MK73 10.02.2005 14:42:08 | |
---|
On helvetin hienoa, jos ihmisellä on joku ylittämätön kiinostuksen aihe ja innostus. Juuri se on nimittäin asia, joka tuo elämään sisältöä - pitää päihteet ja psykoterapeutin loitolla. Vaikka olen viime aikoina innostunut AC/DC:stä, ei se koskaan lunasta paikkaa minun kotialttarilla. Siellä tulee aina olemaan muutama muu, minulle paljon tärkeämpi nimi. Eikä siinä mitään, jokaisella on omat esikuvansa, kunnia sille! Sekin on hienoa, että löytyy perehtyneitä harrastajia, jotka jakavat muille arvokasta tietoa ja vinkkejä. |
Brian May jr. 10.02.2005 15:00:04 (muokattu 10.02.2005 15:10:49) | |
---|
Tuo edellinen tahtoi olla jo sitä että joku sanoi että "AC/DC on mahtava bändi" ja Angus oli sitä jo pian lainaamassa ja perään toteamassa että: "... niin on erittäinkin mahtava on ja plussaa sinulle..." Täytyy heittää tähän, että samaa mieltä. Kun silloin tällöin meni tuonne selaamaan niin eihän tuonne voinut yhtään kirjoitusta mennä kirjoittamaan ilman että edellämainittu nimimerkki olisi painottanut jokaista sanaa hyväksi. Tai sitten vähän huonompia sanoja huonoksi, joka sekin on muuten ihan he-le-**-tin turhaa. No ehkei olisi vaan pitänyt lukea. Ei sillä, kyllä minäkin Ac/Dc:stä pidän ihan yhtä rehdisti kuin kuka tahansa muukin, ja tosiaan, UUTISIA täällä odotetaan innolla. Sen sijaan en lähde etsimään niitä loputtomien "Ac/Dc on paras" Angus:"Juuri näin, plussaa sulle"-juttujen joukosta. EDIT: Jottei jouduttaisi lukittamaan tätäkin keskustelua ennen aikojaan, niin totean, että olen puhunut ja ettei kenenkään tarvitse tulla väittelemään. Jos joku on oikeasti sitä mieltä että "eihän se niin ollut..." niin lukekaa se edellinen keskustelu, viesti viestiltä. Mä koitan ajaa tässä jokaisen etua Tyylitaju nopeuden edelle! Ja se on tosi! |
Jani The Rock 10.02.2005 19:01:21 | |
---|
No ehkei olisi vaan pitänyt lukea. Bingo! ...totean, että olen puhunut ja ettei kenenkään tarvitse tulla väittelemään. Jaapa jaa. Mutta eihän se ole yhtään hauskaa. Mitäs jos annettas taas kaikkien kirjottaa niinkun kirjottaa. Ja kirjottaa mitä kirjottaa. Se varotusnappula on edelleen olemassa. Sitä voi käyttää kun sielua oikein kovasti ahistaa. Sitäpaitsi näissä AC/DC -ketjuissa on ollut ihan oikeaakin keskustelua. Toisin kuin monissa muissa, joissa listataan sitä ja tätä ja lässytetään milloin mitäkin. Ja mun mielestä on saatanan törkeää morkata jonkun tietyn m.nettiläisen tapaa kirjoittaa tai keskustella. Etenkin kun kyse ei ole mistään häiriköstä. Angus ei mun tietääkseni ole häiriköinyt täällä, eikä edes sanonut kenellekään kovin ilkeästi. Häiriköitä, provoilijoita ja vittuilijoita riittää jahdattavaksi ihan niin paljon kuin huvittaa. Jos pistää kaikista viestiä moderaattorille ja painelee ruksia aina kun siihen on oikeasti aihetta, niin siitä saa kyllä ihan kokopäiväduunin. The road never ends for me, kid. |
Brian May jr. 10.02.2005 19:21:22 (muokattu 10.02.2005 19:23:03) | |
---|
Anti olla. Mä pidän pääni kiinni tästä edespäin, ettei tää toistaseks täysin asiallinen keskustelu saa munalukkoa. Tyylitaju nopeuden edelle! Ja se on tosi! |
wom69 10.02.2005 20:34:00 | |
---|
onko muuten mitään toden perää huhusta että AC/DC tulis lähivuosina miljoonarockiin Tuuriin? Rock 'n' Roll ain't just a style of Music - Its a Lifestyle! |
Angus 10.02.2005 21:46:47 | |
---|
onko muuten mitään toden perää huhusta että AC/DC tulis lähivuosina miljoonarockiin Tuuriin? No tuohan on enemmänkin Vesa Keskisen suuri haave saada AC/DC Tuuriin 2007, tiedä sitten miten mahtaa käydä. Veikkaan, että ei tule onnistumaan. No parasta kuitenkin toivotaan. Ja kuten Jani sanoi, nämä AC/DC keskustelut ovat aina pysyneet erittäin hyvinä. Ei ole ollut mitään pelkkää turhaa listailua jne. vaan ihan oikeatakin keskustelua. Se on hienoa se. Minä itse taas kirjoitan siitä mikä minua kiinnostaa, painakaa sitä varoitusta sitten jos rupeaa ärsyttämään, mutta enpä usko että siihen mitään syytä olisi. "AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock
