Speedy 08.09.2004 09:26:20 | |
---|
Mm. "el Negrolla" on semmonen häristin, että se voi polkea vasemmalla jalalla lehmänkelliä, siis bassarin pedaalilla.. Yritin itse värkätä semmosta, mutta se ei onnistunu, kun se luistaa kokoajan pois.. Mutta sitten taas en mistään löytänyt semmosta.. Eli tietääkö joku kuka semmosia valmistaa (siis teline sille kellolle, mikä tulee peedaaliin kiinni) ja mikä sen nimi ylipäätään on..? itse tykästyin mitä nyt vähä kokeilin, ja pakko saada hommattua semmonen.. kiva kikkailla..=)) "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
Peter Öhm 08.09.2004 11:34:46 | |
---|
|
bluesman86 08.09.2004 12:18:46 | |
---|
mulla on semmonen lp:n lattia tellinki eli voi tykittää pedaalilla kelloo mutta siinä kannattaa olla joku aika tukeva pedaali millä sitä soittaa meinaan heiluu muuten kun heinäseiväs eli ironcobra on hyvä siihen tarkotukseen. Ihmiset (kaikki on kusipäitä
kunnes toisin todistetaan).
-Frank Zappa- |
Tästähän päästään heti veistelemään puujalkoja, mutta onko kukaan koskaan soittanut tuplapedaaleilla lehmänkelloa? Mahtaisi olla aika velmut tikitykset. :) "Our enemies are innovative and resourceful, and so are we. They never stop thinking about new ways to harm our country and our people, and neither do we." - President George W. Bush. |
Jaska 08.09.2004 20:42:22 | |
---|
Pearlilta löytyy mitä vaan PPS-15 The PPS-15 allows cowbells and other percussive sounds to be played by foot thus freeing the hands to create complex rhythms not before possible. http://www.pearldrum.com/acaps15a.jpgjee |
WyW 09.09.2004 10:45:59 | |
---|
http://www.pearldrum.com/acaps15a.jpg Luulenpa että tuosta tuplaversio ois kova sana :D Ei sais kikkeliheviä, mut navettaheviä. Uus genre oikkehe. Yhden Tamperelaisen progebändin jätkä pisteli meneen tommosella ja tais olla independenssi aikas hyvin jätkällä selkärangassa ni kyllä oli mageita komppeja. Taisipa samainen heppu vielä jotenkin käytellä kantapäätä hihatin sulkemiseen ja availuun :D Kova jätkä. |
bluesman86 09.09.2004 12:05:44 | |
---|
Ihmiset (kaikki on kusipäitä
kunnes toisin todistetaan).
-Frank Zappa- |
Triskal 09.09.2004 14:21:23 | |
---|
Tomanilla ois tommonen http://www.netzmarkt.de/thomann/tho … _pm1_kuhglockenhalter_prodinfo.html näyttää ainaki ihan toimivalta. Mutta mitenhän tuon saa juntattua lattiaan kiinni.. Tuo Meinlin värkki toimii jos sen yhdistää semmoiseen pedaaliin jossa on kunnon stoppariruuvit jo itsessään ja vielä matto alla. Pitää panna tiukasti kiinni ja pedaalin jarruruuvit kunnolla lattiaan. |
J. Cool 09.09.2004 18:35:57 | |
---|
mulla on sellanen gibraltarin malli. en kehu. ei tullu piikkejä mukana (et spedu pysyis paremmin kii), ostin ite rautakaupasta isoja ruuveja hoitamaan homman. eikä myöskään lehmis tahdo pysyä hyvin vaikka kuinka tiukalle kiristäis. kelloa pitäis myös saada pikkusen lähemmäksi, ständis ei oo vartta tarpeeks pitkälle. mut nojoo, kai se hommansa jokseenkin hoitaa. yamahalla on kans ja sonorilla ja vaikka millä muullaki. kannattaa vaan olla sit sellanen haikkaständi et jalat voi säätää miten vaan. aivan hirrveetä menoa! |
arse 10.09.2004 01:29:59 | |
---|
LP:n verme on mullakin. Allekirjoitan myös yo. puheet vehkeen huteruudesta. Iron Cobran kanssa pysyy jotensakin paikallaan. Huopanuijalla ei kannata kelloja & blokkeja yrittääkään paiskoa, ei meinaan lähde ääntä silloin nimeksikään. Vaterilla on speduun kiinnitettävä pikku kapula, joka on juuri lehmänkellojen polkemiseen suunniteltu. Jos (& kun) ei löydy, normaali puunuijakin toiminee. Tai itsekin voisi varmaan askarrella jotain. Mi son tiene candela! |
J. Cool 10.09.2004 13:00:13 | |
---|
mä ostin erikseen mapexin 3-päisen nuijan, puu ja muovipäät repii aika lujaa volaa. huopa on taas vähän liian hiljane. aivan hirrveetä menoa! |