Aihe: Kuivat rummut isoksi ja märäksi mutta miten?
1 2 3
Henri Henri Olavi
30.10.2024 11:05:57
FastEddie:

On muuten aika irrationaalista tämä plugin hinnoittelu. Ostaako joku näitä täydellä hinnalla? UADn sivulla normihinta on 382e ja nyt alennuksessa 190e. Mikaelin linkissä hinta 45e.
Itse maksoin 25e.

Itsekin olen joskus ihmetellyt, että miksi plugereiden hinnat ovat valmistajien omilla sivuilla usein paljon kalliimmat, kuin näillä muilla myyntisivustoilla.
Minä tottelen Jeesuksen lakia, ja se on eri asia.
Mikael
30.10.2024 11:18:20 (muokattu 30.10.2024 11:34:15)

Alennusprosentit saadaan näyttämään mahtavilta ja ehkä joiltain saadaan toi täysikin hinta imettyä. Harvassa on ne plugari-firmat kenelle kannattaa täyttä hintaa maksaa ja aika nopsaan oppii kenellä ne on joka toinen viikko tarjouksessa. Univesral Audio on yksi niistä joiden tuotteiden hinnat on aivan mitä sattuu ihan päivästä riippuen.
Fuzz is Clean!
Mösjöö
30.10.2024 12:30:47
Saakutin houkutteleva.

Voisitteko tietäjät auttaa:

En oo ikinä ostanu yhtään plugaria vaan söheltäny vaan niillä Logicin omillla.
Toimiiks toi Sound City -hommeli siis M1:ssä ilman mitään tyhmiäö Rosettoja ja sillai ilman mitään erityisvirityksiä Logicin osasena, plugarina?
Henri Henri Olavi
30.10.2024 12:43:01
Mösjöö: Saakutin houkutteleva.

Voisitteko tietäjät auttaa:

En oo ikinä ostanu yhtään plugaria vaan söheltäny vaan niillä Logicin omillla.
Toimiiks toi Sound City -hommeli siis M1:ssä ilman mitään tyhmiäö Rosettoja ja sillai ilman mitään erityisvirityksiä Logicin osasena, plugarina?

Toimii.

Ei virhettä.
Mösjöö
30.10.2024 13:00:04
Oukei, kiitos!

Seuraava aloittelija-kyssäri

Meidän bändi vaihtelee Logic-projekteja ristiin usein kun väki äänittelee omia juttujaan omilla koneillaan, omaan tahtiinsa.

Jos esim. vain mulla on vahingossa jääny vaikka tommonen UAD:n plugari jollekin raidalle niin miten Logic käyttäytyy kun seuraava avaa projetkin eikä hänellä ole kys. ohjelmistoa? Meneekö kaikki mönkään ja räjähtää? Vai sanooko Logic vaan että sulla ei oo kuule tätä plugaria joten olet ilman ja sillä sipulia ja projekti aukeaa kuitenkin?
wavelength
30.10.2024 13:08:42

Mösjöö: Oukei, kiitos!

Seuraava aloittelija-kyssäri

Meidän bändi vaihtelee Logic-projekteja ristiin usein kun väki äänittelee omia juttujaan omilla koneillaan, omaan tahtiinsa.

Jos esim. vain mulla on vahingossa jääny vaikka tommonen UAD:n plugari jollekin raidalle niin miten Logic käyttäytyy kun seuraava avaa projetkin eikä hänellä ole kys. ohjelmistoa? Meneekö kaikki mönkään ja räjähtää? Vai sanooko Logic vaan että sulla ei oo kuule tätä plugaria joten olet ilman ja sillä sipulia ja projekti aukeaa kuitenkin?

Jälkimmäinen vaihtoehto. Ainakin näin mulla kävi, kun availin vanhoja projekteja, joissa olin käyttänyt Wavesin plugareita, ja uudella koneella niitä ei enää ollutkaan asennettuna.
Kummaa musiikkia: https://linktr.ee/carppine
Henri Henri Olavi
30.10.2024 13:09:33
Aukeaa sessio. Se plugari on vaan harmaana, disabloituna.
Mösjöö
30.10.2024 13:17:06
Kiitos teitille.
Muovinen
30.10.2024 19:30:17

Ostinpas sitten tuon Sound Cityn ja myös UAD Essentials paketin. Sain tuon esimerkkibiisin sen verran hyvään kuosiin, että en taida sitä enää alkaa räpeltämään uusiksi mutta seuraaviin sitten jos toimii. Tämän projektin piti olla sellainen matalan kynnyksen juttu, että romut sisään ja kakka ulos, joten yritetään nyt pitää se sellaisena. Tuossa vielä viimeinen ämpäriversio jos kinostelee kuunnella ja kertoa, että elä nyt hyvä mies julkaise, koska X on ihan päin vittua.

https://www.dropbox.com/scl/fi/ixdp … =rw5lm0r20utfzyuqlug7f6udd&dl=0
Mikael
30.10.2024 20:24:54 (muokattu 30.10.2024 20:26:16)

Mäkin testailin tota justkin rumputila-asiassa ja pelkästään sillä perusteella ostin pois ja kun alvitkin sai suoraan vähennettyä niin kyllä on hintansa väärtti jo pelkästään tässä käytössä. Erittäin jeppis ja helppo saada lähimikitetty setti hyvän kuuloiseen tilaan. Muita ominaisuuksia testailen kunhan kerkeän.
Fuzz is Clean!
askomiko
30.10.2024 21:40:46 (muokattu 30.10.2024 21:41:27)
Aina mikitetään vessa. Kaakelivessa = stadion.
On vaikeaa olla heviuskottava kun on niin hemmetin söpö. -Shemhamforash
oksatboys
30.10.2024 22:10:02

Ostin myös ton Soundcityn juuri. Kuulosti kyllä hyvältä mitä nyt nopeasti rumpuihin ehdin testaamaan. Vaikuttaa myös monipuoliselta plugarilta kammion ja kitara/bassokaappien ansiosta. Miinuksena se, että muutaman vuoden vanha läppäri ei meinaa jaksaa tuota pyörittää kuin vaivoin.
wavelength
31.10.2024 09:00:11

Täälläkin yksi tyytyväinen Sound City -heräteostaja. Nopea demotus Logicin "sessiorumpalilla" riitti.
Kummaa musiikkia: https://linktr.ee/carppine
arppah8
31.10.2024 13:18:17

Ei tainnut olla Reaper tahi Harrison Mixbus tuettujen DAWien listalla tuolla SC-plugarilla. Ujosti olisi kyllä kiinnostellut kun nyt oon muutenkin alkanut äänitellä rumpuja enemmän oman rumpusetin myötä.
Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. Ostamatta ei testata!
Muovinen
31.10.2024 13:34:39

arppah8: Ei tainnut olla Reaper tahi Harrison Mixbus tuettujen DAWien listalla tuolla SC-plugarilla. Ujosti olisi kyllä kiinnostellut kun nyt oon muutenkin alkanut äänitellä rumpuja enemmän oman rumpusetin myötä.

Reaperissa kyllä näyttää toimivan! Eilen ehdin hätäisesti kokeilla väsyneillä korvilla ja hyvältä vaikuttaa, vaikka testidemoon lipsahtikin elämää isompi basari. Pitää opetella handlaamaan tuokin asia tuossa remik tilassa.
arppah8
31.10.2024 13:39:11

Muovinen: Reaperissa kyllä näyttää toimivan! Eilen ehdin hätäisesti kokeilla väsyneillä korvilla ja hyvältä vaikuttaa, vaikka testidemoon lipsahtikin elämää isompi basari. Pitää opetella handlaamaan tuokin asia tuossa remik tilassa.

No prkl, ostoslistalle siis! Hieno homma.
Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. Ostamatta ei testata!
Henri Henri Olavi
01.11.2024 11:44:45
En hiffaa miksei toimisi kaikissa DAWeissa, jotka syö vst3, au tai aax.
oksatboys
01.11.2024 12:27:00

Henri Henri Olavi: En hiffaa miksei toimisi kaikissa DAWeissa, jotka syö vst3, au tai aax.

Tuolla sivulla oli vähän hämäävästi listattu muutama dawi otsikolla "toimii näissä". Itekkin jäin tuota miettimää vaikka tiesinkin kuinka plugarit toimii.
Henri Henri Olavi
01.11.2024 12:40:28
oksatboys: Tuolla sivulla oli vähän hämäävästi listattu muutama dawi otsikolla "toimii näissä". Itekkin jäin tuota miettimää vaikka tiesinkin kuinka plugarit toimii.

Saattaa olla niin, että mainituissa DAWeissa tuo on virallisesti testattu.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)