Lue Motörhead- keikkatunnelmat |
reino 10.02.2005 22:01:03 | |
---|
Itse en hirveästi bändistä diggaa, mutta pari levyä hyllystä löytyy. Suosikkeja ovat Highway to Hell ja Powerage. Paras biisi voisi olla vaikka Nigth Prowler. Tai onkin. Se on hyvä biisi. Vitut sano Vatanen |
sellisti 10.02.2005 22:06:53 | |
---|
Niin no, On deicide mullekin se maailman isoin juttu tai ehkä norjalaiset kirkonpolttohevarit, mutta en ole niistäkään yhtään ylistävää topikkia avannut Mikset, jos kerran tykkäät? Avaa vaan, ei se keneltäkään pois ole. Suosittelen terapiaa tai maltillisempaa suhtautumista. Bändi se vaan on. No fanittamista on monta tapaa; toiset hillitymmin ja toiset kiivaammin. Antaa kaikkien toimia omalla tavallaan. Konserttimestari: "Otas 'a' siitä flyygelistä". Vihainen vahtimestari: "Jos siitä flyygelistä jotain otetaan, niin se laitetaan sinne sitten myös takaisin!" |
sellisti 10.02.2005 22:07:41 | |
---|
Mitäs jos annettas taas kaikkien kirjottaa niinkun kirjottaa. Ja kirjottaa mitä kirjottaa. Se varotusnappula on edelleen olemassa. Sitä voi käyttää kun sielua oikein kovasti ahistaa. Sitäpaitsi näissä AC/DC -ketjuissa on ollut ihan oikeaakin keskustelua. Toisin kuin monissa muissa, joissa listataan sitä ja tätä ja lässytetään milloin mitäkin. Ja mun mielestä on saatanan törkeää morkata jonkun tietyn m.nettiläisen tapaa kirjoittaa tai keskustella. Etenkin kun kyse ei ole mistään häiriköstä. Angus ei mun tietääkseni ole häiriköinyt täällä, eikä edes sanonut kenellekään kovin ilkeästi. Häiriköitä, provoilijoita ja vittuilijoita riittää jahdattavaksi ihan niin paljon kuin huvittaa. Jos pistää kaikista viestiä moderaattorille ja painelee ruksia aina kun siihen on oikeasti aihetta, niin siitä saa kyllä ihan kokopäiväduunin. Juuri niin, plussaa sulle. :) Konserttimestari: "Otas 'a' siitä flyygelistä". Vihainen vahtimestari: "Jos siitä flyygelistä jotain otetaan, niin se laitetaan sinne sitten myös takaisin!" |
MrQ 11.02.2005 03:45:31 | |
---|
Mikset, jos kerran tykkäät? Avaa vaan, ei se keneltäkään pois ole. Mua kiinnostaa niiden musiikki, ei jauhaa paskaa niistä suuntaan tai toiseen. ainoa mitä mulla on sanottavaa niistä on se että miten hyvin ne on vedättäneet porukkaa. viistoista vuotta. No fanittamista on monta tapaa; toiset hillitymmin ja toiset kiivaammin. Antaa kaikkien toimia omalla tavallaan. Minä kun en fanita. mitään tai ketään. |
Angus 11.02.2005 07:48:24 (muokattu 11.02.2005 15:36:48) | |
---|
Mua kiinnostaa niiden musiikki, ei jauhaa paskaa niistä suuntaan tai toiseen. Tämä on hyvä pohja lähteä lukemaan esim. tätä rock, pop, alternative - palstaa. Mitä ihmettä täällä edes teet jos sinua ei kiinnosta puhua edes suosikkibändistäsi? "AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock
Lue Motörhead- keikkatunnelmat |
MrQ 11.02.2005 12:02:07 | |
---|
Tämä on hyvä pohja lähteä lukemaan esim. tät rock, pop, alternative - palstaa. Mitä ihmettä täällä edes teet jos sinua ei kiinnosta puhua edes suosikkibändistäsi? No, siinä on ollut syynsä että minkä takia en ole aikoihin jaksanut näitä perkeleen skenepalstoja. Fanittaminen ja typerät puheenaiheet etunenenässä. No katsotaas, mitä minä täällä teen? Sivistän nuorempiani, tarjoan tukea terapian muodossa, avustan aloitttelijoita, järkkään teille keikkoja, soitan parissakin bändissä, jokta ovat ainoat mitkä kiinnostaa sen verran että jaksaisin puhua niistä. Ja niistäkin vain kavereiden kanssa. Näytän hyvää esimerkkiä miten operaatio-liveä tuetaan painelemalla muille maille vierahille niitä katsomaan ja mitä vielä? En mä oikeastaan mitään tee. Oikeestaan toi kaikki on aika turhaa verratuna suosikkibänistäni jauhamiseen. |
aikavaikea 11.02.2005 13:00:32 (muokattu 11.02.2005 13:18:22) | |
---|
painelemalla muille maille vierahille EDIT: Ähh. Poistin postaukseni, joka oli turhaa tolloutta, jonka voi hoitaa pikaviestilläkin tarvittaessa. Now you're messin' with a son of a bitch!
