Nuages 11.02.2025 17:00:14 | |
---|
LordWinter: Erikan biisi on kuin Frederikin 2000-luvun tuotanto ja Antti Tuiskun 2020-luvun tuotanto olisi saanut lapsen. Jos minä saisin päättää, Frederik edustaisi Suomea joka vuosi. "Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Eino Kyrköösjärvi |
Vessajono 11.02.2025 17:02:45 | |
---|
Nuages: Jos minä saisin päättää, Sandu Ciorba edustaisi Romaniaa joka vuosi. Duro: Veikkaan ettei Vessajono paljoo kysele miten missä ja kuinka Menneniä käyttää. |
Funkånaut 12.02.2025 07:22:58 | |
---|
Vessajono: Jos minä saisin päättää, Sandu Ciorba edustaisi Romaniaa joka vuosi. Välillä Nelson Mondialu messiin, niin kisa olisi lähinnä kakkostilasta muilla mailla. "Meikä soittaa vain klassista ja kuuntelee ainoastaan Esa Pakarista." - Penasol |
Muovinen 12.02.2025 08:33:58 | |
---|
Mulla on pari päivää soinut tuo Ich Kommen loppuosa päässä mutta niin että Dave Grohl laulaa siihen All My Lifeä päälle. Tänä aamuna hämmennys saavutti kliimaksinsa, kun mukaan liittyi Slash vetämään Paradise Cityn introa. Nyt en muista enää miten alkuperäinen tulemislaulu meni! |
lukethesis 12.02.2025 14:46:39 (muokattu 12.02.2025 14:47:20) | |
---|
Vikman - Ei kerro tasosta paljoa, mutta onhan tämä näistä "paras"? :D Kivan piristävä euroviisumainen sointukierto kertsissä. Matula - upea laulaja, täysin mitäänsanomaton biisi, jonka alku sitä paitsi muistuttaa jotain Vikmanin biisiä yllättäen? Goldielocks - muuten ihan kiva, mutta miten tuntuu ettei Suomessa osata kirjoittaa kuin tää sama sointukierto joka biisiin enää? Viivi - yhdestä korvasta sisään ja toisesta ulos, ja laulutapa ärsyttävä ja amatöörimainen. (En tiedä onko hän sitä.) Neea River - niin oliks tässä jotain kertsiä? Costee - Kehtaavatko tämän tekijät oikeasti väittää tätä omaksi uudeksi sävellyksekseen? |
LordWinter 15.02.2025 15:12:23 | |
---|
Nuages: Jos minä saisin päättää, Frederik edustaisi Suomea joka vuosi. Suuremman luokan vääryys ettei Frederik ikinä kisoihin päätynyt. Nykytilannehan on se ettei viisut edes ansaitse Frederikiä. Voin kuvitella somen täyttyvän jostain "finnish hasselhoff" -kommenteista vaikka Hasselhoffhan tässä parivaljakossa on se Pirkka-Frederik. Tattinen. En oo tattia vatkannu yli vuoteen enkä vatkaa. Olen selibaatissa. -megatherium |
Henri Henri Olavi 15.02.2025 15:18:10 | |
---|
Nuages: Jos minä saisin päättää, Frederik edustaisi Suomea joka vuosi. Jos minä saisin päättää, sellaista paskaa junttimusaa ei soitettaisi missään koskaan. "Jos tahto on vapaa, voiko se olla sinun?" -Mirkka Rekola |
carnation 15.02.2025 15:27:29 | |
---|
Henri Henri Olavi: Jos minä saisin päättää, sellaista paskaa junttimusaa ei soitettaisi missään koskaan. Muusikoiden.netissä jokainen muusikko on yhtä arvokas. Artistin tai kokoonpanon solvaaminen johtaa väliaikaiseen tai pysyvään kirjoituskieltoon. Perustellun mielipiteensä musiikista voi sanoa, mutta asiattomat hyökkäykset musiikin tekijöitä kohtaan ovat kokonaan kiellettyjä. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
