Aihe: Hotel California Eagles
1
TBBMAN
28.03.2023 22:58:21
Tein opetus pätkän YouTubeen , miten voidaan soittaa Eaglesin Hotel California kitaralla , käyttäen vain G B E kieltä , kun 6400 klikkausta tuli täyteen tuli varoitus , kyseinen pätkä poistettiin , olen ilmeiseti rikkonut tekijän oikeuksia ?
Takedown issued by: Universal Music Group (UMG) , onko vinkkiä ? Tarkoitukseni on vain jakaa oppejani , ei kaupallisessa mielessä , vaan saada jengi kiinnostumaan ja innostumaan musiikista .
Epämuusikko
28.03.2023 23:39:08
Eaglesin coverit ei vissin Youtubessa viihdy. Lafka- ja vissiin bändikohtaista.
LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN!
phiit
29.03.2023 07:29:34
TBBMAN: Tein opetus pätkän YouTubeen , miten voidaan soittaa Eaglesin Hotel California kitaralla , käyttäen vain G B E kieltä , kun 6400 klikkausta tuli täyteen tuli varoitus , kyseinen pätkä poistettiin , olen ilmeiseti rikkonut tekijän oikeuksia ?
Takedown issued by: Universal Music Group (UMG) , onko vinkkiä ? Tarkoitukseni on vain jakaa oppejani , ei kaupallisessa mielessä , vaan saada jengi kiinnostumaan ja innostumaan musiikista .

leuka rintaan vaan
faq1
30.04.2023 20:05:54
Itse soitin coverina Hotel Californian helmikuussa Youtubeen. Oli noin 3 viikkoa, jonka jälkeen katosi kuukaudeksi. Sen jälkeen on taas sinne ilmestynyt.
Silloin ilmoitteli tekijänoikeussyistä. Nyt kuitenkin edelleen on siellä.
zekeode
01.05.2023 10:35:58 (muokattu 01.05.2023 10:38:47)

Eagles on sellainen josta kannattaa pysyä Youtubessa kaukana. Niillä on oma tiimi joka keskittyy poistamaan noita. Ilmeisesti mainosrahat ei kelpaa. Outo tapa tehdä bisnestä, mutta kukin tyylillään.

https://www.iheart.com/content/2020 … et-for-unlawful-use-of-their-music/
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)