Tympee Huttunen 07.05.2024 23:14:00 | |
---|
Henri Henri Olavi: Miksi Slovenan esityksestä ei ole noussut haloota, vaikka niillä kaikilla on vähemmän vaatteiita päällä kuin Keisterillä? E: Hauskaa, että televisioinnissa oli päätetty jättää kuvaamatta, tai kuvata jonkun itemin takaa, Keisterin alaosaa. On tää vitun sairas maailma. Sehän on juuri se vitsi, että annetaan mielikuva, että on munasillaan. Mahtava esitys ja kaikki oli tarkoituksella tehty.. Slovenia oli myös upea. |
Henri Henri Olavi 07.05.2024 23:18:11 (muokattu 07.05.2024 23:18:21) | |
---|
Tympee Huttunen: Sehän on juuri se vitsi, että annetaan mielikuva, että on munasillaan. Mahtava esitys ja kaikki oli tarkoituksella tehty.. Slovenia oli myös upea. Typerä juttu, koska paikan päällä sitä illuusiota ei tietenkään ole. Ja siinä missä venaa niitä shortseja, niin näkyihän siinä, että ei ole munasillaan. Ihme typerää moralismia moinen EBU:lta. Zero points. Laughter is the most powerful banishing ritual. Lakkaus on raki! |
Tympee Huttunen 07.05.2024 23:20:39 (muokattu 07.05.2024 23:20:55) | |
---|
Henri Henri Olavi: Typerä juttu, koska paikan päällä sitä illuusiota ei tietenkään ole. Ja siinä missä venaa niitä shortseja, niin näkyihän siinä, että ei ole munasillaan. Ihme typerää moralismia moinen EBU:lta. Zero points. Olihan ihan sama UMK:ssa, mutta ei vaan ihan kaikki kohdat onnistuneet. Oli tossakin se yksi fiba. Itseäni hämäsi Iso-Britannia suihkukoppi, kun se jätti varmaan yleisön aika kylmäksi, kun 2/3 kuvattiin sitä sisältä kameran kääntyillessä yms. |
Henri Henri Olavi 07.05.2024 23:24:57 | |
---|
Tympee Huttunen: Olihan ihan sama UMK:ssa, mutta ei vaan ihan kaikki kohdat onnistuneet. Oli tossakin se yksi fiba. Ok, en ole katsonut sitä esitystä kokonaan. Jotain pätkiä olen nähnyt ja kuvia lehtijutuissa. Mikä on sitten ollut se haloo niiden pikkuhousujen takana, jos kerran niitä ei edes näy? Ihme touhua. Laughter is the most powerful banishing ritual. Lakkaus on raki! |
Prophet 07.05.2024 23:28:45 (muokattu 07.05.2024 23:29:41) | |
---|
No joo, Ruotsi ei kärkisijoja mitenkään ansaitse. Ankeaa, melankolista. |
Henri Henri Olavi 07.05.2024 23:32:01 (muokattu 07.05.2024 23:32:47) | |
---|
Prophet: No joo, Ruotsi ei kärkisijoja mitenkään ansaitse. Ankeaa, melankolista. Nehän on autom. jatkossa, joten ei kai tarvitsekaan. Finaalissa ei pärjää synkistelyllä. Tai, voittihan sellaine viime vuonna.... Laughter is the most powerful banishing ritual. Lakkaus on raki! |
Silloin kun itse olin nuori, euroviisuja katsottiin suunnilleen parhaat päällä ja nautittiin korkeakulttuurisista helmistä. Siitä on tultu pitkä matka. Neliraajamotoriikka-vokaalivastaavuus-mekaniikan keksijä |
Henri Henri Olavi 07.05.2024 23:47:14 | |
---|
Kari Tapio veti äsken hyvän version siitä Euphoriasta. Laughter is the most powerful banishing ritual. Lakkaus on raki! |
Henri Henri Olavi 07.05.2024 23:47:52 | |
---|
Sera: Silloin kun itse olin nuori, euroviisuja katsottiin suunnilleen parhaat päällä ja nautittiin korkeakulttuurisista helmistä. Siitä on tultu pitkä matka. Totta, 50-luvusta on 70 vuotta. Laughter is the most powerful banishing ritual. Lakkaus on raki! |
Henri Henri Olavi 07.05.2024 23:55:06 | |
---|
Näiin tuon Irlannin esityksen nyt. Heittämällä kovin. Sen pitää voittaa. Laughter is the most powerful banishing ritual. Lakkaus on raki! |
ituvirtanen 08.05.2024 00:55:31 | |
---|
Sera: Silloin kun itse olin nuori, euroviisuja katsottiin suunnilleen parhaat päällä ja nautittiin korkeakulttuurisista helmistä. Siitä on tultu pitkä matka. Aika äkkiä niitä alettiin kutsua nauruviisuiksi. Tänään en ole ihan varma pitäisikö itkeä vai nauraa. |
phiit 08.05.2024 08:34:32 | |
---|
Tympee Huttunen: Sehän on juuri se vitsi, että annetaan mielikuva, että on munasillaan. Mahtava esitys ja kaikki oli tarkoituksella tehty..
