Angus 13.02.2005 23:35:05 | |
---|
Jep, näinhän se on! 30 vuotta Motörheadia ja 16. päivä kesäkuuta 30th anniversary keikka Lontoossa. Huomenna pitää hankkia, liput jumalauta! Sellainen tapahtuma mitä ei vaan voi missata! Kyllä se Lemmy edelleen on äijä! "AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock
Lue Motörhead- keikkatunnelmat |
sellisti 13.02.2005 23:58:59 | |
---|
Kyllä siinä miehessä on käsittämätön määrä energiaa. Kuten bändissäänkin, ollut koko ajan. Ikävä kyllä aivan viimeisintä tuotantoa en tunne, mutta kaikki mitä olen kuullut on samanlaisella hullun draivilla vedettyä. Orgasmatronista se kohdallani aikanaan alkoi, ja viimeksi hankkimani levy on 1916 ja tykkään siitä kuin hullu puurosta. Etenkin I'm So Bad (Baby I Don't Care) rokkaa kuin eläin. Anthology-LP taitaa olla arvokkaimpia nuoruusiän hankintojani. Ei oikeastaan mitään huonoa sanottavaa bändistä. Konserttimestari: "Otas 'a' siitä flyygelistä". Vihainen vahtimestari: "Jos siitä flyygelistä jotain otetaan, niin se laitetaan sinne sitten myös takaisin!" |
MV 14.02.2005 14:57:25 | |
---|
Onhan se Lemmy kyllä aika äijä juu varsinkin kun ottaa just huomioon bändin iän ja kaverin päihteiden käytön:) Ruisrockissa ekaa kertaa näin ja tykkäsin kovasti... Toivon hartaasti että vielä näkisin jossain... Mielellään festareilla, toimii siellä niin pirun hyvin:) mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
Kyllä Motörhead on yksi maailman parhaista bändeistä. Listen to Black Sabbath or DIE!!
Ei kai se vaan ollut... Pastilli??? | IMIK #25 |
Umpihullu 15.02.2005 13:37:18 | |
---|
Häätyypi lähteä Swedenrokkiin morjestaan Lemmynkäistä, ylhäältä roikoteltavaa pommikonettakin on tiedossa tuolle keikalle, joten pitää ottaa kypärä mukaan ettei kalloon satu liikaa. Onhan se Motörhead kyllä yksi karismaattisimpia bändejä, mutta ei noi viimeaikaiset levyt nyt niin hienoja ole olleet, mitä ne olivat silloin alkuaikoina. Tuo trio homma toimi silloin mielestäni paljon paremmin kuin nykyään, harmittaakin kun se toinen jeppe (Burston) lähti pätkimään siitä pois, eikä Fast Eddien tapaista kitaristia ole saatu tilalle (ei se taito vaan se tyyli). Kaikesta huolimatta Motörheadin täsmäpommitus kiinnostaa yhä sen verran kovasti, että keikoille hakeudutaan vaikka kävelemällä. Muista syödä nautaa, jos joudut kaivamaan hautaa! |
Viceroy 15.02.2005 14:01:01 | |
---|
Häätyypi lähteä Swedenrokkiin ... Mielipidejuttuja. Itse tykkään todella paljon myös uudemmista levyistä. Ne on jotenkin tasaisempia kuin osa vanhoista levyistä. Ja tietty Mikkey Dee rummuissa. Siitä ollaan yhtä mieltä, että Motörhead määrää!! Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
...And Justice For All 16.02.2005 14:25:19 | |
---|
Kyllä Motörhead on yksi maailman parhaista bändeistä. Kyllä Motörhead on yksi maailman parhaista bändeistä. :) Kahvi on hyvää, Metallica on paras ja musiikki on ELÄMÄ!! |
vantage 16.02.2005 14:44:18 | |
---|
Ruisrokissa näin ekan kerran, aivan mieletön draivi! Loistava bändi. Well...
IHKK #5 |
Bonham 16.02.2005 14:46:40 | |
---|
Ruisrokissa näin ekan kerran, aivan mieletön draivi! Loistava bändi. Olisittepa nähny Hesassa 83 No sleep till Hammersmith kiertueella... sillo bändi oli vielä vedossa. Kyllä nää nykyset on aika pliisua siihen verrattuna... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
MV 16.02.2005 15:40:59 | |
---|
Olisittepa nähny Hesassa 83 No sleep till Hammersmith kiertueella... sillo bändi oli vielä vedossa. Kyllä nää nykyset on aika pliisua siihen verrattuna... Vanha äijä puhuu taas perkele:) Voin kyllä kuvitella kummonen fiilis on ollu...Oon monta kertaa kironnutkin sitä kun piti näin myöhään syntyä.. Mutta kyllä tuo Ruisrockveto oli parhautta...Ainakin mulle. mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
elbowski 16.02.2005 15:52:31 | |
---|
Mutta kyllä tuo Ruisrockveto oli parhautta...Ainakin mulle. Listen to Black Sabbath or DIE!!
Ei kai se vaan ollut... Pastilli??? | IMIK #25 |
MV 17.06.2005 12:35:58 | |
---|
No olitko Angus siellä? |
Deg 17.06.2005 13:05:46 | |
---|
No olitko Angus siellä? Ehkä se ei o tullut vielä himppeen. Sexual Chocolate, Baby!! IHKK #11 |
Angus 17.06.2005 14:19:10 | |
---|
No olitko Angus siellä? Jaa tämmösenkin threadin olin tehnyt :) En ollut, en. Liput tuli melkein hankittua, mutta sitten ilmenikin, että joutuisi olemaan sen verran monta päivää pois duunista, että ei oikein onnistu. "It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey |