Aihe: Akustisen kitaran osto edessä
1 2
Papillon10
07.10.2004 18:44:32

Kerro sitten kuinka ostohanke etenee ja mihin tulokseen tulit =)

Toki. :)

Auton perkeleestä koitui nyt vaan sellaiset maksut, että kitara joutunee odottamaan kuukauden verran.
Mikael
08.10.2004 10:53:17

Jep, eiköhän seuraava tehtävä olekkin sitten käydä vähän kokeilemassa noita eri soittimia. Asun Helsingissä, olisko vielä vinkata missä kannattaisi käydä?

Yamahaa myydään ilmeisesti ainakin musiikki fazerilla, ja noita Alvarezeja musamaailmassa. Mites noi mainitsemasi Fenderin ja Washburnin dreadnough -mallit?

Mä suosittelen käymään myös Kitarapajalla ja Huttusella tarkistamassa käytettyjen tarjonnan.
www.kitarapaja.com
www.soitin-huttunen.com
miten käy Kekkoselta rock'n'roll?
Jake24-25
08.10.2004 13:44:56 (muokattu 08.10.2004 13:45:55)
Vältä elektroakustisia, niissä maksaa vain se elektroniikka ja loppu onkin perseestä.

Olen täysin samaa mieltä. Kun itse ostin ensimmäisen akustisen kitarani 90-luvun puolivälissä minulle oli silloin lähes pakkomielteenä ostaa elektroakustinen. Kun nyt olen etsimässä parempaa akustista ajattelen täysin eri tavalla. Tärkeintä minulle on löytää se parhaiten soiva ja soittotuntumaltaan paras akustinen kitara riippumatta siitä onko siinä elektroniikka vai ei. Halvemman hintaluokan elektroakustisissa usein mättää jostain kohtaa - joko kitaran akustisessa soundissa on tingitty tai mukana tuleva elektroniikka on heikkoa ja maksaa vain ylimääräistä. Elektroniikan voi sitäpaitsi akustiseen modata jälkeenpäin. Lisäksi nykyiset ääniaukkoon asetettavat mikit ovat parempia kuin esim. kymmenen vuotta sitten.
"Rock´n Roll is Cool!" Jake T
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)