Nazareth Vuokatin Katinkullassa 15.4.2005. Lähtölaskenta on alkanut. |
sellisti 11.02.2005 13:07:22 | |
---|
Mua kiinnostaa niiden musiikki, ei jauhaa paskaa niistä suuntaan tai toiseen. ainoa mitä mulla on sanottavaa niistä on se että miten hyvin ne on vedättäneet porukkaa. viistoista vuotta. No senkin olisit voinut sanoa aihetta varten avaamassasi topicissa, missä keskustelua olisi varmasti syntynyt. Sen sijaan kerroit sen AC/DC-keskustelussa. Minä kun en fanita. mitään tai ketään. Joten muutkaan eivät saisi, niinkö..? Konserttimestari: "Otas 'a' siitä flyygelistä". Vihainen vahtimestari: "Jos siitä flyygelistä jotain otetaan, niin se laitetaan sinne sitten myös takaisin!" |
No katsotaas, mitä minä täällä teen? "Täällä" tais kuitenkin tarkottaa pop/rock palstaa, ei m.nettiä. |
MrQ 11.02.2005 13:43:48 | |
---|
"Täällä" tais kuitenkin tarkottaa pop/rock palstaa, ei m.nettiä. Jaa no siihen kysymykseen vastaan seuraavaa: Tsiigaan onko mitään järkevää tapahtunut suomen rok-skenessä, yleensä ei. lisäksi seuraan uutisia esim AIC:n regroupista tms. Harvoin muuta luen. Johtaa tappeluun kun palaa käpy tiivistyneen typeryyden kanssa. |
Risto Mustalisä 11.02.2005 13:58:56 (muokattu 11.02.2005 13:59:23) | |
---|
Minusta nimim.Angus on keskustellut asiallisesti ja tietoa AC/DC:stä tuntuu löytyvän paljonkin.En minä ymmärrä miksi sinne ketjuun pitäisi tulla näsäviisaasti omaa kuviteltua ylemmyyttään todistelemaan "En fanita mitään - olen erilainen"-tyyliin.Siis mikä tarve ja tunteen palo? Minusta on yksinomaan hienoa jos joku omaa tuollaisenkin asiantuntemuksen aiheeseen kuin Angus.Itsekin pidän AC/DC:stä vaikkei se ykkössuosikki olekaan ja bändin omaperäisyyden kieltäminen on silkkaa puukorvaisuutta.Tokihan yhtye toistaa itseään,mutta so what? Parempi ,että toistaa itseään kuin muita.Ja variaatio AC/DC:n tuotannossa on suurempaa kuin monesti annetaan ymmärtää. Born to be wild - paitsi kotona |
sellisti 11.02.2005 17:45:45 | |
---|
Johtaa tappeluun kun palaa käpy tiivistyneen typeryyden kanssa. Niin, on se varmaan rankkaa olla aina oikeassa. Konserttimestari: "Otas 'a' siitä flyygelistä". Vihainen vahtimestari: "Jos siitä flyygelistä jotain otetaan, niin se laitetaan sinne sitten myös takaisin!" |
Brian May jr. 11.02.2005 18:40:39 | |
---|
Iisisti nyt. Ei haluta toista lukitettua AtsäDätsä keskustelua. Jos tää kinastelu jatkuu tarpeeksi kauan(ennen kuin itse aiheesta päästiin edes kunnolla vauhtiin), niin mä rupean vaikka kaikkien neuvojen mukaisesti nojailemaan siihen varoitusnappulaan että saadaan tääkin lukkoon. Eikös keskustelut niin saa helpoiten lukkoon? Tää siis sillä edellytyksellä, että menee riittävän läskeiks. Tyylitaju nopeuden edelle! Ja se on tosi! |
Raimo Luksusjahti 11.02.2005 22:05:18 | |
---|
Signature Angus Youngin skebaa pääsin koittamaan marshallin putkinupissa ja voin sanoa että Voila! rakastuin.... sanokaa mitä sanotte, mutta tankki se on! |