ja Billion Dollar Babies on sitten jo ihan toista luokkaa ;+)
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
RocknRoll
26.07.2005 20:19:15
hyvinhän tää potkii, itseasiassa positiivinen yllätys. tällästä lisää, paitsi että Hey Stoopid nyt vaan sattuu olemaan se paras Alice Cooperin levy, ja tämä ei kauas jää.
entiä kertooko paskasta musiikkimausta vai mistä, mutta näin mä tämän nään.
C.F.D.T
26.07.2005 23:23:36 (muokattu 26.07.2005 23:24:36)
Nyt jo hieman kuunnelleena annan omat senttini tähän keskusteluun..

Dirty Diamonds on mielestäni huima parannus edelliseen (the eyes of), jossa tuotanto puoli oli pliisua kuin mamballa. Kiitos siitä Mudrockille, Alicen ääni oli pliisu ja biiseissä ei ollut tarpeeksi nyyttejä mukana, vaikka biisit olivatkin ihan kelvollisia. Tässä sen sijaan on Alicenkin annettu taas laulaa ja bändin potkia (mm. nimikappale, steal that car..) ja hitaat styget toimivat mahtavasti mukaan lukien hieno coveri Pretty Ballerinasta! Mutsi diggaa, broidi diggaa, joten ei se ihan huono voi olla..

Voisi mun mielestä ihan hyvin soitella muutamankin stygen tästä Tampereella..
"You Can't Dis Hip Hop So Don't You Even Go There" KRS-One
Dull Finn
29.07.2005 13:36:18

tätä ei ainakaan älyköt kuuntele, eikä toisaalta heavyimmeiset, jos nyt näin yleistetään. Hyvää tässä on se ettei nyt mennä niin sliipatusti kuin noilla 90-luvun alun tukkaheavylevyillä, toisaalta eihän tämä pääse lähellekkään sen oikean Alice Cooper-bändin levyjä, Muscle Of Love mukaan luettuna. the Eyesin ja tämän parhaat yhdistettynä tulisi aivan killeri cd, mutta hyvä että vanhalla miehellä on vielä näinkin tiheä julkaisutahti.
Eli: kelpo levy, hommaa jos olet enempi hard rock kuin varsinainen heavyfani.
Mediamoguli
29.07.2005 13:55:45
Jotenkin lasken tän Eyes Of:n kanssa samaan kastiin, eli siihen, jota laittaa soimaan taustalle kun elelee elämäänsä. Eli ei herätä suuria tunteita suuntaan tai toiseen, mutta on kiva kuunnella.

Näistä uusista (Brutal Planet -->) itteeni on parhaiten kolahtanu Dragontown, johtuen lähinnä Sex, Death and Money biisistä. Oli meinaan aika kokemus taannoin Helsingin keikalla kun Cooper aloitti ko. biisillä ja en tajunnu ees Alicen tullessa lavalle että nyt on illan pääesiintyjä lavalla. Oli jotenkin niin erilainen kuin aikaisemmat vedot.

Ootteko kiinnittäny huomioo miten hauskasti rummut tulee mukaan The Song That Didn't Rhymessä Eyes Of:lla? Siinä kyllä repeää joka kerta, mahtavaa itseironiaa. Oonko ihan väärässä, että kyseinen rumpali on entinen Kissin rumpali?
Ars gratia pecuniae
Flash
29.07.2005 16:35:14

Oonko ihan väärässä, että kyseinen rumpali on entinen Kissin rumpali?

Eric Singer. Soittaa edelleenkin Kississä Peter Crissin paikalla silloin kun ko. orkesteri kiertää ja Crissiä ei ole huolittu tai hän ei ole halunnut rumpujen taakse. Singer soitti Cooperin kanssa ekan kerran jo Trash kiertueella.
There Is A Light That Never Goes Out
slowdive
29.07.2005 22:44:20
Koko levy kuunneltavissa tuolla:
http://www.purevolume.com/alicecooper
sellisti
01.08.2005 00:07:08

Kuten myös Winampin streaming mediassa.
"Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?"
pierumooses
01.08.2005 12:02:35

Hyvältä kuulostaa!
Neekerien mustamaalaaminen on tarpeetonta.
Zakk
01.08.2005 15:24:38
Sain itsekkin vihdoin hankittua, hyän kuuloinen kyllä on.
sellisti
01.08.2005 18:58:08
Sain itsekkin vihdoin hankittua, hyän kuuloinen kyllä on.

Samat sanat.
"Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?"
saturnzreturn
02.08.2005 22:17:21
juu on kyllä hyvä levy ja keikkalippu lauantain konserttiin löytyy!!
my wallet's fat and so is my head
Starlia
03.08.2005 02:03:10
HOI!

Onko kukaan liikkumassa autolla lauantaina Alice Cooperin Tampereen keikan jälkeen Lahteen tai Hesaan päin??

Jos on, mahtuuko kyytiin yksi ruma hevari (mä) naisensa kanssa??

Pikaviestiä tulemaan jos olisi näin onnellinen tilanne!!

Bensarahaa tulee, tottakai!

EDIT: Tekstariakin saa laittaa, jos siltä tuntuu. Puhelinnumero: 050-5277 962 / Matias
slowdive
04.08.2005 14:28:17 (muokattu 04.08.2005 14:28:41)
Alkuperäisen Alice Cooper -bändin kitaristilla Michael Brucella ei näemmä mene kovin hyvin:
http://www.michaelbruce.com/index031108cop.htm
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley)
Flash
05.08.2005 19:38:09

Aikamoinen mulkku vaikuttaa kaveri olevan noiden tilitysten perusteella.

Jep. Eipä siis ihme, että mitään kunnon reunionia alkuperäisten Alice Cooper bändin jäsenten kanssa ei ole koskaan ollut. Ja hyvä niin.

Neal Smithillä menee sentään vähän paremmin:
http://www.nealsmith.com/
There Is A Light That Never Goes Out
sellisti
05.08.2005 22:32:51
Neal Smithillä menee sentään vähän paremmin:
http://www.nealsmith.com/

Mikä toi biisi oli mikä tuossa introssa soi? En millään saa päähäni vaikka tuttu on.
slowdive
06.08.2005 00:22:40
Mikä toi biisi oli mikä tuossa introssa soi? En millään saa päähäni vaikka tuttu on.

Billion Dollar Babies
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley)
sellisti
06.08.2005 00:57:18
Billion Dollar Babies

Kiitän.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)