megatherium 21.05.2022 17:47:13 (muokattu 21.05.2022 17:48:54) | |
---|
Itävallan veskarihan on kovassa vireessä suomen myllytyksen ja pommituksen keskellä ja teki näyttävän torjunnan räpylällään Mikken laukauksessa. Sitä en vain ymmärrä miksi kiekkoa aina toimitetaan sinne maalin taakse Härskin toimistoon josta on hankala tehdä maaleja kun voisi levittää viivalle pakeille jotka pääsisivät hyvin laukomaan kauempaa. Itse olisin valinnut hyökkäyskalustoon enemmän NHL vahvistuksia ja vielä mm. erään Pittburghia edustavan kovatasoisen hyökkääjän joka teki kerran legendaarisen maalin venäjää vastaan nuorten MM kisoissa jos oikein muistan. Ihmiskunnan historia on taiteellisen luomisen, vaan ei uskonsotien ja poliittisen vallankäytön historiaa |
Rajala veti niin tarkan ettei kukaan olisi saanut torjuttua. Time is too shallow to develope an attitude. |
Hetfield 21.05.2022 18:26:07 (muokattu 21.05.2022 18:26:25) | |
---|
megatherium: Sitä en vain ymmärrä miksi kiekkoa aina toimitetaan sinne maalin taakse Härskin toimistoon Ainakin maalivahdille vittumainen kun tulee jommalta kummalta puolelta kiekko maalin eteen ja mahdollisesti suoraan syötöstä veto. Alright, alright, alright! |
megatherium 21.05.2022 18:27:35 (muokattu 21.05.2022 18:27:54) | |
---|
Herre guden sentään, Sveitsi johtaa Kanadaa vastaan toisessa lohkossa. Ihmiskunnan historia on taiteellisen luomisen, vaan ei uskonsotien ja poliittisen vallankäytön historiaa |
Henri Henri Olavi 21.05.2022 18:27:36 | |
---|
Hetfield: Ainakin maalivahdille vittumainen kun tulee jommalta kummalta puolelta kiekko maalin eteen ja mahdollisesti suoraan syötöstä veto. Jep. Se on tavattoman tehokasta. Time is too shallow to develope an attitude. |
megatherium 21.05.2022 18:31:49 | |
---|
megatherium: Herre guden sentään, Sveitsi johtaa Kanadaa vastaan toisessa lohkossa. Onhan se tavallaan totta ja niistä tilanteista taisi pari maalia tänään tullakin mm. tuo Filppulan maali jossa Filppula luisteli suoraan maalia kohti ja Härski antoi maalin takaa oivan syötön lapaan ja Filppula löi kiekon sisään. Mutta yhtä usein peli menee vastustajan pakkien kanssa painimiseksi ja kiekko menetetään. Ihmiskunnan historia on taiteellisen luomisen, vaan ei uskonsotien ja poliittisen vallankäytön historiaa |
Henri Henri Olavi 21.05.2022 19:01:31 | |
---|
Itävallan pakit pelasi hyvin. Nykypeli on sellaista että pakkien kanssa väännetään kulmissa. Suomi on siinä oikein hyvä. Time is too shallow to develope an attitude. |
Bullitt 21.05.2022 19:40:24 | |
---|
Bongowing: Päädyin terdelle missä näkyy peli. Mertarannan "Bjööninen" huvittaa aina vaan mitä eiss No, aina sata kertaa parempi kuin Saukkonen. "Autismin taso: James May/5, ei voi muuta sanoo ku hattua nostaa" - Vessajono |
Bongowing 21.05.2022 19:46:45 | |
---|
Bullitt: No, aina sata kertaa parempi kuin Saukkonen. Tosiaan on. Saukkosen rooli lähinnä karkottaa katsojat maksullisiin palveluihin. But where the heck is magenta? |
Henri Henri Olavi 21.05.2022 19:53:00 (muokattu 21.05.2022 19:53:07) | |
---|
En taaskaan kiinnittänyt mitään huomiota selostukseen, joten Saikkonen hoiti hommansa oikein hyvin mielestäni. Time is too shallow to develope an attitude. |
Bongowing 21.05.2022 20:08:34 | |
---|
Henri Henri Olavi: En taaskaan kiinnittänyt mitään huomiota selostukseen, joten Saikkonen hoiti hommansa oikein hyvin mielestäni. Tuo vaatii jo jonkinlaista lahjakkuutta. Olen kateellinen. But where the heck is magenta? |
Henri Henri Olavi 21.05.2022 20:14:02 (muokattu 21.05.2022 20:14:12) | |
---|
Bongowing: Tuo vaatii jo jonkinlaista lahjakkuutta. Olen kateellinen. Mä jotenkin usein oon niin inessä siinä pelissä, etten kuuntele ollenkaan selostusta tai se menee tosiaan aivan huti. Pitää välillä oikein keskittyä erikseen jos haluaa poimia selostuksesta joitain detaileja. Time is too shallow to develope an attitude. |
LordWinter 21.05.2022 22:44:06 (muokattu 21.05.2022 22:44:34) | |
---|
Itsekään en ole koskaan osannut kiinnittää huomiota selostuksiin. Esim. en edes huomannut Mertsin tyypillisiä maneereita ja sanoja ennen kuin niistä oli internetissä toistuvasti huomautettu vuosien aikana, enkä itse asiassa meinaa vieläkään niitä huomata. Mertsillä on vaan hyvä ääni ja se sopii urheilun taustalle. Saukkosen ääni tosin ärsyttää, koska se muistuttaa joistain muinaisista liigapeleistä jotka eivät kiinnostaneet pätkän vertaa. Saukkosen äänestä kaikuu tietynlainen halpuus, se on kuin pirkka-colaa Mertsin Pepsiin verrattuna. Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle. |
