Aihe: Monitaitoiset jokamiehet
1 2 3 4
Late_
26.03.2005 10:23:31
Devin Townsend

Unohdit mainita erikseen miehen Punky Brüster punk-parodian. Se on meinaan mulla soinut tässä jo hyvän aikaa, ja pirun hyvä levy on! kaikin puolin. Mutta kyllä oon Lucassenista ja Townsendistä samaa mieltä, ja onhan Swanökin monitaitoinen, mutta ei vaan mun mieleen kovasti. Mitään uusia en kyllä osaa nimetä..
"Opettaahan jo luontokin teille, että pitkä tukka on miehelle häpeäksi" 1.Kor 11:14
kalamies#28 >-)))>
mikko1
26.03.2005 10:50:42
Nicke Andersson!
slowdive
26.03.2005 11:00:35
Nicke Andersson!

Samaa piti sanomani. Onnistuu kaikessa melkein mitä tekee.
thegodofall
26.03.2005 11:14:17
Paul Gilbert!

Kitaristi kun olen, niin on pakko sanoa tuo Gilbert. Ei nyt välttämättä mikään yleismies, mutta bändejä on ja kaikki kovia. Mister Big, Racer X ja omat soolo jutut.

Kova äijä kertakaikkisesti, ja eräs parhaista sähkökitaristeista.
Billsner
26.03.2005 11:16:45 (muokattu 26.03.2005 11:18:19)
DAN SWANÖ

Tässä on kyllä ihme kaveri. Äijä tekee ihan mitä tahansa. Et muuten sattusi Akiman tietämään ketä ne muut Pan.Thy.Moniumin soittajat ovat? Swanö:lläkin oli Pan.Thy.Moniumissa soittaessaan ihme pseudonimi.
Jos ei ole mitään järkevää sanottavaa niin silloin on sama olla hiljaa.
lxi
26.03.2005 11:21:17
Et muuten sattusi Akiman tietämään ketä ne muut Pan.Thy.Moniumin soittajat ovat? Swanö:lläkin oli Pan.Thy.Moniumissa soittaessaan ihme pseudonimi.

http://www.bnrmetal.com/groups/ptm.htm
The fact that no one understands you doesn't make you an artist.
kuunneltua
Akiman
26.03.2005 11:43:11

Tässä on kyllä ihme kaveri. Äijä tekee ihan mitä tahansa. Et muuten sattusi Akiman tietämään ketä ne muut Pan.Thy.Moniumin soittajat ovat? Swanö:lläkin oli Pan.Thy.Moniumissa soittaessaan ihme pseudonimi.

Robert Karlssonin, Benny Larssonin, Robert Ivarssonin, Dag Swanön ja Dan Swanön uskoisin kuuluvan/kuuluneen kokoonpanoon.
:: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: #SONOSMETALLICOS @ IRCNET ::
Billsner
26.03.2005 12:04:20
http://www.bnrmetal.com/groups/ptm.htm

Googlella löysit? Miksi minä en löytänyt... Plussa kuitenkin tuli.
Jos ei ole mitään järkevää sanottavaa niin silloin on sama olla hiljaa.
Playboy
26.03.2005 13:14:13
Jari Mäenpää

Vaikka olen jo paljon hehkuttanut hänestä täällä nii ei voi kuin ihailla miestä..Hyvänä esimerkkinä Wintersunin debyytti jossa hän on soittanut kaiken muun paitsi rummut..Osaa laulaa myös monella eri tavalla:Muristen, cleaninä ja kiljuen :) ja noiden sekoituksia..Muistaakseni ollut isona osana myös tuossa miksaus ja nauhoitus työssä..
Haku on ystäväsi..Muista se.
Lappis
26.03.2005 13:35:43

Charlie Benante

Ei sinänsä tee Anthraxin levyille muuta kuin soittelee rummut ja soolot kitaralla sinne tänne, mutta tekee kaikki biisit. Sanoisin siis miestä monilahjakkuudeksi ja sillä perusteella ansaitsee paikkansa listalla
Deathrace King
26.03.2005 14:25:58

Peter Tätivihreähän on nykymetallin kuningas! Huippulahjakas kaveri, joka osaa laulaa monilla erilaisilla tyyleillä, soittaa kitaraa todella hyvin, tehdä biisejä eri bändeille, hoitaa studiohommat ja soundimaailmat kuntoon. Mies on oikea hevinarkomaani ;)
Let's Thrash!!!
Deathrace King
26.03.2005 14:27:54

Jeff Waters on mainitsematta. Annihilatorin keulakuva, joka tekee kaikki biisit ja joillain levyillä soittaa kaikki muut paitsi rummut itse. Riffikone ja huippulahjakas kitaristi.
Let's Thrash!!!
luopio
26.03.2005 16:32:15
No ihan pakko mielestäni mainita Roope Latvala jo ihan sillä että hän on soittanut Stonessa, Waltarissa ja Bodomissa... Varsin monipuolista.
se "special child"
eleeton
26.03.2005 16:42:57
Minä!

Ei vaan, vitsit vitsinä..
ja takaisin sorvin ääreen... http://adicon.org/la/mp3.html
strophe
26.03.2005 18:51:10
No ihan pakko mielestäni mainita Roope Latvala jo ihan sillä että hän on soittanut Stonessa, Waltarissa ja Bodomissa... Varsin monipuolista.

No jaa, mies on kuitenkin vain kitaristi ja se, että pelkästään soittaa jossain bändissä (tai vaikka kolmessa) ei tee sinusta itsessään messiasta.

Devin Townsend sen sijaan (jonkinsortin idoli) taas soittaa ihan mitä tahansa ja musiikki, mitä mies säveltää on aivan uskomattoman monipuolista ja rajat rikkovaa. Suomesta ei taida pahemmin tuollaisia miehiä löytyä, niin valitettavaa kuin se onkin...
Volyymi korvaa puuttuvan taidon!
luopio
26.03.2005 19:39:57
No jaa, mies on kuitenkin vain kitaristi ja se, että pelkästään soittaa jossain bändissä (tai vaikka kolmessa) ei tee sinusta itsessään messiasta

no ei joo.., mutta tuo monipuolisuus juuri siinä mielessä että Waltari ja Bodomi poikkeavat musiikillisesti aika paljon toisistaan.., kuitenkaan ei tosiaankaan verrattavissa esimerkiksi Koskiseen;)
se "special child"
Prog
26.03.2005 21:42:02
Eiks mr. Zakk Wyldekin soita useimmilla bls:n levyillä kaikki muut soittimet paitsi rummut. Sit se tekee semmosii "slovareita" ja vähän rankempia biisejä. Onhan se monipuolinen mies kyllä.
Allekirjoitus
Ben_D
26.03.2005 21:50:50

Jeff Waters on mainitsematta. Annihilatorin keulakuva, joka tekee kaikki biisit ja joillain levyillä soittaa kaikki muut paitsi rummut itse. Riffikone ja huippulahjakas kitaristi.

Tämän allekirjoitan.
MV
26.03.2005 22:02:20
No eikös tämä Marco Hietala ole kans aika monitoimimies...Soittanut bassoa ja kitaraa 20 vuotta. Tällä hetkellä kaksi bändiä alla ja mm. sinergy takana ja miehellä kuulemma viiden vuoden kokemus studiotekniikasta...Niin ja nyt kun kävin oikein nightwishin kotisivuilla katsomassa niin on opiskellut teoriaa ja laulua neljä vuotta ja vaikka mitä...
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)