Dreg 15.12.2014 12:40:57 | |
---|
Tuli nähtyä Kauko & The Boots hiljattain. Taas erittäin hyvä keikka, ei moittimista. Uutta ja vanhaa materiaalia tuli sopivasti. Yllättäen uuden levyn kappaleet kuulostivat paremmilta livenä, erityisesti Kiinnostava persoona-biisi jäi mieleen. Pitänee kuunnella se levy uudestaan. Encorena soitettu Paska kaupunki/Steppaillen-potpuri oli riemastuttavaa kuunneltavaa. "Great deeds on a small budget!" |
barclay 31.05.2015 23:12:54 (muokattu 31.05.2015 23:13:54) | |
---|
|
Kefiiri 01.06.2015 08:29:18 | |
---|
Jotenkin tuo Röyhkän Facebook-päivitysten loppuminen antaa paremminkin voimia kuin masentaa. En ole seurannut kuin satunnaisesti, mutta aina olen tykännyt Kaken jutuista ja nämä viimeisethän ovat ihan huippua :D Hieno mies ja pitää linjansa. Myöntää rehellisesti motiivinsa. Arvostan! En ole musiikin asiantuntija. |
Demo Harrison 01.06.2015 11:52:17 | |
---|
Kaken päivitykset olivat tosiaan fb:n parhautta, ehkä liiankin laatukamaa sinne aurinkolasku-aforismien ja kissakuvien sekaan. No, jäljelle jää vielä Anssi Kelan fb-sivu, jota olen tykännyt seurata. Onko joku lukenut Röyhkän Virallisen? Ehkä voisinkin etsiskellä sen lomalukemiseksi lainastosta tai jostakin pokkarikioskilta. Krooninen sävelkorvan tulehdus ja ajoittainen rytmitajuttomuustila |
barclay 03.06.2015 00:07:17 | |
---|
Demo Harrison: Kaken päivitykset olivat tosiaan fb:n parhautta, ehkä liiankin laatukamaa sinne aurinkolasku-aforismien ja kissakuvien sekaan. No, jäljelle jää vielä Anssi Kelan fb-sivu, jota olen tykännyt seurata. Onko joku lukenut Röyhkän Virallisen? Ehkä voisinkin etsiskellä sen lomalukemiseksi lainastosta tai jostakin pokkarikioskilta. Just sain tuon Virallisen luettua samana päivänä kun lopetusilmoitus tuli. Melkoinen sattuma. Anssi Kelan fb-sivu on tosiaankin se toinen seuraamisen arvoinen. |
19691970 29.08.2025 14:56:58 | |
---|
Edellinen kirjoitus ketjussa vuodelta 2015, mutta kysytäänpä että mitä mieltä uudesta Röyhkä ja Mattila levystä "Meidät pelastaa vain rakkaus"? Itse pari kertaa levyn kuunnellut ja tykkään kyllä. Koko KR-tuotantoa en ole tsekannut, mutta aiempia Röyhkä ja Mattila levyjä kuunnellut paljonkin. |
Turun Malmsteen 29.08.2025 20:10:05 | |
---|
Loistava Röyhkä Mattila levy jälleen, itselläni kaikki kolme levyä nousevat Kaukon vanhojen klassikoiden joukkoon. Erityisesti kappale voisit edes kerran luvata toimii hienosti ja tietysti marraskuun kulkija, joka on ollut jo useamman vuoden säännöllisessä kuuntelussa. Jos Kaukoa Turussa näen, täytyy kyllä sanoa, että julkaisee jatkossakin kunnon levykauppaan meneviä levyjä ja lopettaa ne sisäpiiri julkaisut. Sen verran taas tullut hehkuteltua uutta levyä, että varmasti useampi kaveri ostaa |
Kapis 29.08.2025 20:56:17 | |
---|
19691970: Edellinen kirjoitus ketjussa vuodelta 2015, mutta kysytäänpä että mitä mieltä uudesta Röyhkä ja Mattila levystä "Meidät pelastaa vain rakkaus"? Itse pari kertaa levyn kuunnellut ja tykkään kyllä. Koko KR-tuotantoa en ole tsekannut, mutta aiempia Röyhkä ja Mattila levyjä kuunnellut paljonkin. En odottanut kauheasti, mut täähän on oikein hyvä levy. Kolme vikaa biisiä: Invalidin Tytär, Missä kaikki ovat ja Marraskuun kulkija on suosikit.. tai no Pidin sinusta ja Matkalla maineeseen on kanssa tosi hyviä ja on noissa muissakin ideaa. Hieno juttu että Kauko (ja Rikukin) jaksaa edelleen painaa. |
juici 29.08.2025 22:19:37 | |
---|
Kaukon julkaisut on hedelmällisempiä kun Riku on tuottamassa aisaparina. Kuuntelin tänään uuden levyn kertaalleen ja menee hyvyydessään kyllä kahden Röyhkä & Mattila -levyn joukkoon. "Juici meni ravintolaan ja tilas tarjoilijalta: "Jekku ruuan kans!" "Taidatkin olla sellainen anagrammijätkä", kommentoi tarjoilija." -Jabe |
Kefiiri 02.09.2025 10:19:31 (muokattu 02.09.2025 10:22:53) | |
---|
Eilen Röyhkä ja Mattila olivat radion musiikki-illassa juttelemassa. Hauskaa juttua oli, löytyy Yle Areenasta varmaan. https://areena.yle.fi/1-75875586 Ei ollenkaan huono se Sinä hymyilit mulle. Sällit tuumailivat että levyjen teko on mukavan paineetonta harrastamista kun menestystä on turha edes tavoitella, ja olivat vilpittömän hämmästyneitä kuultuaan tuon kappaleen pääseen oikein soittolistalle Radio Helsinkiin vai mikä se kanava oli. En ole musiikin asiantuntija. |
juici 02.09.2025 14:22:08 | |
---|
Kefiiri: Eilen Röyhkä ja Mattila olivat radion musiikki-illassa juttelemassa. Hauskaa juttua oli, löytyy Yle Areenasta varmaan. https://areena.yle.fi/1-75875586 Ei ollenkaan huono se Sinä hymyilit mulle. Sällit tuumailivat että levyjen teko on mukavan paineetonta harrastamista kun menestystä on turha edes tavoitella, ja olivat vilpittömän hämmästyneitä kuultuaan tuon kappaleen pääseen oikein soittolistalle Radio Helsinkiin vai mikä se kanava oli. Ylen soittolistalle. "Juici meni ravintolaan ja tilas tarjoilijalta: "Jekku ruuan kans!" "Taidatkin olla sellainen anagrammijätkä", kommentoi tarjoilija." -Jabe |
juici: Ylen soittolistalle. No ihmettelinkin että miksi mainostivat kilpailevaa kanavaa. Väärin muistettu. En ole musiikin asiantuntija. |