Aihe: AudixOM-2
1
marlow
04.05.2004 23:19:09
Tiedustelisin onko jengillä kokemusta Audix OM-2 mikeistä laulukäytössä livemeiningeissä??Olen laittamassa itelle laulukamoja ja tämmönen mikki on yks vaihtoehdoistani..
tuhlaajapoika
05.05.2004 17:44:26

Kymmenkunta keikkaa takana ko. mikillä. Päälaulussa kokeiltu rokkilaulajalle enkä tykännyt saundista joka oli mielestäin vähän ponneton tai ohut tai jotain sinnepäin. Palasin viiskasiin, joka kuulosti mielestäni paremmalta ko. laulajan kanssa.

Tykkään kyllä käyttäää OM2:sta taustalaulussa silloin kun siinä ei vaadita erityistä täyteläisyyttä saundissa, koska OM2 ei tunnu olevan kovin kiertoherkkä. Nää kommenttini panee kyllä ittenikin mietteliääksi sikäli kun olen nähnyt jonkinverran positiivisia, jopa ylistäviä, kommentteja OM2:sta..että onkohan korvissani vikaa.. Meillä on muuten hevipumppu, jossa lauletaan enämpi korkealta kovaa ja jonka päälaulussa OM2:sta ei muistaakseni ole kokeiltu, pitääpäs testata siellä.
Se bassarisaundi...sen pitäs olla mukavan ryhdikäs pikku tömäys. Miksihän sen pitää olla mun tapauksessa semmonen saatanan kolaus??
Locrian
24.06.2004 09:16:45
kyllä ittenikin mietteliääksi sikäli kun olen nähnyt jonkinverran positiivisia, jopa ylistäviä, kommentteja OM2:sta..että onkohan korvissani vikaa.. Meillä on muuten hevipumppu, jossa lauletaan enämpi korkealta kovaa ja jonka päälaulussa OM2:sta ei muistaakseni ole kokeiltu, pitääpäs testata siellä.

Ite oon käyttänyt OM-2:sta nimenomaan naislaululle.Mies äänelle ei oikein sovi,varsinkaan heviörinään.Omasta mielestäni 58 on jopa liian "ponnekas" (POH-PUH) kun taas OM-2 istuu mukavammin ja helpommin miksaukseen.Edelleen siis puhun naislaulusta.Tohon "kovaa ja korkealta" ja korkealta meininkiin sopii omien kokemusten pohjalta kuin nyrkki silmään.Myös mieslauluun.

OM-5 on sitten jo kunnon mikki joka pistää 58:sia pitkin korvia ihan milloin vain IMHO ja muidenkin mielestä.Voi käydä testikuuntelee esim. Tavastialla missä tota lykätään yhä useammin lauluun.
I hate eatin' vegetables... Can't swallow the wheelchair...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)