TBBMAN 28.03.2023 22:58:21 | |
---|
Tein opetus pätkän YouTubeen , miten voidaan soittaa Eaglesin Hotel California kitaralla , käyttäen vain G B E kieltä , kun 6400 klikkausta tuli täyteen tuli varoitus , kyseinen pätkä poistettiin , olen ilmeiseti rikkonut tekijän oikeuksia ? Takedown issued by: Universal Music Group (UMG) , onko vinkkiä ? Tarkoitukseni on vain jakaa oppejani , ei kaupallisessa mielessä , vaan saada jengi kiinnostumaan ja innostumaan musiikista . |
Epämuusikko 28.03.2023 23:39:08 | |
---|
Eaglesin coverit ei vissin Youtubessa viihdy. Lafka- ja vissiin bändikohtaista. LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN! |
phiit 29.03.2023 07:29:34 | |
---|
TBBMAN: Tein opetus pätkän YouTubeen , miten voidaan soittaa Eaglesin Hotel California kitaralla , käyttäen vain G B E kieltä , kun 6400 klikkausta tuli täyteen tuli varoitus , kyseinen pätkä poistettiin , olen ilmeiseti rikkonut tekijän oikeuksia ? Takedown issued by: Universal Music Group (UMG) , onko vinkkiä ? Tarkoitukseni on vain jakaa oppejani , ei kaupallisessa mielessä , vaan saada jengi kiinnostumaan ja innostumaan musiikista . leuka rintaan vaan |
Ali 29.03.2023 12:08:32 (muokattu 29.03.2023 12:10:04) | |
---|
Näitä pahamaineisia blokkaajabändejä ja -lafkoja on muutama, Eagles (tai vähintään yksi heidän jäsenistään, en muista tarkkaan) on yksi näistä. Rick Beato on tehnyt useamman videon aiheesta. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less." Twitter - Discogs |
faq1 30.04.2023 20:05:54 | |
---|
Itse soitin coverina Hotel Californian helmikuussa Youtubeen. Oli noin 3 viikkoa, jonka jälkeen katosi kuukaudeksi. Sen jälkeen on taas sinne ilmestynyt. Silloin ilmoitteli tekijänoikeussyistä. Nyt kuitenkin edelleen on siellä. |
|