Aihe: Hetfield, Rudolf Schenker vai Mustaine tiukin komppaaja?
1 2 3 4 5
Torniojaws
17.01.2005 08:50:25

Hetfieldihän se, sehän toimii bändin metronomina livenä soitettaessa.
"No! This face is only a mask, a wicked ornament, Illuminated by an exquisite grimace, Look and see, atrociously contorted, The real head and the sincere face turned back under the shadow of the face which lies" - Charles Baudelaire
Milkop
17.01.2005 09:01:33

Pidin ennen nuorempana Hetfieldiä surkeana kitaristina, koska hän ei soitellut sooloja ;-) Sittemmin ymmärsin komppikitaristin tärkeyden bändissä ja tajusin, että James on mitä parhain komppaaja, kuinka voikin downpickaus olla noin kevyen oloista. Mies on ollut iso vaikuttaja omaan soittoon eli valitsen Hetfieldin näistä kolmesta.
"I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
R.I.P. Dimebag Darrell
moottorisaha
17.01.2005 10:57:17

Mustainella on jotenkin vetelähkö soundi ja varsinkin uudella levyllä kuulostaa siltä että riffit olisi paikoitellen todella löysällä otteella soitettu. On hänellä silti paljon hyviä riffejä, mutta Hetfield on mielestäni ehdottomasti tiukempi komppaaja.
"Blow me up. I'm pre-blown, dude. It's like pre-heat ya know? You know how you set it up to blow up? I'm already pre-blown, so I'm already hooked up. Does that make no sense? Of course it don't. Dimebonics." - Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P.
leather rebel
17.01.2005 14:26:39
Mustainella on jotenkin vetelähkö soundi...

Täh? Kuuntele Countdown to Extinction-levyn kitarasaundeja ja tuu sitten sanomaan. Täydellinen hevi-komppisaundi. Mun miälest.
"I really don't care about Kirk (Hammett) — he stole my job, but at least I got to bang his girlfriend before he took my job — how do I taste, Kirk?" - Dave Mustaine
Jackson Dinky
17.01.2005 15:08:29
Näh. Kyllä tiukin komppaaja on Fareri.
Jau jau!
Ozzman
17.01.2005 15:42:02
Kiva että joku tykkää.

PS. usko pois, kyllä Hetfield soittaa gibsonin explorerilla.

Kuka mistään uskomisesta on puhunutkaan? Taisipas sun EXPRORER virheelle nauraa...
Onko yleensä metallikeikoilla semmosia hulluja remuleijonia, jotka tulevat ja hakkaavat toisiaan siellä. Oon kuullut, että eturivissä tulee aina ruumiita. -Linkinpark87
Migo
17.01.2005 17:20:33
Täytyy kyllä sanoa, että Hetfield kun on keikoilla nähny ja videoilla niin ei sitä voi kun kadehtia. Menee niin vaivattomasti ja silti jämäkästi.
Jotenkin tuntuu että olisin käynyt täällä ennenkin....?
Hohhoijaa
17.01.2005 17:48:14 (muokattu 17.01.2005 17:50:47)
Näin, Malcolm on kyllä ehdottomasti tiukin komppaaja, ikinä. Kuunnelkaapa If You Want Bloodin komppaukset, siinä jos missä on tiukkaa komppausta.

Hell yeah! Komppaan :)
>-)))>
Powerslave88
17.01.2005 18:35:43
Hetfield
Jucciz
17.01.2005 19:57:20
Scofield
kalamies#11 >-)))>
« bändi · kalusto · räpellystä »
mega_deth
17.01.2005 20:47:42
ilman dave mustainea metallica ei olis mitää koska metallicaha nousi just jump in the firen ja mechanixin(the four horsemen) ansiosta huipulle, ja kyllä on varmaa mustaineaki vituttanu ku vielä sano hetfealdille että et käytä mun biisejä, ja sitte kuulee ne kill em allissa. että kyllä vastaukseni on dave mustaine.(mitä vittua mä kirjotan? no iha sama)
fucking fast trash
toxic
17.01.2005 21:45:37
ilman dave mustainea metallica ei olis mitää koska metallicaha nousi just jump in the firen ja mechanixin(the four horsemen) ansiosta huipulle, ja kyllä on varmaa mustaineaki vituttanu ku vielä sano hetfealdille että et käytä mun biisejä, ja sitte kuulee ne kill em allissa. että kyllä vastaukseni on dave mustaine.(mitä vittua mä kirjotan? no iha sama)

Ei se tee davesta hetfieldiä parempaa.
lxi
17.01.2005 21:47:41
Siistiä. Paras komppaaja on eräiden mielestä siis se, joka tekee parhaat riffit ja biisit ja jolla on paras soundi.
The fact that no one understands you doesn't make you an artist.
kuunneltua
Sunrise
17.01.2005 22:00:45
Hetfieldin poikahan se kuningaskomppaaja on. Tiukimmat riffit ikinä!
Explorer
17.01.2005 23:08:37
Sanoisin, että tämän hetken tiukin komppaaja on Slayerin kaksikko Hanneman/King, ylivoimaisesti jopa. Ei joku Hetfield tai Mustaine nykykunnossaan pärjää niille yhtään.

Mutta kysytystä kolmikosta Hetfield on kovin, parhaina aikoinaan se oli kyllä paras hevikomppaaja, mutta on vanhemmiten löystynyt.
This fractal illusion burning away all structure toward the obscene.
Lord of the strings
18.01.2005 09:13:34
Hetfield ja Young.
"Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith."|IHKK #14| Pastilli?
StJerky
18.01.2005 10:08:12
Joo mulla on Scorppareilta semmonen biisi ku Hey you, jossa tietääkseni laulaa kertosäettä lukuunottamatta Schenker (korjatkaa, jos olen väärässä) ja kyllä sen perusteella mies on Euroopan huonoinpia laulajia!
Muuten kyllä miehestä ei paljoa pahaa sanottavaa löydy, tosin nykyinen Scorpions-tuotanto on kyllä aika syvältä. Perkele ku jätkät viittis tehä samanlaista juttua kun joku Taken By Forcen aikaiset levyt, okei ei ehkä suuri yleisö tykkäis, mutta ainaki olis tosifanit aivan onnessaan!

Muistaakseni Rudolf laulaa myös "They Need a Million" kappaleen Fly To the Rainbow levyllä. Ihan OK. Mutta komppikitaristina ehdottomasti yksi parhaista.

Myös uusin levy "Unbreakable" on todella hyvä. Itse en kestä kuunnella muita niiden levyjä "Love At First Stingin" jälkeen. Balladia balladin jälkeen. Parhaat levyt olivat Uli Rothin aikaiset.
Volle
18.01.2005 10:20:57
Hetfieldiä olen noista hemmoista eniten kuullut ja kyllähän se tiukasti komppaa. Sanon kuitenkin Jimi Hendrix.
Nam.
RG
18.01.2005 14:26:48
Hetfield ehdottomasti.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)