Henri Henri Olavi 21.05.2022 22:45:49 | |
---|
LordWinter: Saukkosen äänestä kaikuu tietynlainen halpuus, se on kuin pirkka-colaa Mertsin Pepsiin verrattuna. Joo tämä. Lisäksi Saukkosen varastamat ja itse keksimät sanonnat ovat paljon huonompia kuin Mertsin vastaavat. Mertsillä ne liittyy tilanteeseen jotenkin, Saukkosella ei niinkään. En osaa antaa esimerkkiä, mutta huomasin tuon jossakin pelissä. Time is too shallow to develope an attitude. |
Bullitt 22.05.2022 00:18:49 | |
---|
Henri Henri Olavi: Joo tämä. Lisäksi Saukkosen varastamat ja itse keksimät sanonnat ovat paljon huonompia kuin Mertsin vastaavat. Mertsillä ne liittyy tilanteeseen jotenkin, Saukkosella ei niinkään. En osaa antaa esimerkkiä, mutta huomasin tuon jossakin pelissä. No kyllä, tähän samaan itsekin kiinnitin huomiota, kun Saukkosella oli jotain poikkeuksellisen typeriä mitenkään mihinkään liittymättömiä sanontoja ja vertauskuvia viime peleissä. "Autismin taso: James May/5, ei voi muuta sanoo ku hattua nostaa" - Vessajono |
Bullitt 22.05.2022 00:21:38 | |
---|
Mutta täällä nostettiin esiin ääni, ja täytyy sanoa, että mielstäni Mertsillä on hyvä selostajaääni, ja hän myös osaa rytmittää pajatustaan niin, että vaikka se on nopeaa, niin se on pääosin hyvin selkeää. Toki tuo äänikysymys on puhtaasti makuasia. Mutta jotenkin vain olen tottunut siihen, että tuollainen selostajanääni tuntuu omaan korvaan luontevimmalta. Pidin myös Oskari Saaresta selostajana parhaimmillaan äänensä puolesta. "Autismin taso: James May/5, ei voi muuta sanoo ku hattua nostaa" - Vessajono |
DM 22.05.2022 11:45:27 | |
---|
Lähinnä se rasittaa, että kaikki Suomen paikat ovat loistavia ja vastustajan vaarallisia. Maalin edessä tehdään hurjaa maskia. Kaikista paikoista pitäisi laukoa paitsi sitten kun syötetään ja tulee taas uusi loistava paikka. Välillä taas tilanteista ollaan enemmän pihalla, mutta toisaalta aika harva on koko ajan oikeassa - ja kotoa on helppo arvostella. Tulee melko vahvasti mieleen Bostonin selostaja Jack Edwards. Sinänsä selostajana muuten Mertsi on hyvä ja tunnelman nostattaminen onnistuu kyllä. Jään liikaa usein kiinni sanomisiinsa huomaan. Joka sinänsä on erikoista, koska pidän kovin Antti Mäkisestä, jolle selostamisen ohella lähetykset ovat mahdollisuus tykittää omia mielipiteitä eetteriin ja antaa Twitterissa esitettyihin kysymyksiin oikeat vastaukset.:) If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg |
barclay 23.05.2022 15:58:30 | |
---|
Mertaranta on yksi suomikiekkoilun legendoista. Selostanut kaikki Leijonien pelit vuoden 1995 MM-kisoista tähän päivään. 27 vuotta. Mertarannan aikana Suomesta on tullut yksi jääkiekon suurmaista, mitalisteista ja suuren yleisön kiinnostuksen kohteista. Mertaranta ja Leijonat kuuluvat yhteen. Joku päivä legandan ääni hiljenee ja se on surun päivä Suomelle. Naatitaan vielä kun voidaan. Saukkonenkin on yllättävän vanha tyyppi. Muistelen jostain vuosituhannen taitteesta Hockey Nightin ja oranssipukuiset tyypit. Sm-liigapelejä taisivat olla. Muistan jo silloin ajatelleeni että ompa kömpelö selostaja, mutta tottapa tuo siitä kehittyy. No eipä ole kehitystä juurikaan tapahtunut reilun 20 vuoden aikana. Pentti Lindgren oli huippuselostaja tuolloin. |
Henri Henri Olavi 23.05.2022 16:00:15 | |
---|
barclay: Mertaranta on yksi suomikiekkoilun legendoista. Selostanut kaikki Leijonien pelit vuoden 1995 MM-kisoista tähän päivään. 27 vuotta. Mertarannan aikana Suomesta on tullut yksi jääkiekon suurmaista, mitalisteista ja suuren yleisön kiinnostuksen kohteista. Mertaranta ja Leijonat kuuluvat yhteen. Joku päivä legandan ääni hiljenee ja se on surun päivä Suomelle. Naatitaan vielä kun voidaan. Samaa mieltä. Pentti Lindgren oli huippuselostaja tuolloin. Tarkoittanet Pentti Lindegreniä? Time is too shallow to develope an attitude. |
Bongowing 23.05.2022 16:01:26 | |
---|
Saukkosen rooli on lohduton: ole paska jotta jengi tai ainakin ne mertsi-fanit ostaa c-moren. But where the heck is magenta? |