Angus 03.03.2005 03:46:13 | |
---|
In Flames ei jätä kylmäksi myöskään. Ikinä en muuten ole joutunut noin paskaa lämppäriä kuuntelemaan. Suoraan sanottuna niin täyttä paskaa kun vain olla voi. Mutta ei siitä enempää, onneksi selvisin tuosta ilman pahempia traumoja. Priest oli kyllä aivan mahtava. Sanoilla en kyllä tämänhetkisiä fiiliksiä taikka edes koko keikkaa pysty oikein kuvailemaan, mutta lyhyesti tiivistettynä; Mahtavaa! Kaikki toimi aivan mahtavasti; bändi oli helvetin kovassa vedossa, yleisö oli mahtavasti mukana ja settilista oli kyllä helvetin hyvä. Oulun keikan soundeja oltiin tuossa hieman haukuttu ja pelkäsinkin, että olisi huonot soundit olleet, mutta päinvastoin, soundit olivat aivan mahtavat! Toimivat juuri kuten pitikin. Ylipäätään kaikki oli mahtavaa. "AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock
Lue Motörhead- keikkatunnelmat |
Columbo 03.03.2005 10:13:17 | |
---|
"Ikinä en muuten ole joutunut noin paskaa lämppäriä kuuntelemaan. " Kesällä 03 IronMaidenin keikalla oli kyllä vielä huomattavasti paskempi. En onneksi muista nimeä. Muuten olen kyllä samaa mieltä. "Priest oli kyllä aivan mahtava." Oli kyllä. Mykistävä! Käsittämättömän muhkean keikan heitti, myös visuaalisesti! Oli rahalle enemmän kuin riittävästi vastinetta. Järjettömään volyymin suhteutettuna soundit helvatin hyvät ja Mighty Priest mättöi ihan uskomattomalla energialla ja asenteella. Hyvä äjät, noin näytetään skidelle mistä... Olen pitänyt Priestiä vähän pellebandinä, mutta tämä pisti kyllä hiljaiseksi. Odotukset ylittyivät n. 300%. Priest on todellinen live-METALLIbändi! Myös progehtava kaverini oli täysin myyty. Tätynee vissin ostaa tuo uusi tuotos itselleni british steelin jatkoksi! |
Kapane 03.03.2005 10:40:47 | |
---|
Ikinä en muuten ole joutunut noin paskaa lämppäriä kuuntelemaan. Suoraan sanottuna niin täyttä paskaa kun vain olla voi. Mutta ei siitä enempää, onneksi selvisin tuosta ilman pahempia traumoja. Olet väärässä+ihan huono Kesällä 03 IronMaidenin keikalla oli kyllä vielä huomattavasti paskempi. En onneksi muista nimeä. Muuten olen kyllä samaa mieltä. Murderdolls ja olet väärässä+ihan huono Jos joku on mielestänne jotakin niin sanokaa nyt miksi, niin säilyy keskustelun taso, eikä mene kaikki ketjut juupas/eipäs väittelyksi. "Priest oli kyllä aivan mahtava." Totta. Oli mahtava livebändi. Turboloverista en ole yhtään tykännyt ennen, mutta nyt se kyllä kolahti. Vituttaa vain, että olin aika kaukana ja katsomossa. Olinkin sitten varmaan ainoa selvinpäin, joka pomppi siellä ja lauloi mukana niihinkin biiseihin, mitä ei ollut ennen kuullut. |
A_rocker 03.03.2005 11:11:22 | |
---|
Ei helvetti mikä keikka, Halford kyllä näytti miksi on Metal God. Uudet biisit toimivat livenä tosi hyvin, deal with the devil rokkas just niinku odotin. Ehkä olis voinu olla enemmän vaihtelua viime kesän settiin mut ei voi valittaa, priest is back |,,| I'm screaming for vengeance |
Henko 03.03.2005 12:59:39 | |
---|
Vittu että oli hyvä keikka Treella! Voisi jopa sanoa, että muita hevi bändejä ei oo ees ikinä ollu olemassa! K.K. Downingilla näytti olevan muna oikeessa lahkeessa. Tiptonista ei oikeen nähny, ja Halfordilla näytti olevan vasemmassa. "Jos eläimiä ei olisi tarkoitettu syötäväsi, niin miksi ne on tehty ruoasta"?
- Homer Simpson. |
superfly 03.03.2005 13:51:32 | |
---|
En jaksanut loppuun asti Priestä kuunnella, puolet keikasta istuinkin sitten baarin puolella.... Ihme mekastamista ja ihan kamalat kitarasaundit ja aivan liian kovalla. Suurin osa biiseistä ihan outoja vielä, joten ei isommin koskettanut mua nahkamusiikki. Lämppäri oli paljon kiintoisampi orkesteri kaikin puolin. "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
Pelsi 03.03.2005 14:14:29 | |
---|
Tätynee vissin ostaa tuo uusi tuotos itselleni british steelin jatkoksi! Olen kyllä yhä enemmän sitä mieltä että Angel of Retribution kuuluu Priest-levyjen kirkkaimpaan kärkeen. Judas Is Rising soi päässä ihan koko ajan. Keikka oli kyllä niin timanttia (ja ruostetta...) kuin kuvitella saattaa. Maailman hienoimpia hetkiä oli se, kun Electric Eye pärähti käyntiin ja verhot avattiin Halfordin edestä aina laulujen ajaksi. Myöskin Metal Godsin robottikävely oli hienoa ja Judas Is Rising laulettiin kirjaimellisesti korkealta. Yleisökin tuntui olevan ihan helvetin hyvin mukana. Kalamies #3 >-)))> |
Henko 03.03.2005 14:20:15 | |
---|
En jaksanut loppuun asti Priestä kuunnella... Luopio! Suurin osa biiseistä ihan outoja vielä, joten ei isommin koskettanut mua nahkamusiikki. Lämppäri oli paljon kiintoisampi orkesteri kaikin puolin. Luopio! "Jos eläimiä ei olisi tarkoitettu syötäväsi, niin miksi ne on tehty ruoasta"?