carnation: Muusikoiden.netissä jokainen muusikko on yhtä arvokas. Artistin tai kokoonpanon solvaaminen johtaa väliaikaiseen tai pysyvään kirjoituskieltoon. Perustellun mielipiteensä musiikista voi sanoa, mutta asiattomat hyökkäykset musiikin tekijöitä kohtaan ovat kokonaan kiellettyjä. Oli perusteltua, ei ollut asiatonta. Ei hyökännyt musiikin tekijöitä kohtaan. Perustelu oli se, että se on junttimusaa. Sillä termillä sitä on Frederik itsekin kutsunut. En pidä junttimusasta, se on paskaa. Lauseen loppu oli mielipide. "Jos tahto on vapaa, voiko se olla sinun?" -Mirkka Rekola |
LordWinter 15.02.2025 16:48:45 | |
---|
Frederik ei itsekään tietääkseni pidä oikein junttimusasta vaan olisi halunnut uransa alussa tehdä jotain muuta. Huomasi kuitenkin että junttimusalla saa naisia niin jatkoi sillä sitten. Tattinen. En oo tattia vatkannu yli vuoteen enkä vatkaa. Olen selibaatissa. -megatherium |
Henri Henri Olavi 15.02.2025 16:50:01 (muokattu 15.02.2025 16:53:48) | |
---|
LordWinter: Frederik ei itsekään tietääkseni pidä oikein junttimusasta vaan olisi halunnut uransa alussa tehdä jotain muuta. Huomasi kuitenkin että junttimusalla saa naisia niin jatkoi sillä sitten. Itsekin luin tämän haastattelun, mutten aivan täysin ostanut tuota väitettä. "Jos tahto on vapaa, voiko se olla sinun?" -Mirkka Rekola |
Kefiiri 16.02.2025 08:50:26 | |
---|
Henri Henri Olavi: Itsekin luin tämän haastattelun, mutten aivan täysin ostanut tuota väitettä. Mitä noista väitteistä et ostanut? Niitähän oli useampia. Minä uskon kaikki. En ole musiikin asiantuntija. |
Nuages 16.02.2025 09:24:57 | |
---|
Henri Henri Olavi: Jos minä saisin päättää, sellaista paskaa junttimusaa ei soitettaisi missään koskaan. Jos minä saisin päättää, Titanic soisi koko ajan repeatilla joka ainoassa julkisessa tilassa. "Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Eino Kyrköösjärvi |
LordWinter 16.02.2025 11:20:07 (muokattu 16.02.2025 11:24:33) | |
---|
Titanicin (laulun) kohtaloksihan koitui se, ettei vuosisadan traagisimmasta merikatastrofista laulaminen oikein sovi viisujen teemaan. Mä vajosin mitä tahansa tein Jää suli aalloiksi ympärillein Syvyys, olet ääretön meressäin Oon sinun ikuisesti Tattinen. En oo tattia vatkannu yli vuoteen enkä vatkaa. Olen selibaatissa. -megatherium |
jPekka 16.02.2025 11:54:45 | |
---|
LordWinter: Titanicin (laulun) kohtaloksihan koitui se, ettei vuosisadan traagisimmasta merikatastrofista laulaminen oikein sovi viisujen teemaan. No, onhan viisuissa laulettu toki toistakymmentätuhatta ihmishenkeä vaatineesta taistelustakin. Ja voitettu kyseisellä laululla. "Te ette pitäisi Nietzschestä, sir. Hänen filosofiansa on pohjimmiltaan epätervettä." |
Prophet 16.02.2025 12:17:28 (muokattu 16.02.2025 12:25:31) | |
---|
|
pehko 16.02.2025 16:47:11 | |
---|
Brad Pitt on Batman |
Prophet 22.02.2025 23:04:01 | |
---|
Mellossa KAJ - Bara Bada Bastu. Måns varmastikin ylivoimaisesti jatkoon, mutta toiseksi jatkoon pieni mahdollisuuus. |
Prophet 22.02.2025 23:16:00 (muokattu 22.02.2025 23:16:20) | |
---|
|
Prophet 22.02.2025 23:18:28 (muokattu 22.02.2025 23:32:16) | |
---|
|