Dreg 15.12.2014 12:40:57 | |
---|
Tuli nähtyä Kauko & The Boots hiljattain. Taas erittäin hyvä keikka, ei moittimista. Uutta ja vanhaa materiaalia tuli sopivasti. Yllättäen uuden levyn kappaleet kuulostivat paremmilta livenä, erityisesti Kiinnostava persoona-biisi jäi mieleen. Pitänee kuunnella se levy uudestaan. Encorena soitettu Paska kaupunki/Steppaillen-potpuri oli riemastuttavaa kuunneltavaa. "Great deeds on a small budget!" |
barclay 31.05.2015 23:12:54 (muokattu 31.05.2015 23:13:54) | |
---|
|
Jotenkin tuo Röyhkän Facebook-päivitysten loppuminen antaa paremminkin voimia kuin masentaa. En ole seurannut kuin satunnaisesti, mutta aina olen tykännyt Kaken jutuista ja nämä viimeisethän ovat ihan huippua :D Hieno mies ja pitää linjansa. Myöntää rehellisesti motiivinsa. Arvostan! En ole musiikin asiantuntija. |
Demo Harrison 01.06.2015 11:52:17 | |
---|
Kaken päivitykset olivat tosiaan fb:n parhautta, ehkä liiankin laatukamaa sinne aurinkolasku-aforismien ja kissakuvien sekaan. No, jäljelle jää vielä Anssi Kelan fb-sivu, jota olen tykännyt seurata. Onko joku lukenut Röyhkän Virallisen? Ehkä voisinkin etsiskellä sen lomalukemiseksi lainastosta tai jostakin pokkarikioskilta. Krooninen sävelkorvan tulehdus ja ajoittainen rytmitajuttomuustila |
barclay 03.06.2015 00:07:17 | |
---|
Demo Harrison: Kaken päivitykset olivat tosiaan fb:n parhautta, ehkä liiankin laatukamaa sinne aurinkolasku-aforismien ja kissakuvien sekaan. No, jäljelle jää vielä Anssi Kelan fb-sivu, jota olen tykännyt seurata. Onko joku lukenut Röyhkän Virallisen? Ehkä voisinkin etsiskellä sen lomalukemiseksi lainastosta tai jostakin pokkarikioskilta. Just sain tuon Virallisen luettua samana päivänä kun lopetusilmoitus tuli. Melkoinen sattuma. Anssi Kelan fb-sivu on tosiaankin se toinen seuraamisen arvoinen. |