- Homer Simpson. |
Kapane 03.03.2005 17:04:53 | |
---|
En jaksanut loppuun asti Priestä kuunnella, puolet keikasta istuinkin sitten baarin puolella.... Ihme mekastamista ja ihan kamalat kitarasaundit ja aivan liian kovalla. Suurin osa biiseistä ihan outoja vielä, joten ei isommin koskettanut mua nahkamusiikki. Lämppäri oli paljon kiintoisampi orkesteri kaikin puolin. Näistä alku asetelmista minäkin lähdin. In Flames on yksi pitkä aikasista suosikeistani ja todella tärkeä bändi minulle (nyyh). Priest on taas bändi, jolta tiesin kolme biisiä etukäteen. Itsellä on kyllä kolme Priestin vinyyliä, mutta vinyylisoittimen rikkinäisyyden vuoksi en ole voinut kuunnella. Täytyy kuitenkin myöntää, että Priest vei livebändinä In Flamesia 100-0 ainakin tuossa tilaisuudessa. Mutta täytyy myöntää, että Flamessillä ei varmasti ollut kiva vetää, kun C+D katsomossa oli tasan yksi mies pystyssä. Eikä kentälläkään oikeen kukaan ollut mukana. Tämä karsii kyllä bändin kuin bändin live vetoa. Mutta Priest kyl osas. |
Jormaz 03.03.2005 18:53:30 | |
---|
Äääh, pitäsköhän tuonne areenalle kohta alkaa valumaan, vasta yheksältä alkaa nahcalaivan capu rääkymään.. In Goth We Trust! The 666 Club #4 |
aikavaikea 03.03.2005 19:43:25 | |
---|
Kaveri oli kuvaamassa kunnon vehkeillä, siis valokuvaamassa. Tulee varmaan kohta kuvat nettiin www.zoomguy.com Helvetin hyvä oli keikka!! Komeita kuvia. Kiitos!! I'm tired of the old shit, let the new shit begin -E- |
Jormaz 03.03.2005 23:57:14 | |
---|
Voi saatana, olipa melkonen torstai-illan nahka-aaria.. Volyymitaso, ainakin diskanttien osalta, oli aivan järjetön. Kuusitulpat korvissa ja pää meinas räjähtää. Olin jossain keskivaiheilla kenttää. Painkillerin valoshow oli ihan mieletön. In Goth We Trust! The 666 Club #4 |
Metal God 04.03.2005 00:17:10 | |
---|
JUUDAS NOUSEE BITTU. HÄN ON THE SÄRKYLÄÄKE!!! tajutonta menoo meinas pää räjähtää. Pahin juttu oli että siellä oli joku 40+ täti joka tanssi kovin koomisesti. Korvat ei soi mutta ääni mennyt pariksi viikoksi. "How much more black could this be?" and the answer is: "None ... none more black." |
Jormaz 04.03.2005 00:40:52 | |
---|
Noh, mun viereen tietty sattu se vakio-känni-idiootti joka telo ihmisiä ja oli niin vitun tuubassa. Välillä kaatuili ja välillä lähenteli ihmisiä.. hyi saatana.. Varsinkin Turbo Loverin aikana.. Hyi saatana.. Metal Gods, Exciter, Painkiller.. toimi ku tauti.. In Goth We Trust! The 666 Club #4 |
Se on kyllä mahtava keikka takaan sen! In Flames ei jätä kylmäksi myöskään. EDIT: Hahaa, mullapa on BREAKING THE LAW livenä Oulun raksilasta! :D Saan muutakin bootleggi matskua sieltä Jakoon tämmöset, saatana :| I'm screaming for vengeance |
käreyndanni 04.03.2005 08:58:43 | |
---|
In Flames oli syvältä. Jengi seisoi kuin tatit, kun ruottalaiset eivät saaneet niihin piiskattua minkäänlaista liikettä. Priesti rokkasi puolestaan ihan mielettömästi ja otti yleisönsä. Angel of Retributionin biisit toimi pirun hyvin, josta voidaan päätellä, että bändi on elossa ja potkii! |
phiit 04.03.2005 09:22:07 | |
---|
Hyvä keikka oli, ainoa vitutus paskat paikat + ihmiset jotka ravas jatkuvasti edes takas.. Kuitenkin hieno keikka! Would You?
www.below-me.com |
THE RIPPER 04.03.2005 11:29:53 | |
---|
näinköhän ihan oikeen mut oliks siin keikan alkupuolell jotai born2shred tyylist et kaikkilla oli käsi toisen otelaudalla? halford kirku niin kovaa ja lujalt korvat hajos. sit glen tiptonin kitararan pleksistä heijastu valo mua vasten!! oon nyt valaistunut svidulla päähän! |
vantage 04.03.2005 12:07:40 | |
---|
näinköhän ihan oikeen mut oliks siin keikan alkupuolell jotai born2shred tyylist et kaikkilla oli käsi toisen otelaudalla? Tampereella ne veti Breaking the lawn alun noin. Well...
IHKK #5 |
Henko 04.03.2005 12:39:55 (muokattu 04.03.2005 12:40:53) | |
---|
"Breaking the what? Breaking the what?" Edit: Noi kommentit oon kuullu jo jollain 80-luvun livetaltioinnilla :) "Jos eläimiä ei olisi tarkoitettu syötäväsi, niin miksi ne on tehty ruoasta"?
- Homer Simpson. |