Juuri tämä, erottuu joukosta oikeasti ja omaksi edukseen eikä mitään tekovakavaa p...aaa niinku yleensä kaikki muu |
lukethesis 08.05.2024 09:27:11 | |
---|
mpekkanen: Niinpä. Tämä esitys ei kyllä naurata missään kohtaa. Enemmänkin tulee mieleen vitutus ja suunnaton myötähäpeä. Anteeksi nyt vain, mutta miksi myös tuon "biisin" piti olla noin jumalattoman huono? Ei päätä ei häntää. Reseptissähän -olisivat- olleet ainekset mahdolliseen hyvään: teoriassa hassu konseptihahmo, hassu show, JA hyvin tehty tarttuva biisi. Siis jos. En kyllä alkujaankaan ole ymmärtänyt tätä ko. hahmoa, kun mitään ysärinostalgiaa ei edes erityisemmin haeta, ellei nimeä ja paitaa lasketa. DJ-keikallaankin soittelee Sandstormia yms. |
LordWinter 08.05.2024 12:22:39 | |
---|
lukethesis: Anteeksi nyt vain, mutta miksi myös tuon "biisin" piti olla noin jumalattoman huono? Ei päätä ei häntää. Reseptissähän -olisivat- olleet ainekset mahdolliseen hyvään: teoriassa hassu konseptihahmo, hassu show, JA hyvin tehty tarttuva biisi. Siis jos. Tätä olin tulossa sanomaan. Itselle biisin ei tarvitsisi olla edes hyvä tai tarttuva, mutta jos siinä olisi vaikka poikkeuksellisen taidokkaita laulu/vokaalisuorituksia niin sekin tekisi kokonaisuudesta jo hyvän. Tattinen. En oo tattia vatkannu yli vuoteen enkä vatkaa. Olen selibaatissa. -megatherium |
Lennu 08.05.2024 14:29:30 | |
---|
LordWinter: Tätä olin tulossa sanomaan. Itselle biisin ei tarvitsisi olla edes hyvä tai tarttuva, mutta jos siinä olisi vaikka poikkeuksellisen taidokkaita laulu/vokaalisuorituksia niin sekin tekisi kokonaisuudesta jo hyvän. Euroviisuissa? Oottekohan nyt ymmärtänyt vähän väärin koko geimit Autistinen binääriaivo. |
HaloOfFlies 08.05.2024 17:09:01 (muokattu 08.05.2024 17:09:29) | |
---|
Irlanti oli kyllä aivan jäätävän kova. Kroatia myös. Kummallakin hieno biisi ja upea lavatoteutus. Irlanti varsinkin erottui joukosta molemmilla. Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
Tympee Huttunen 09.05.2024 08:33:35 | |
---|
Koitin pähkäillä viisuvoittajaa ja tällä kertaa näyttää olevan yllättävän tasaista top-6 suhteen. Tästä syystä veikkaan mustaa hevosta kärkitohinoihin tai jopa voittajaksi, joka on Israel. Toivon, ettei keskustelusta tule poliittista-ranttia ja koitan perustella asian: Euroopassa on kahtiajakautuneet ajatukset koko Israel-palestiina-kuviossa, mutta viisuissa ei ole kyse kahden maan pisteistä, vaan pisteiden jakautumisesta, eikä negatiivisia pisteitä voi antaa. Lisäksi Israelia vastustavat ovat yleisesti antaneet ymmärtää boikotoivansa kisoja, kun taas Israelia kannattavat julistavat äänestävänsä useaan otteeseen. Äänten tasainen jakautuminen siis hyödyttää Israelia, koska heitä vastassa finaalissa on 26 maata, eikä vain yksi. Periaatteessa siis pienikin osa äänestäjistä voi nostaa sijoituksen korkeaksi, varsinkin jos vastustajat pidättäytyvät äänestämästä kokonaan. Äänetykseen on tullut myös muutos, että äänestää voi kisan alusta asti. Katson tämänkin hyödyntävän Israelia. Tuomari- ja puhelinääniä ei myöskään erotetella tällä kertaa. Sekin toimii Israelin eduksi, koska tuomarit voivat anonyymisti äänestää. Hämmentävästi vasta viimeisenä tulee se, ettei biisikään ole huono. On myös suuri osa ihmisiä, joita asia ei kiinnosta ja he voivat äänestää ihan vain fiiliksen mukaan. Vastaväitteenä on se, etten usko EBUn haluavan Israelin voittoa ja uskon myös ettei tuomariääniä maalle kovin paljon tule. Luulen myös ettei netin äänekkäin kannattajaryhmä edusta kovinkaan laajaa rintamaa, vaan on lähinnä omassa twitter-kuplassaan. Lisäksi uskon, että ennen finaalia nousee selkeä suosikkien rintama, joka ohjaa äänestyskäyttäytymistä finaaleihin, kuten kävi esim Loreenin ja Käärijän kanssa. Ehkä se on Kroatia tällä kertaa, mutta kuka mahtaa olla toinen? |
Prophet 09.05.2024 08:53:17 | |
---|
|
Lennu 09.05.2024 10:30:38 | |
---|
Tavallaan toivon, että se kisa menisi ensi vuonna israeliin Autistinen binääriaivo. |
Henri Henri Olavi 09.05.2024 11:16:08 | |
---|
Lennu: Tavallaan toivon, että se kisa menisi ensi vuonna israeliin Olisi kyllä voitto popcornin valmistajille. Laughter is the most powerful banishing ritual. Lakkaus on raki! |